نکات نابغه SEO برای برنامه ریزان رویداد


درست مانند هر ،ب و کار دیگری، تبلیغ ،ب و کار شما یکی از اولویت های اصلی شما به ،وان برنامه ریز رویداد است. در عصر دیجیتال، این به م،ای به حدا،ر رساندن قرار گرفتن در معرض برند خود به صورت آنلاین برای اطمینان از دستیابی به مخاطبان هدف است. برای یافتن سرنخ‌های بیشتر و دریافت تبدیل‌های بیشتر، وب‌سایت شما نیاز به نوردهی کافی دارد. شما باید مطمئن شوید که به راحتی قابل کشف هستید. کاربران اینترنت که کلمات کلیدی خاصی را جستجو می کنند، باید برند شما را در صفحه اول نتایج ببینند، اگر نه در بهترین نتیجه.

برای انجام این کار، باید از بهترین شیوه های سئو (بهینه سازی موتور جستجو) آگاه باشید.

سئو و اهمیت آن

سئو که مخفف کلمه بهینه سازی برای موتورهای جستجو است، فرآیند بهبود یک وب سایت برای افزایش رتبه آن است. این رتبه بندی موقعیت وب سایت را در صفحه نتایج موتور جستجو تعیین می کند. وب سایت های با رتبه برتر در صفحه اول نتایج جستجو نشان داده می شوند و بالاترین رتبه در بالای لیست ظاهر می شود.

سئو برای هر ،ب و کاری که به دنبال دستیابی به مخاطبان خود و گسترش در معرض دید خود است، حیاتی است. با پیروی از بهترین شیوه های سئو، وب سایت یک شرکت شانس بیشتری برای رتبه بندی بالا در نتایج جستجو دارد، بنابراین بیشتر دیده می شود و ترافیک بیشتری دریافت می کند.

برای برنامه ریزان رویداد، یک استراتژی عالی SEO کلید برجسته شدن است. وب سایت شرکت شما بخش عمده ای از کمپین بازاریابی شما خواهد بود و تنها در صورتی ترافیک قابل توجهی دریافت خواهد کرد که از بهترین شیوه های سئوی امروزی پیروی کند.

سئو چگونه کار می کند؟

هدف موتورهای جستجو ارائه مرتبط ترین پاسخ ها و اطلاعات به کاربران است. برای انجام این کار، آنها از الگوریتمی استفاده می کنند تا تعیین کنند که کدام صفحات وب بیشتر به آنچه کاربر جستجو می کند مرتبط است. به ،وان مثال، الگوریتم گوگل دو عامل را تجزیه و تحلیل می کند: ارتباط و قدرت.

موتورهای جستجو جزئیات دقیق الگوریتم خود را مخفی نگه می دارند، بنابراین ما هرگز نمی د،م که الگوریتم های آنها دقیقاً به دنبال چه چیزی هستند. با این حال، کارشناسان سئو می گویند دنبال ، EAT (تخصص، اقتدار، قابل اعتماد بودن) چارچوب به طور قابل توجهی به ایجاد یک صفحه وب مرتبط و معتبر برای الگوریتم ها کمک می کند.

از کلمات کلیدی دم بلند استفاده کنید

بخش بزرگی از یک استراتژی موفق سئو، بدست آوردن کلمات کلیدی من، است. این کلمات کلیدی هستند که کاربران در نوار جستجو قرار می دهند، و اگر این کلمات کلیدی با محتوای وب سایت رویداد شما مطابقت داشته باشند، برای گوگل راحت تر تصمیم می گیرد که به صفحه اول نتایج جستجو تعلق دارد. آسان به نظر می رسد، اما چگونه می د،د کدام کلمات کلیدی را باید در محتوای خود بگنج،د؟ با تحقیق در مورد آنها.

در سئو، انجام تحقیقات کلمات کلیدی یک مرحله ضروری است زیرا فهرستی از کلمات کلیدی با پتانسیل خوب برای دستیابی به سرنخ های ارزشمند را به سازمان ها می دهد. ابزارهایی مانند Moz Keyword Explorer و سمروش در یافتن بهترین کلمات کلیدی برای وب سایت شما مفید هستند.

از هر ابزاری که استفاده می کنید، باید روی تحقیق تمرکز کنید کلمات کلیدی دم بلند – کلمات کلیدی که از سه کلمه به بالا تشکیل شده است. کلمات کلیدی دم بلند عباراتی مانند “بهترین برنامه ریز رویداد در نیویورک” یا “شرکت سئو موثر در اتاوا“. آنها برای تبلیغ رویدادها بهتر هستند زیرا خاص تر هستند و ترافیک مرتبط بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کنند.

پس از تعیین بهترین کلمات کلیدی برای استفاده، باید آنها را در وب سایت خود ادغام کنید. اطمینان حاصل کنید که فقط زم، از کلمات کلیدی استفاده می کنید که به طور طبیعی در محتوا جاری شوند. اجبار به استفاده از کلمات کلیدی در همه جا، عملی به نام پر ، کلمات کلیدی، به جای کمک به رتبه بندی سئو شما آسیب می زند.

از محتوای با کیفیت اطمینان حاصل کنید

همانطور که در بالا توضیح داده شد، موتورهای جستجو هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام سایت ها را در صفحه اول فهرست کنند، به دنبال ارتباط و اعتبار هستند. برای مرتبط بودن، باید از کلمات کلیدی کاملاً تحقیق شده استفاده کنید. برای داشتن اقتدار، کیفیت باید در قلب شما باشد استراتژی بازاریابی محتوا.

به ،وان یک برنامه ریز رویداد، هدف محتوای شما باید به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد دانش برنامه ریزی رویداد شما باشد. صفحات وب شما باید با پاسخ به سوالات کاربران پر شود. با پیروی از چارچوب EAT، کاربر، که به دنبال برنامه‌ریزان رویداد هستند، احتمالاً وب‌سایت شما را در نتایج جستجوی خود می‌بینند.

همانطور که افراد بیشتری از وب سایت شما برای محتوای ارزشمند شما بازدید می کنند، الگوریتم های موتورهای جستجو آن را دارای اعتبار می دانند. این منجر به سرنخ‌های بیشتر و خوشبختانه تبدیل‌های بیشتری در این مسیر می‌شود. بازدیدکنندگان ممکن است بلافاصله تبدیل نشوند، اما زم، که آماده شوند، احتمال بیشتری دارد که نام تجاری شما را نسبت به رقابت انتخاب کنند. به هر حال، شما از طریق محتوای باکیفیت خود اقتدار نشان داده اید و پایه و اساس اعتماد را با مخاطبان خود ایجاد کرده اید.

بهینه سازی برای موبایل

از آنجایی که گوگل موبایل و دسکتاپ را به فهرست‌های جداگانه نتایج جستجو جدا می‌کند (موبایل اصلی است)، بهینه‌سازی سایت شما برای جستجوهای موبایلی به یک استراتژی کلیدی تبدیل شده است. هنگامی که کاربر در رایانه خود جستجو می کند، نتایجی که به دست می آورد بر اساس فهرست تلفن همراه خواهد بود.

اگر هنوز وب سایت خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه نکرده اید، در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • سایت خود را از طریق ابزار Google’s Mobile-Friendly Tool اجرا کنید – این ابزار سایت شما را آزمایش می کند و تعیین می کند که کدام مناطق از نظر سازگاری با موبایل نیاز به بهبود دارند.
  • با استفاده از CSS سفارشی، پاسخگویی را بهبود دهید – سایت ریسپانسیو یک سایت سازگار با موبایل است.
  • طراحی با اندازه های مختلف صفحه نمایش در ذهن – دستگاه‌های تلفن همراه در اشکال و اندازه‌های مختلف هستند، بنابراین مطمئن شوید که سایت شما سازگار است.
  • زمان بارگذاری را کاهش دهید – وب‌سایت‌های آهسته، به‌ویژه برای کاربران تلفن همراه، یک مشکل بزرگ هستند. تو می تو، عملکرد سایت خود را بهینه کنید با پیاده سازی کش، استفاده از یک شبکه تحویل محتوا، فشرده سازی تصاویر و غیره.

نتیجه

تفاوت زیادی بین SEO برای برنامه ریزان رویداد و SEO برای سایر انواع مشاغل وجود ندارد. یک استراتژی سئو خوب در هسته خود تقریباً ی،ان است و فقط کلمات کلیدی تفاوت قابل توجهی دارند. در نهایت، سئو به این م،است که وب سایت خود را به بهترین شکل ممکن بسازید تا بتواند جایگاه خود را در بالای نتایج جستجوی گوگل به دست آورد.

Lark Begin یک بازاریاب دیجیتال از اتاوا، کانادا است. Lark یک استاد SEO، متخصص PPC و نویسنده محتوا است. او به بسیاری از مشاغل کوچک کمک می کند تا هر روز در گوگل رتبه بندی شوند.

Lark Begin
آ،ین پست های Lark Begin (همه را ببین)

پست های مرتبط

  • 3 نکته مهم سئو برای مبتدیان

    امروزه مردم همه چیز را از طریق موتورهای جستجو پیدا می کنند: اخبار، مقاله ها، مقاله ها، دستور العمل ها، محصولات. مهم نیست محتوای شما چقدر خوب باشد، مردم نمی توانند آن را پیدا کنند مگر اینکه…

  • 3 نکته رایگان سئو!

    نادیده گرفتن استراتژی سئوی شما می تواند هزینه زیادی برای ،ب و کار شما داشته باشد. اما استفاده از این نکات رایگان سئو می تواند به شما کمک کند. تکنیک ها و نکات زیادی برای حفظ جستجوی شما وجود دارد…

  • 3 اشتباه آسان سئو که مرتکب می شوید

    سئو ممکن است فرآیندی پیچیده و پر از الگوریتم ها و قو،ن سختگیرانه به نظر برسد. اگر احساس می کنید چندین ماه است که سعی کرده اید رتبه سایت خود را ،ب کنید…

  • چرا استخدام یک شرکت SEO باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود؟

    اگر یک ،ب و کار کوچک دارید، احتمالاً با اهمیت ظاهر شدن وب سایت خود در نتایج برتر در موتورهای جستجو آشنا هستید. بهینه سازی موتور جستجو…




منبع: https://profitparrot.com/genius-seo-tips-for-event-planners/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=genius-seo-tips-for-event-planners