محتوای سئو شده چیست؟ آکادمی سئو جذب مارکتینگ رایگان-لیلی ری | سئو

اکثر وب سایت ها، پر از چیزهایی هستند که موجب حواس پرتی کاربران می شوند و هیچ ارزشی را به آنها منتقل نمی کنند. برخی از این حواس پرتی ها شامل ساید بار، تبلیغات یا پاپ آپ های (pop-up) بی ربط می شوند. به توجه کاربرانتان احترام بگذارید و چیزهایی را در اختیارشان بگذارید که به خاطر آن وارد سایت شما شده اند.

  • توجه خاص به شبکه­های اجتماعی جهت منتشر کردن سئو محتوا یکی از پله­های پیشرفت در دیده شده شما و محتوایتان است.
  • جمع بندی محتوا / آموزش تولید محتوای سئو شده تخصص میخواهد.
  • چرا؟ برای اینکه تجربه ي شما منحصر به فرد و متفاوت از تجربه ي سایر آدم ها در اين كره ي خاكي است!

طبق تحقیق انجام شده توسط HubSpot مشخص شده است که مشاغلی که به طور منظم بلاگ پست منتشر می کنند، 350٪ ترافیک بیشتر از کسانی که به طور منظم محتوا منتشر نمی کنند، دارند. این کار باعث می‌شود تا مخاطب سر خط مطالب را گم نکند و دچار سردرگمی نشود. ضمن این که فرصت بیشتری برای تمرکز بر روی جملات و تفکر در مورد آن‌ها خواهد داشت. البته اشکال ندارد، خودتان هم می توانید به صورت فیک کامنت هایی را در صفحه قرار بدهید.

یک تقویم کاری برای خود در نظر بگیرید

در مرحله بهینه سازی محتوا شما نقاط ضعف محتوا رو برطرف می‌کنید و یک ارزش به محتوا اضافه می‌کنید. در ادامه آموزش و برای یادگیری بهتر شما، ۳ مرحله مجله خبری سئو را به صورت گام به گام آورده‌ام و به صفحه مربوطه لینک داده‌ام. با یه سرچ ساده، کلی سایت و ویدیو رو سرت خراب می‌شه که بیا و محتوات رو اینجوری سئو کن. دو تا نکته از این سایت برمی‌داری، سه تا ویدیو تو اینستا می‌بینی، دو تا وبینارم شرکت می‌کنی، 5 تا مقاله‌ام می‌خونی تا به جواب سوالت برسی… دمت گرم ترکیبی خوبی زدی!

حال، منظور از آموزش سئو محتوا، یعنی بتوانیم محتوایی تولید کنیم که برای موتورهای جستجو مانند گوگل بهینه شده باشد. به عبارت دیگر، محتوای سئو شده، محتوایی است که با هدف جذب ترافیک بیشتر از موتورهای جستجو تولید می شود. الگوریتم‌های گوگل هم که روز به روز هوشمندتر می‌شن و می‌شه گفت تجربه کاربری که مخاطب بعد از وارد شدن به سایت ما پیدا می‌کنه، نقش مهمی برای تعیین جایگاه ما توی صفحه نتایج گوگل داره. یکی از بخش های مهم سئو داخلی، داشتن محتوای سئو شده در سایت است. به طور خلاصه سئو کردن محتوا به معنی تولید و بهینه سازی محتواییست که پتانسیل کسب رتبه بالا در موتوهای جستجو را داشته و می تواند ترافیک زیادی از نتایج جستجو کسب کند. در یکی از مقاله‌هایی که یکی از برترین سئوکارهای دنیا نوشته بود، با یک جمله عجیب مواجه شدم.

برای مثال من عبارت «مربا آلبالو» را سرچ کردم و متوجه شدم که بیشتر افراد به دنبال طرز تهیه آن هستند. برای مثال بلاگ پست HTTPS سئولب که بالاتر توضیح دادیم 3200 کلمه است. از Google Suggestion برای پیدا کردن کلمات کلیدی Long tail استفاده کنید. فکر کردن در مورد این سوالات به شما کمک می کند تا ایده اصلی برای پست یا مقاله خود بیابید.

ارتباط سریع با رایا مارکتینگ

به چنین محتوایی، محتوای قابل اسکن یا Scannable Content گفته می شود. اگر دوست دارید به عنوان یک مبتدی سئو را آموزش ببینید باید این موضوع را به خاطر داشته باشید که به کارهای خلاقانه، تحلیلی و فنی نیاز دارید. روش های مختلف بسیار زیاد با اهداف متفاوت وجود دارند، هدف اصلی، قرار گرفتن در بین برترین نتایج موتورهای جستجو، همواره ثابت باقی می ماند.

متاسفانه یکی از اشتباهات رایجی که وبمسترها و محتوانویسان تازه کار دارند، این است که فکر می کنند پلاگین هایی مثل Yoast Seo و Rank Math باعث می شوند تا محتوای شما سئو شود اما واقعیت اینطور نیست. این افزونه ها تنها در یادآوری یک سری نکات و علی الخصوص داشتن ویژگی های خوبی مثل درست کردن سایت مپ ، اضافه کردن اسکیما و از همه مهمتر ویرایش عنوان و توضیحات متا شما را کمک می کنند ولاغیر. هر چه نکات و مطالب بیشتر باشد، به طور حتم کاربر می تواند به اطلاعات بیشتری نیز دست پیدا کند. یک محتوا سئو شده در هر پاراگراف باید حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ کلمه داشته باشد.