فایل Robots txt تاثیر فایل Robots.txt بر سئو-لیلی ری | سئو

ولی این ربات یه ربات دائمیه و هزینه های خودش رو خیلی سریع جبران میکنه و در نهایت بعد از مدتی میبینید از اون صفحاتی که رشد کرده توی گوگل شما بهره بیشتری نسبت به هزینه ای که برای این ربات کردید دریافت خواهید کرد. و باقیش، وهر چقدر که در ادامه از این ربات استفاده بکنید برای شما سود خالص هست. برای پاسخ به این سوال باید ابتدا مقایسه ی قیمت داشته باشیم بین روش های مختلف ارتقاء سئو؛ یعنیخرید ریپورتاژ،خرید بک لینک،تولید محتوا،مشورت با مشاورین سئو، استفادهاز ربات سئو.

به طور کلی شما می توانید به دو روش نقشه سایتتان را به گوگل معرفی کنید؛ برای این کار می توانید از سرچ کنسول یا فایل robots.txt استفاده کنید. اما پیش از آن بهتر است با مطالعه مطلب “ساخت سایت مپ ” نقشه سایتتان را بسازید. پس از آن بهتر است از طریق سرچ کنسول نقشه سایتتان را به گوگل معرفی کنید؛ برای این کار باید سایتتان را در سرچ کنسول ثبت کرده باشید. در مطلب ” ثبت سایت در سرچ کنسول ” به شما آموزش های لازم را داده ایم. اما فایل Robots.txt چیست؟ این فایل چه کاربردی دارد؟ در ادامه به صورت کامل در این باره صحبت کرده ایم و آموزش ساخت فایل robots txt در وردپرس را نیز قرار داده ایم.

  • با این حال اگر سایت شما در یک کلمه کلیدی پر رقابت در صفحه سوم یا چهارم گوگل باشد استفاده از ربات شاید بتواند آنرا به صفحه دوم یا اول بیاورد اما نمیتواند آنرا به رتبه های نخست صفحۀ اول برساند.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.
  • برای صفحات محرمانه اما قابل دسترسی از Noindex استفاده کنید.
  • حالا خودتون میتونید قیمت ربات سئوی ما رو با روشهایی دیگه ای که ذکر کردیم مقایسه بکنید و قیمت ها رو بسنجید.
  • این مورد برای صفحات محرمانه‌ با دسترسی عمومی بسیار مناسب است.

مدیریت ربات‌ها برای راه‌اندازی یک وب‌سایت یا برنامه ضروری است، زیرا حتی فعالیت خوب ربات‌ها می‌تواند بر سرور مبدا بار اضافه وارد کند و سرعت وب را کند یا از بین ببرد. یک فایل robots.txt که به خوبی ساخته شده باشد، یک وب سایت را برای سئو بهینه نگه می‌دارد و فعالیت خوب ربات را تحت کنترل نگه می‌دارد. پروتکل نقشه سایت کمک می‌کند تا مطمئن شوید که ربات های عنکبوتی وب در هنگام خزیدن یک وب سایت چیزی را از دست نمی‌دهند، اما ربات‌ها همچنان روند خزیدن معمول خود را دنبال می‌کنند. نقشه‌های سایت، ربات‌های خزنده را مجبور نمی‌کنند تا صفحات وب را به‌طور متفاوتی اولویت‌بندی کنند. فایل robots.txt مجموعه ای از دستورالعمل ها برای ربات ها است. فایل‌های robots.txt بیشتر برای مدیریت فعالیت‌های ربات‌های خوب مانند خزنده‌های وب در نظر گرفته شده‌اند، زیرا ربات‌های بد اصلاً دستورالعمل‌ها را دنبال نمی‌کنند.

فایل robots.txt چیست؟ نحوه تنظیم اصولی آن بر اساس سئو

تمدید سالانه ارزان است و فقط با پرداخت 20% قیمت (به روز) پکیج انجام خواهد شد. دریافت مبلغ برای تمدید آپدیت های سالانه، تضمینی است بر اینکه ربات افزایش ورودی گوگل دائماً مورد رسیدگی ما قرار میگیرد، آپدیت میشود و هرگز از کار نمی‌افتد. اگر صاحب یک وبسایت کوچک با تعداد صفحات کمی هستید، با مراجعه به سرچ کنسول وبسایت‌تان می‌توانید تعداد صفحاتی از سایت‌تان که توسط گوگل ایندکس شده‌اند را در بخش Coverage مشاهده کنید. علاوه بر این، چون ربات‌های گوگل اجازه کش کردن محتوای داخل این صفحات را هم ندارند، این URLها به صورت زیر در صفحه نتایج گوگل ظاهر می‌شوند. به این ترتیب علارقم اینکه شما صراحتا در فایل ربات خود از گوگل خواسته‌اید که این صفحات را بررسی و ایندکس نکند، اما باز هم مشاهده می‌کنید که این صفحات در نتایج گوگل ظاهر می‌شوند.

سئو سایت یعنی چی؟

همانطور که عنوان شد تمام صفحات یک سایت از درجه اولویت یکسانی برخوردار نیستند و عموم وبمستران نیز تمایل دارند که بیشتر تمرکز بر صفحات اصلی سایت باشد. همچنین به کمک فایل ربات تی ایکس تی امکان مدیریت منابعی مانند پنهای باند، قدرت پردازش در سرور نیز در اختیار شما قرار می گیرد. به همین دلیل استفاده از فایل ربات تی ایکس تی اهمیت پیدا می کند. همانطور که همه‌ی ما می‌دانیم، ربات‌های موتورهای جستجو پررنگ‌ترین نقش ممکن برای معرفی کامل یک سایت به موتورهای جستجو را ایفا می‌کنند. گوگل به عنوان بزرگترین مرجع و گسترده‌ترین شبکه در این زمینه، ربات‌های اختصاصی و عمومی زیادی گسترش داده است.

خداقوت به مجموعه فوق العاده کاربرمجازی بااینکه سالهاست بواسطه شغلم بامجموعه های مختلف درارتباطم میتونم به جرات بگم… سلام خواستم تشکر کنم ازرباتهایی که طراحی کرده اید،دریک جمله کوتاه دست مریزاد. خیلی ممنونم ازپیگیری هایی که انجام دادید،مشخصه تیم حرفه ای وکارکشته ای پشت روداریدوخیلی پیگیر هستید،واقعاازخریدم راضیم.. بنده وظیفه خودرامیدانم به خاطرعملکردعالی ربات شماتشکروقدردانی کنم شمالطف داریدبه ما،ممنون ازانرژی مثبت تون…

اگر گوگل عمل رباتیک را جریمه کند خیلی از افراد میتوانند بر روی سایت رقیب خود حرکات رباتیک پیاده‌سازی کنند و آنها را به زیر بکشانند! چنین چیزی باعث میشود گوگل نتواند جریمه‌ای برای اعمال رباتیک در نظر بگیرد. معمولا یکبار قوانین و محدودیت‌های فایل robot مشخص می‌شود و تا زمانی که محدودیت‌های مجله خبری سئو این فایل مشکل ساز نشده‌اند نیازی به اصلاح و تغییر فایل robots.txt نیست. در این قسمت شما می‌توانید به صورت زنده تغییرات مورد نظرتان را در محتویات فایل robots.txt انجام دهید و سپس از طریق بخش پایینی بررسی کنید که آیا تغییرات انجام شده دقیقا همان چیزی هستند که به دنبال آن هستید یا خیر.

نحوه کار با ربات ارسال کامنت در بخش کامنت گذاری سایت ها

همانطور که گفتیم فایل ربات سایت یک استاندارد همگانی برای مشخص کردن محدودیت‌های خزیدن ربات‌های مختلف در سطح وب است، بنابراین انتظار می‌رود که از دستورات استاندارد و همگانی هم برای این فایل استفاده کنیم. همانطور که متوجه شدید، اگر فایل رباتی در کار نباشد، خزنده‌های موتور جستجو گوگل سرشان را می‌اندازند پایین و هرچیزی که جلو دستشان برسد را بررسی می‌کنند. ما در راست چین به شما کمک می کنیم کسب و کار آنلاین خودتان را با قالب های وردپرس، افزونه های کاربردی و اسکریپت های حرفه ای سریع، ساده و ارزان بسازید. برنامه نویسان راست چین تلاش می کنند راه اندازی وب سایت به یک تجربه حرفه ای از کیفیت و خدمات پشتیبانی تبدیل شود.