شروع به کار در سئوی تجارت الکترونیک: انتخاب میوه های کم درآمد


Shutterstock 1906589005 غواصی عمیق تر در تجارت الکترونیک SEO Vizion Interactive

مقدمه

اگرچه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یکی از بهترین بازده سرمایه گذاری (ROI) را در بین کمپین های بازاریابی تجارت الکترونیک دارد، بسیاری از توسعه دهندگان وب بهترین شیوه های SEO را هنگام راه اندازی وب سایت خود در نظر نمی گیرند. این یک فرصت از دست رفته است زیرا صدها یا هزاران صفحه از فروشگاه‌های تجارت الکترونیک شما را می‌توان برای رقابت برای صفحات نتایج موتور جستجو راه‌اندازی کرد، اما اگر در کنار هم قرار نگیرند یا با درستی در صفحه ساخته نشده باشند، فوراً نتیجه خوبی نخواهند داشت. تمرینات

فروشگاه‌های تجارت الکترونیک نیز به شدت به رسانه‌های اجتماعی یا تبلیغات پولی متکی هستند، که می‌تواند برای ،ب‌وکارها عالی باشد، اما اغلب نیازمند تلاش مداوم و صرف هزینه‌های تبلیغاتی است. برخی از شرکت ها سالانه میلیون ها دلار صرف تبلیغات می کنند و این هزینه فقط در حال افزایش است. یک سایت بهینه شده در صورتی که به درستی اجرا شود می تواند به کاهش قابل توجه هزینه های تبلیغات کمک کند.

اگر یک سایت تجارت الکترونیک جدید دارید، باید برای افزایش ترافیک ارگ،ک خود در سال 2022 و بعد از آن سرمایه گذاری کنید. این شما را برای موفقیت آماده می کند زیرا سئو می تواند نتایجی را ارائه دهد که هر سال به طور ارگ،ک رشد می کنند. اما برای موفقیت در فضای بین صدها رقیب، به یک استراتژی سئو قوی نیاز دارید تا از شما پشتیب، کند—تنها پرداختن به چند مورد اساسی سئو باعث کاهش آن نمی شود.

مارک ،ون، رئیس و مدیر عامل ما، در مورد شروع یک برنامه سئوی تجارت الکترونیک، این را بیان کرد:

هنگامی که ما درگیر یک ابتکار جدید سئو هستیم، خود را درگیر تحقیقات عمیق برای شناسایی کلمات کلیدی، فعالیت رقبا و مسائل فنی برای حل می کنیم. در طول این مدت، ما اغلب با آیتم‌های برنده سریع مواجه می‌شویم که می‌تو،م بلافاصله در حالی که تحقیقات همزمان ما ادامه دارد، درگیر آن‌ها شویم. همانطور که همه ما متوجه می‌شویم زمان پول است، بنابراین کشش روی آیتم‌ها اکنون ارزشمند است و به پیشبرد تلاش ها کمک می کند در حالی که ما تحقیقات عمیق تر را برای رسیدگی استراتژیک تر به کمبودها و بهبود نتایج انجام می دهیم.

در این پست وبلاگ، ما برخی از اولین گام‌هایی را که باید به ،وان بخشی از استراتژی جامع سئو تجارت الکترونیک انجام دهید، مورد بحث قرار می‌دهیم تا بتو،د آن را برای موفقیت تنظیم کنید – چه خودتان این کار را انجام دهید یا یک آژانس سئو را استخدام کنید تا به شما کمک کند.

سایت خود را در کنسول جستجوی گوگل تأیید کنید

این ابزار گوگل برای صاحبان سایت و مدیران سایت است که به گوگل اجازه می دهد با صاحبان سایت ارتباط برقرار کند. همچنین گزارش‌ها و بینش‌های متعددی در مورد نحوه مشاهده وب‌سایت شما توسط Google ارائه می‌دهد و به شما در عیب‌یابی مشکلات کمک می‌کند. این به ویژه برای برخی از توصیه‌های طرحواره بعدی در این مقاله مفید است، جایی که مشکلات نحوی کوچک می‌تواند نشانه‌گذاری طرحواره را ش،ته و از نمایش پیشرفت‌های نمایش نتایج جستجو جلوگیری کند.

چندین روش وجود دارد که می تو،د برای تأیید سایت خود استفاده کنید:

  • فایل HTML
  • متا تگ
  • تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
  • گوگل تگ منیجر
  • DNS

ما معمولاً DNS را توصیه می کنیم زیرا هیچ وابستگی front-end وجود ندارد، بنابراین یکی از روش های تأیید دیگر احتمال حذف سهوا با به روز رس، سایت کمتر است.

ما همچنین توصیه می کنیم نسخه های متعدد سایت خود و همچنین ویژگی دامنه را تأیید کنید. در زیر نمونه های تغییرات سایت آمده است:

حتی اگر ممکن است از هیچ یک از این تغییرات استفاده نکنید، تأیید آنها در حال حاضر به شما یا آژانس SEO شما کمک می کند تا هر گونه مشکلی را که پیش می آید عیب یابی کنید.

همچنین مطمئن شوید که زیر دامنه هایی را که مالک آن هستید مانند موارد زیر تأیید کنید:

  • blog.example.com
  • fo،s.example.com
  • help.example.com

برای پشتیب، از سفر مشتری، محتوا را شناسایی کنید

ارائه اطلاعات مرتبط به جستجوگران وب در نقاط مختلف سفر بازاریابی جایی است که محتوای یک برند می درخشد. به عبارت دیگر، به شرکت شما این امکان را می‌دهد که در هر مرحله از سفر دیجیتالی مشتریان، با آشنایی با محصولات و خدمات شما، محتوا را برای مشتریان ارائه و تولید کند.

شما باید انواع مختلفی از محتوا را برای مراحل مختلف سفر مشتری ایجاد کنید – اما مطمئن شوید که برای همه مراحل مقداری محتوا دارید. اگر هدف این است که ،ی را وادار به ،ید کنید، راهنمای ،ید می تواند صفحات پشتیب، عالی باشد.

این صفحات محتوای دست‌نویس اضافی را ارائه می‌دهند و بنابراین از توضیحات محصول همگ، اجتناب می‌کنند، بنابراین می‌تو،د از آنها برای نشان دادن تخصص و دانش محصول خود استفاده کنید.

محتوای سوالات متداول را اضافه کنید

مشتریان تمایل دارند قبل از ،ید چندین پرس و جو داشته باشند، از جمله موارد مربوط به قیمت محصول، گارانتی و مهمترین ویژگی ها. صفحه پرسش‌های متداول (FAQ) و پرسش‌های متداول در صفحات محصول می‌تواند خدمات مشتری شما را در زمان و دردسر پاسخ دادن به سوالات تکراری هر روز صرفه‌جویی کند.

ناگفته نماند، صفحه پرسش‌های متداول راه‌حلی عالی برای کوتاه‌تر ، دامنه توجه خوانندگان در دنیایی است که گزینه‌های بسیار زیادی دارند. ا،ر مصرف کنندگان اگر نتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند و در جای دیگری جستجو کنند، وب سایتی را ، می کنند. یک صفحه پرسش و پاسخ این مشکل را نیز حل می کند.

محتوای ویدیویی ایجاد کنید

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا ویدیو برای استراتژی بازاریابی تجارت الکترونیک شما بسیار مهم است. ویدئوها نه تنها به آموزش مشتری کمک می‌کنند، بلکه می‌توانند دید بیشتری را برای جستجو فراهم کنند. این به این دلیل است که Google همچنان ویدیوهای بیشتری را در نتایج جستجو نشان می‌دهد و اکنون لحظات کلیدی را برجسته می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد به سمت راست به ،متی از ویدیو که مورد علاقه‌شان است پرش کنند.

اسکرین شات یوتیوب غواصی عمیق تر در تجارت الکترونیک SEO Vizion Interactive

،یداران آنلاین نسبت به ،، که از فروشگاه های سنتی ،ید می کنند فرصت کمتری برای بررسی دقیق یک محصول قبل از ،ید دارند. ویدیوها می توانند این خلأ را با نمایش محصول در عمل و ارائه اطلاعات اضافی درباره ظاهر، احساس و عملکرد محصول در استفاده معمولی پر کنند.

ویدیوها همچنین می توانند به طور موثر در بسیاری از صفحات مختلف یک وب سایت استفاده شوند، نه فقط در صفحات محصول. به ،وان مثال، می‌تو،د با استفاده از ویدیوها در صفحات دسته‌بندی به سؤالات پاسخ دهید یا راهنماهای ویدیویی در مورد نحوه استفاده صحیح از محصولات خود ایجاد کنید.

استفاده از ویدیوها در صفحات همچنین به تبدیل و زم، که شخص در یک صفحه خاص می گذراند کمک می کند.

آپلود ویدیو در یوتیوب یا سرور خود به همان اندازه خوب کار می کند. مطمئن شوید که ویدیوها را به درستی نام‌گذاری کرده‌اید و با استفاده از گزارش نمایه‌سازی ویدیوی جدید Google، نمایان بودن آنها را کنترل کنید.

بررسی محصول را فعال کنید

،ید آنلاین علاوه بر فراهم ، راحتی ،ید از خانه، به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا در زمان واقعی در مورد کیفیت محصول تحقیق کنند. بررسی‌های محصول نحوه تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان است که آیا می‌توانند به اندازه کافی به برند یا محصول شما اعتماد کنند تا در میان دریایی از دیگران که محصولات مشابه می‌فروشند، ،ید کنند.

از بررسی‌ها برای نشان دادن تایید مشتری از محصول شما در وب‌سایت خود استفاده کنید و تولید کنید اثبات اجتماعی محصول شما همانطور که شما می گویید کار می کند.

همچنین می تو،د از نظرات مشتریان به ،وان مبنایی برای پست های وبلاگ در مورد بهترین محصولات برای ،ید یا مقالاتی که محصولات را با هم مقایسه می کنند، استفاده کنید.

دوشاخه هوشمند آمازون غواصی عمیق تر در تجارت الکترونیک SEO Vizion Interactive

برای رقابت به تعداد نقدهای این محصول آمازون نیازی ندارید، اما ،ب حتی چند بازبینی خوب به شما کمک زیادی می کند و آن ستاره های طلایی فهرست شما را در نتایج جستجو برجسته می کند.

یک راهنمای کامل مبتنی بر گواهی به طور ایده‌آل در مورد ویژگی‌های محصول، هزینه آن و مزایایی که به ،یدار ارائه می‌دهد صحبت می‌کند، بنابراین مطمئن شوید که وبلاگ‌های شما در مورد این موارد با جزئیات صحبت می‌کنند. برای جلب توجه خواننده به مهم‌ترین جنبه‌های محصول مورد بازبینی، از نقاط گلوله و متن پررنگ استفاده کنید.

تصاویر محصول خود را بهینه کنید

تصاویر محصول برای نمایش محصول شما به مشتریان مهم هستند. برای بهترین تجربه کاربری، حتما از تصاویر باکیفیت استفاده کنید. با این حال، سعی کنید اندازه فایل تصویر را زیر 100 کیلوبایت برای بارگذاری سریع نگه دارید زیرا بسیاری از ،یداران دوست دارند در تلفن های همراه خود در مورد محصولات تحقیق کنند.

مطمئن شوید که نام فایل های تصویری به جای کاراکترها و اعداد به ظاهر تصادفی، از کلماتی استفاده می کنند که محصولات را توصیف می کنند و کپی مربوطه را در ویژگی های alt تصویر درج می کنند. اینها، و همچنین کپی اطراف، به موتورهای جستجو کمک می کنند تا بهتر بفهمند تصویر چه چیزی را نشان می دهد و می تواند به دیده شدن در نتایج جستجوی تصویر کمک کند.

از Schema Markup استفاده کنید

موتورهای جستجو از روش استاندارد ،یدن و نمایه سازی خود برای تجزیه و تحلیل محتوای سایت تجارت الکترونیک شما و تعیین هدف آن استفاده می کنند. شما می تو،د با یک قالب قابل خواندن توسط ماشین، که به ،وان نشانه گذاری طرحواره شناخته می شود، به این درک کمک کنید. نشانه گذاری طرحواره به شما کمک می کند تا با موتورهای جستجو ارتباط برقرار کنید که صفحه درباره چه چیزی است، در حالی که آن را کاملاً در اختیار آنها بگذارید تا ارتباط محتوای شما با یک عبارت جستجو را بفهمند. از آنجایی که ارتباط مبنایی برای یافتن نتایج جستجو است، طرحواره ابزاری مفید برای سئوکاران است. در زیر لیستی از طرح اولیه است که باید اضافه کنید:

  • هویت شرکت و اطلاعات تماس
  • طرح واره محصول
  • طرح بررسی محصول
  • سوالات متداول
  • ویدیو

افزایش جذابیت بصری که نشانه گذاری طرحواره می تواند به صفحات شما در نتایج جستجو بدهد، به ایجاد اعتماد برای کاربران، افزایش نرخ کلیک و در نتیجه افزایش ترافیک سایت شما کمک می کند.

هنگام آزمایش نحو نشانه گذاری طرحواره خود، توصیه می کنیم از آن استفاده کنید ابزار تست نتایج غنی گوگل به جای ابزار اعتبارسنجی طرحواره زیرا Google با نحوه درک و پردازش طرحواره هماهنگی بیشتری دارد و مشکلات موجود در کنسول جستجوی Google را برجسته می کند.

ایجاد نقشه سایت XML

با توجه به روش برنامه‌ریزی ساخت سایت‌های تجارت الکترونیک (با استفاده از دسته‌ها، زیرمجموعه‌ها، سپس فهرست‌های صفحه‌بندی شده محصولات)، کشف بسیاری از محصولات برای موتورهای جستجو دشوار خواهد بود. با این حال، صفحات محصول صفحات پول شما هستند، بنابراین باید مطمئن شوید که موتورهای جستجو آنها را کشف کرده و در نتایج جستجو نشان می دهند.

نقشه های سایت XML به موتورهای جستجو کمک می کند تا تمام صفحات سایت شما را کشف کنند و برای به روز نگه داشتن آنها با به روز رس، محصولات در سایت شما بسیار مهم است. اگر سایت شما ده ها یا صدها هزار محصول دارد، به ،وان مثال نقشه های سایت XML خود را به گروه های منطقی بر اساس دسته یا برند ت،یم کنید.

برای سایت‌های بزرگ‌تر، ما همچنین توصیه می‌کنیم که سیستم نقشه‌های سایت XML را به‌طور خودکار در یک برنامه زمان‌بندی مشخص تولید کند تا آنها را به‌روز نگه دارد. سعی کنید از قرار دادن URL هایی که تغییر مسیر داده و پاسخ 404 را برمی گرداند خودداری کنید. موتورهای جستجو فقط می خواهند لیستی از صفحاتی را ببینند که باید در نتایج جستجو باشند.

،نده های موتورهای جستجو به صورت دوره ای نقشه های سایت XML شما را (معمولاً هر چند روز یکبار) می ،ند تا تغییرات را بررسی کنند. اما اگر به‌روزرس، قابل‌توجهی در سایت خود ایجاد کرده‌اید و محصولات جدیدی را راه‌اندازی کرده‌اید، می‌تو،د با پینگ ، نقشه‌های سایت XML با فرمت URL زیر، به Google اطلاع دهید تا دوباره نقشه‌های سایت XML را ب،د:

نتیجه

جستجوی ارگ،ک اگر به درستی اجرا شود می تواند یک کانال بازاریابی با ROI بالا باشد. با تنظیم محتوا و معماری وب‌سایت بر اساس بهترین شیوه‌های سئو، می‌تو،د چرخ‌هایی را برای وب‌سایت خود تنظیم کنید تا ترافیک ارگ،ک واجد شرایط دریافت کند و اتکای خود را به کانال‌های رسانه پولی کاهش دهید.

اگر هیچ متخصص سئو در تیم خود ندارید که بتواند هر ماه به طور فعال در وب سایت شما کار کند، ممکن است بهترین کار این باشد که یک آژانس سئوی تجارت الکترونیک استخدام کنید و به آنها اجازه دهید بهترین کار را انجام دهند تا بتو،د روی اداره ،ب و کار خود تمرکز کنید. به این ترتیب، تمام ،مت‌های سایت تجارت الکترونیک شما برای مقیاس‌پذیری تنظیم می‌شوند و شما نمی‌تو،د همه کلاه‌ها را به تنهایی بر سر بگذارید. بعلاوه، شما وب سایت خود را به شخصی با سابقه کار اثبات شده تحویل خواهید داد.


منبع: https://www.vizion.com/blog/diving-deeper-into-ecommerce-seo/