سئو چیست seo چیست معنای بهینه سازی سایت چیست؟-لیلی ری | سئو

از آنجایی که گوگل طرفدار شایسته سالاری است، پس چنین سایتی را شایسته قرار گیری در جایگاه های نخست نتیجه جستجو نمی بیند. Google Sandbox نباید شما را ناامید کند؛ بلکه باید باعث شود شما تلاش بیشتری کنید تا بتوانید کیفیت و استاندارد سایت و محتوای خودتان را افزایش دهید و منتظر ترفیع رتبه و مقام باشید. سئو به دیده شدن شما در موتور های جستجو کمک می کند و SMM به دیده شدن شما در شبکه های اجتماعی کمک می کند. در این روش بازاریابی به کمک تبلیغات پولی انجام می شود که در صفحه سرپ گوگل به نمایش در می آید. SEM از عبارت Search Engine Marketing گرفته شده است که به معنای بازاریابی موتورهای جستجو است.

  • Search Engine Optimization یا SEO Marketing ابزاری ایده آل و کارآمد برای فعالیت در فضای بازاریابی آنلاین محسوب میشود.
  • البته الان هم گوگل این موارد را چک می‌کند، اما باهوش‌تر از قبل شده است!
  • ترافیک به بازدید کاربران از وب سایت شما گفته می‌شود و راه معمول ارزیابی میزان موثر بودن یک کسب و کار دیجیتال در جذب مخاطب است.
  • سایت‌های تبلیغاتی باید دقت کنند که اگر محتوای صفحاتشان از استاندارد یا کیفیت لازم برخوردار باشد، با وجود لینک دادن به سایت‌های خارجی جریمه نخواهند شد؛ پس اولویت با کیفیت محتواست.
  • مطالعه این بخش به شما کمک میکند مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار بر سئو را شناسایی کنید.

شاید جالب باشد بدانید که 60 درصد وبسایت هایی که در صفحه اول نتایج گوگل حضور دارند، دارای قدمتی بیشتر از 3 سال دارند. طبق تحقیقاتی که توسط ahrefs بر روی بیشتر از دو میلیون سایت انجام شده، تعداد بسیار کمی از آنهایی که عمر کمتر از یکسال دارند به این رتبه راه یافته اند. ابزاری که گوگل در اختیار صاحبان وبسایت قرار داده است تا اطلاعات سایتشان ( میزان کلیک، میزان بازدید، خطاها و …) را مشاهده نمایند.

برندسازی در سئو چیست؟

برای آموزش سئو می‌توانید کاربر را با یک لینک، به صفحه مربوطه راهنمایی کنید. به میزان دفعاتی که یک کلمه کلیدی در صفحه تکرار می‌شود، چگالی کلمه کلیدی مجله خبری سئو می‌گویند. پس از اینکه ربات‌ها یک صفحه جدید را پیدا کردند، تمامی محتوای آن را از قبیل متن، تصویر، ویدیو و پادکست مورد بررسی قرار می‌دهند.

به نوعی از فعالیت های غیر اصولی و فریبکارانه که منجر به ارتقا سریع تر رتبه در نتایج گوگل می شود. اما دیر یا زود به دام الگوریتم های در حال آپدیت گوگل می افتد و گرفتار جریمه های سنگین گوگل خواهند شد. هدف آژانس و آکادمی دی ام روم این است که با مشاوره و همراهی درست، بتوانید از تمام پتانسیل‌های فضای دیجیتال برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده کنید. از سوی دیگر متخصصانی را آموزش دهیم که با نتایج ارزش‌ آفرین و قابل‌ تحسین، فضای قابل اعتمادتری در اکوسیستم دیجیتال ایران خلق کنند.

وقتی شما به دنبال سئو هستید یعنی قصد دارید با کلمات کلیدی خود در صدر نتایج گوگل دیده شوید. یکی از خدمات و کلمات کلیدی شرکت دیجیتال مارکتینگ شایگان “سئو” است. بخاطر همین ما تمام سعی خود را کردیم و خواهیم کرد در این باره مقالات بسیار خوب و جامعی برای مخاطبان خود آماده کنیم.

CORE WEB VITALS چیست و چه ارتباطی با سئو دارد؟

سئو چیست؟ می توان گفت سئو فرآیندی است که به یک وب سایت و محتوای آن کمک می کند تا در رتبه بالاتر نتایج گوگل قرار بگیرد. بنابراین موتورهای جستجو مانند Google وقتی کسی چیزی را جستجو می‌کند، آن را در بالای صفحه نتایج نشان می‌دهد. اقداماتی که در جهت بهبود وضعیت رنکینگ سایت انجام می شود زیر پرچم سئو قرار گرفته و به همین علت برای این سرزمین پهناور مرزبندی‌هایی (انواع SEO) در نظر گرفته شده است. سئوی کلاه سفید به مجموعه تاکتیک های بهینه سازی سایت گفته می شود که با قوانین و دستورالعمل های موتورهای جستجو، بخصوص گوگل، سازگار هستند. کسانی که از سئوی کلاه سفید استفاده می کنند، در واقع متخصصانی هستند که تاکتیک های اخلاقی موجود و اصول تعیین شده توسط موتورهای جستجو پیروی می کنند. به بیانی دیگر، سئوی کلاه سفید به معنی عدم فریبکاری برای جلب نظر مخاطبان و موتورهای جستجو است؛ این استراتژی می تواند در بلند مدت موجب ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجویی نظیر گوگل شود.

منظور از لینک‌بیلدینگ یا لینک‌سازی خارجی، دریافت لینک از سایت‌های دیگر به سایت خودمان است. موتورهای جستجوگر از لینک‌ها برای تعقیب وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنند؛ آنها لینک‌های موجود در بین تک‌تک صفحات وب سایت‌تان را دنبال می‌کنند و در تصویری بزرگتر، تمام لینک‌های موجود در بین وب‌سایت‌ها را زیر نظر دارند. کاربران وقت کمتری روی سایت‌های کُند می‌گذارند و با بستن زودهنگام صفحه به گوگل می‌فهمانند که این سایت خوب نیست. حالا یکی از عوامل تاثیر گذار روی سرعت سایت چیست؟ حجم عکس‌ها!

Click Through Rate (CTR) یا نرخ کلیک چیست و چرا در سئو اهمیت دارد؟

طبیعی است که کسب لینک از وب سایت های معتبر، کار آسانی نیست. مهم ترین تفاوت در جستجوی صوتی و متنی (تایپ شده) کلمات کلیدی مورد استفاده می باشند. وقتی یک نفر می خواهد به صورت نوشتاری جستجو کند در موتور جستجو می نویسند «رخت خواب ارزان»، اما وقتی همین فرد بخواهد به صورت صوتی جستجو کند، می گوید «چطور می توانم یک رخت خواب ارزان بخرم؟».