سئو چیست کاربرد SEO چیست همه چیز درباره سئو سایت سون لرن-لیلی ری | سئو

عنوان‌ها به موتور‌های جستجو و کاربران کمک می‌کنند تا متن را خوانده و درک کنند. هر عنوان باید به خواننده ایده‌ای از اطلاعاتی که در متن زیر آن قرار گرفته است، بدهد. فایل Robots.txt به موتور‌های جستجو می‌گوید که به کدام بخش‌های یک وبسایت می‌توانند بروند و به کدام بخش‌ها نمی‌توانند. به عبارت دیگر، فایل Robots.txt یک فایل متنی است که وبمستر‌ها ایجاد می‌کنند تا به ربات‌های موتور‌های جستجو (اسپایدر‌ها) نحوه بررسی صفحات وبسایت خود را آموزش دهند. البته لازم به ذکر است که برخی موتور‌های جستجو (مطمئنا بجز گوگل، بینگ و یاهو)، این فایل‌ها را کاملا نادیده می‌گیرند و به بخش‌هایی که نباید، وارد می‌شوند. وقتی شما از سایتی بازدید می‌کنید، مرورگر شما درخواستی را به سرور آن سایت ارسال می‌کند و سپس سرور به درخواست مرورگر با یک کد سه رقمی پاسخ می‌دهد.

  • وب سایت هایی ایجاد کنید که هم در دسکتاپ و هم در دستگاه های تلفن همراه سریع بارگیری شوند.
  • پس شاید چند روزی جایگاه اول گوگل را کسب کنید، اما ممکن است به همان زودی هم لو بروید و از صحنۀ وب محو شوید.
  • مثلاً یکی از دلایل پیشرفت میهن وردپرس در این سال‌ها این است که همیشه مخاطب را با فرایند سئو به سایت خود جذب کرده و بعد از سئو سعی کرده همیشه آپدیت باشد و محتواها را به‌روز نگاه دارد.
  • برای مثال اگر صفحه ایی از سایت شما موبوط به معرفی ارتودنسی نامرئی و بیان مزایا و معایب آن است، یکی از عباراتی که میتواند این صفحه را توصیف کند “ارتودنسی نامرئی” است.
  • در هر حرفه‌ای تعدادی از افراد تبدیل به سردمدار بازار می‌شوند.

هرچند صفحات سایت شما در نتایج جستجو بیشتر دیده شود احتمال جذب مشتری و در معرض دید بودن افزایش پیدا میکند. به عبارت ساده، بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو، فرایند ایجاد تغییرات در طراحی و محتوای وب سایت شما به منظور کمک به دیده شدن آن در موتورهای جستجو است. از سوی دیگر برخی از وبمستران، بدون درنظر مجله خبری سئو گرفتن نیاز کاربران اقدام به بهینه‌سازی سایت می‌کنند. این وبسایت‌ها بعد از مدت کوتاهی ممکن است در صدر نتایج قرار بگیرند و رتبه و جایگاه خوبی به خود اختصاص دهند. کاربرانی که برای رفع سوال و ابهام خود به این صفحات مراجعه می‌کنند و با صفحه‌ای باکیفیت پایین و یا محتوای نامناسب مواجه خواهند شد.

تازگی محتوا در سئو چه تاثیری دارد؟

وظیفه شما به عنوان یک سئوکار این است که مطمئن شوید موتورهای جستجو به خوبی می‌توانند سایت را بررسی و آنالیز نمایید. اگر از انتقال صحیح فرآیند مطمئن هستید و همه چیز به درستی انجام شده، بایستی صبر کنید. متاسفانه در چند ماه اخیر گوگل به شدت با مشکل ایندکس مواجه شده و گزارشات زیادی در این باره در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. دریافت سوشال سیگنال، لینک‌سازی داخلی و خارجی می‌تواند به افزایش سرعت ایندکس کمک کند.

تولید محتوا در سئو وبسایت

گاهی اوقات صفحاتی در سایت خود دارید که نمی خواهید ایندکس شوند. کدهای بک‌اند که با زبان‌های PHP یا C# (ASP.NET) یا… نوشته می‌شود. برای هر کدام از این زاویه‌ها یک h2 (یا باکس) ایجاد کنید تا مخاطب شما، قسمت مورد نظر خود را مطالعه کند و در نهایت بتواند به سادگی خرید خود را انجام دهد. در ادامه می‌خواهم به ۵ نکته کوتاه و مهم در این خصوص بپردازم. سئو On-page به معنای سئو در صفحه است اما در اصطلاح سئو کمی متفاوت است. هر تخصصی واژه‌های مربوط به خود را دارد و فقط افراد فعال در آن حوزه متوجه آن می‌شوند.

اینجا است که موضوع کیورد ریسرچ یا تحقیق کلمات کلیدی پیش می‌آید. مثلا کلمه کلیدی “شلوار مردانه کتان کلاسیک مخصوص کارمندان” یک کلمه کلیدی طولانی است که رقابت بسیار کمی دارد و کسب رتبه در آن آسان‌تر است. وب‌سایتی که اتوریتی پایینی دارد (مثل وب‌سایت‌های تازه تاسیس) قطعا نمی‌توانند در کلمات کلیدی پر جستجو، با وب‌سایت‌های بزرگ رقابت کنند. طراحی پلن‌های دقیق و با جزئیات کامل برای دستیابی به ترافیک بیشتر از موتورهای جستجو.