سئو چیست و چگونه کار می کند؟ اهمیت seo در سایت و بالا آمدن در گوگل-لیلی ری | سئو

عوامل زیادی تعیین می کنند که راهکارهای سئو با چه سرعتی به نتیجه برسند. اگر وب سایت جدیدی طراحی کرده اید و از یک نام دامنه جدید که قبلا مورد استفاده قرار نگرفته است استفاده می کنید و محتوایی بدون سابقه تجاری دارید، ممکن است نتیجه گیری از سئو سایت شما مدتی طول بکشد. گاهی اوقات بیش از شش ماه تا یکسال زمان لازم است تا بتوانید در زمینه کاری خود در گوگل به نتیجه برسید. این مدت زمان بسته به نوع استراتژی و میزان فعالیت و سرمایه گذاری هایی که رقبای شما در این زمینه انجام داده اند بستگی دارد. سئو سر واژه های بهینه سازی موتور جستجو است و یک استراتژی است برای صاحبان وبسایت ها تا ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب کنند و رتبه خود را در نتایج جستجو ارتقاء دهند.

  • LSI Keyword یا کلمه کلیدی هم معنی، به کلمات و عباراتی اطلاق می‌شود که موتور‌های جستجو از نظر معنایی با یک موضوع مرتبط می‌دانند.
  • به سرعت و راحتی به آن دسترسی خواهد داشت و نتیجه مطلوب خود را کسب می‌کند.
  • سپس آن محتوا‌ها را به امید آنکه به سوال شخص جستجو‌گر پاسخ بدهند و نیازش را برطرف کنند، در صفحات نتایج جستجو فهرست می‌کنند.
  • طراحی پلن‌های دقیق و با جزئیات کامل برای دستیابی به ترافیک بیشتر از موتورهای جستجو.
  • برای معرفی نسخه اصلی یک موضوع به موتورهای جستجو استفاده می‌کنیم.

حتی توصیه‌هایی برای بهبود سایت شما در نسخه موبایل در این‌جا ارائه می‌شود. در بخش mobile usability وبمستر تولز هم می‌توانید این مورد را بررسی کنید. صفحات استاتیک، هر بار که بارگذاری می‌شوند، حاوی همان محتوای یکسان از پیش ایجاد شده هستند درحالیکه صفحات دینامیک، حاوی محتوا‌ی متفاوتی برای بازدید کنندگان متفاوت هستند. HTML یک زبان نشانه گذاری و مخفف عبارت است که برای ساخت صفحات وب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گوگل با وجود شباهت بین این دو کلمه‌ کلیدی دو مجموعه کاملاً متفاوت از نتایج جستجو را نشان می‌دهد. نتیجه‌ی جستجوی گوگل در کلمه‌ی کلیدی «آشپزی ایرانی»، کلی غذای ایرانی است اما نتیجه‌ی «آموزش آشپزی ایرانی»، فیلم آموزشی ساخت غذا را به شما نمایش می‌دهد. قبل از اینکه گوگل بتواند محتوای شما را در نظر بگیرد، ابتدا باید بداند که وجود دارید یا خیر. گوگل از چندین روش برای کشف مطالب جدید در وب استفاده می‌کند اما اولین روش آن خزیدن یا کاوش کردن است. به بیانی ساده‌تر، گوگل به سراغ لینک‌های می‌رود که کسی آن‌ها را ندیده است.

یک شرکت سئو می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا رتبه شما را در موتورهای جستجو بهبود بخشد.

» بخوانید یا از «سری آموزشی لینک بیلدینگ برای افراد مبتدی» استفاده کنید. پس قبل از هر چیز، این مهارت مهم و کار با ابزارها را در دوره تحقیق کلمات کلیدی آکادمی نوین بیاموزید. با ابزارهای مربوط به آمار جستجوی هر عبارت در گوگل متوجه می‌شویم مردم با عبارت‌های مختلفی روزانه حدود ۸ هزار بار برای «خرید موبایل» یا عبارت‌های مشابه جستجو می‌کنند.

روش ها و استراتژی های سئوی متناسب با هر سایت

بخش های آنالیز و جمع آوری اطلاعات را به این ابزارها بسپارید و خودتان تنها نقش تحلیل گیر و تصمیم گیرنده را بازی کنید. گوگل همیشه بر روی کیفیت محتوا و رضایت کاربران تاکید داشته است. کاربران دوست دارند بخوانند، گوش دهند، تماشا کنند و اگر دوست داشتند با دیگران به اشتراک بگذارند. قبل از هر کاری یک آنالیز دقیق و جامع مجله خبری سئو از سایت خود تهیه کنید، نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید و مشکلات را یک به یک از سر راه بردارید. موفقیت در سئو همانند بالا رفتن از یک نردبان است و با پیمودن هر پله شما تجربه و دانش لازم برای قدم های بعدی را کسب میکنید. مطالعه این بخش به شما کمک میکند مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار بر سئو را شناسایی کنید.

سپس با صاحب وب‌سایت لینک‌دهنده تماس می‌گیرید و از او می‌خواهید به جای آن لینک خراب، به صفحه‌ای از سایت شما لینک دهد. پاپ‌های مزاحم معمولا تمام یا بیشتر صفحه را اشغال می‌کنند و به صورت ناگهانی و بدون درخواست کاربر؛ در صفحه ظاهر می‌شوند. صفحات بینابینی همان پاپ‌آپ‌ها هستند و چنانچه اصولی و طبق قوائد گوگل استفاده نشوند باعث آسیب به سئو می‌شوند. شاید تنها Cyrus Shepard در سایت moz به این موضوع پرداخته است و کلیک پایانی را یکی از سیگنال‌های حیاتی سئو می‌داند. البته جان مولر از گوگل سال‌ها پیش در وب‌مستر هنگ‌آوت، گفت فاکتور رتبه‌بندی نیست. بدیهی است که سرور اختصاصی بهترین سرعت را ارائه می‌دهد و البته هاست اشتراکی محبوب‌ترین گزینه است چون ارزان‌ترین گزینه و راحت‌ترین گزینه است.