سئو چیست؟ seo چیست؟ بهینه سازی سایت برای موتور جستجو

برخی صفحات 400 دیدگاه دارند و اگر قرار باشه یک صفحه این تعداد لینک خروجی به موضوعات بی ربط داشته باشه حتما جایگاهش رو توی گوگل از دست میده. در نتیجه هر چقدر زمان بیشتری برای افزایش کیفیت محتوا صرف کنید (حتی اگر موجب کاهش تعداد مطالب ارسالی شود) شانس بیشتری برای کسب جایگاه خواهید داشت. برای شروع پیشنهاد میکنم مقاله 10 نکته طلایی برای سئو مقاله را مطالعه کنید. البته منظور ما تنها محتوای متنی نیست بلکه تصویر، ویدئو، صوت و حتی ابزارهایی که در سایت خود ارائه می‌کنیم در پاسخ‌گویی به نیاز کاربر و درک گوگل از کیفیت محتوای ما تاثیرگذار هستند. من همیشه سعی می کنم جهت بهینه سازی از ابزارهای موز استفاده کنم.

دقت داشته باشید که در طیِ ماه‌های اخیر مجدداً گوگل با مشکل کاهش شدید سرعت ایندکس مواجه بوده و ممکن است صفحه شما هنوز توسط ربات‌ها مجدداً ایندکس نشده باشد. وظیفه ما در این شرایط، تولید محتوا و کسب اطمینان از دسترسی مخاطبین به این محتواست. با توجه به الگوریتم های پیچیده و هوش مصنوعی گوگل که هر روز در حال پیشرفت هستند، باید بدانیم که راه میانبری برای موفقیت در سئو وجود ندارد.

  • در ادامه بیشتر در مورد این مسئله صحبت خواهیم کرد و فعلا کاری با این نوع فعالیت ها نداریم.
  • اولین کار شما این است که کلمات کلیدی اولیه را بیابید، منظور عباراتی هستند که از آنها به عنوان پله ای برای یافتن کلمات کلیدی بیشتر استفاده می کنید.
  • خوشحالیم که خوانندگانی مثل شما داریم که ارزش محتوای سایت را درک می کنند.
  • ولی به قول معروف، همه چیز را همگان دانند، دوباره اومدم اطلاعات خودم رو بروز کنم و چیزهای بیشتری یاد بگیرم.
  • بیشتر کارهایی که در سئو تکنیکال می‌کنیم مرتبط با موتور جستجو، مسائل فنی وب‌سایت، ربات‌ها، کدهای برنامه نویسی و…

این وبسایت که بیشتر در بین سئوکاران مرجع آموزش تخصصی سئو نامیده می شود اینگونه سئو را معرفی می کند. Seo مخفف Search Engine Optimization به معنای افزایش مقدار و کیفیت بازدید از طریق وب سایت می باشد. انقلاب دیجیتال، دنیای تجارت را به ویژه در زمینه بازاریابی دیجیتال دگرگون کرده و فرصت های جدیدی را به عنوان شغل در زمینه سئو ایجاد کرده است.

نمایه لینک (Link profile)

البته دقت داشته باشید که تاثیر آنها به اندازه بک لینک نیست، اما وجود آنها در راستای کسب رتبه بالا کاملا ضروریست. متاسفانه برخی از رقبا دست به روش های غیر اخلاقی زده و سعی می کنند تا با اقداماتی، رتبه وب سایت شما را کاهش دهند. به عنوان مثال در موضوعات رقابتی مانند فروش بلیط، این مسائل وجود دارد. برای آگاهی از بروز چنین خطاهایی بایستی دائما اقدام به بررسی بک لینک های سایت کنید.

Algorithm چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟

این دقیقا همان دلیلی است که در بخش آموزش سئو داخلی گفتیم لینک های داخلی روی سئو سایت شما تاثیر دارند. در اصل این لینک ها با افزایش زمان ماندگاری کاربران در سایت، باعث بهبود رتبه هایتان میشوند. با این کار تعداد بیشتری از مخاطبان را جذب کرده که می تواند منجر به فروش بیشتر شود.

پرارزش‌ترین و با کیفیت‌ترین لینک‌ها؛ لینک‌های محتوایی هستند. گام دوم ما در ساختارسازی سایت استفاده صحیح از لینک‌های ساختاری است. لطفا توجه داشته باشید نوع آدرس‌دهی بالا یک حالت عمومی بهینه است اما پیکربندی آدرس‌های وب‌سایت خیلی حرفه‌ای تر از این می‌توانند پیکربندی شوند. پس با توجه به نتایج؛ هدف جستجو را تشخیص داده و به لندینگ‌پیج مناسب اختصاص دهید.

مانیتورینگ مستمر وب سایت؛ این ابزار سئو به طور مداوم وب سایت شما را اسکن می کند و اطلاعاتی در مورد تغییرات ایجاد شده و تاثیر آن ها بر سئو نمایش می دهد. میلیون ها کلمه کلیدی را در یک جستجوی کامل تولید می کند تا در محتوای سئو شده استفاده کنید. از نظر بسیاری از کارشناسان خبره سئو سایت SurferSEO جامع ترین دیتاماینینگ سئو را برای سئوکاران فراهم می کند و به همین دلیل هم به تازگی در لیست بهترین ابزار سئو قراره گرفته است. تقریبا در هر صفحه وب باید روش واضحی برای تماس با مدیر سایت وجود داشته باشد. عدم وجود چنین امکانی در درازمدت می تواند به رتبه بندی وب سایت شما آسیب برساند. برخی از رقبا، ممکن است هزینه کنند و صفحاتی را با نام برند شما در گوگل بالا بیاورند که در مورد کلاهبردار بودن شما است.