سئو چیست؟ 5 تکنیک عالی برای گرفتن رتبه یک در نتایج گوگل سه سوت وب

این تکنیک ها تاثیر خوبی در رتبه سایت خواهند داشت و بدون جریمه شدن سایت توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو، رتبه آن افزایش خواهد یافت. به زبان ساده سئو علمی است که به وسیله آن وب سایت شما می تواند در نتایج موتورهای جستجوگر از جمله گوگل نمایان شده و افزایش ترافیک داشته باشد. این علم شامل تکنیک های بسیار زیاد و جذابی است که نیاز به تمرین فراوان و درنتیجه تسلط بر بهینه سازی سایت به صورت سئو داخلی و سئو خارجی دارد. با بهبود سئو سایت، جایگاه صفحات وب سایت و محتوای شما در نتایج موتورهای جستجو ساده ارتقاء پیدا می کند. ضمن مطالعه این مقاله شما با نحوه عملکرد موتورهای جستجو و بطور ویژه گوگل، آشنایی پیدا کردید و فاکتورهای مهم در رتبه بندی وبسایت و سئو را آموختید. برای موفقیت در سئو باید محتوای ارزشمند در اختیار مخاطبانتان قراردهید، با موتورهای جستجو سازگار باشید و اعتبار و ارزش خود را با سرمایه‌گذاری روی سئو آف پیچ و لینک سازی به موتورهای جستجو نمایش دهید.

طراحی وب سایت باعث میشه که صفحات زیباتر و خلاقانه تر جلوه کنند، در حالی که سئو موجب افزایش شانس شما برای دیده شدن در صفحه اول گوگل و رتبه بهتر در نتایج جستجو میشه. Ahref برای آنالیز محتوای رقبا و یافتن بک لینک های آنها فوق العاده عمل می کند. Content explorer ابزار Moz برای یافتن منشن های بدون لینک کارایی خوبی دارد و SEMrush نیز برای دنبال کردن رتبه کلمات کلیدی بسیار عالیست. هر یک از این ها دارای ویژگی های مشترک زیادی هستند و بسته به نیاز و بودجه خود میتوانید اقدام به تهیه اکانت یکی از این ابزارها کنید.

  • اطلاعات پیشرفته به شما این امکان را می دهد تا گزارش ها را بر اساس ترافیک ورودی، صفحات لندینگ پیج و دیگر موارد مشاهده کنید.
  • قبلا در بخش آموزش سئو بارها و بارها به اینکه چگونه می توانید از عکس ها برای ساخت بک لینک های باکیفیت و عالی استفاده کنید، اشاره کردم.
  • دانستن این اصطلاحات از نظر کاربردی اهمیتی ندارد اما دانستن معنی و مفهوم این عبارت‌ها خالی از لطف نیست.
  • بنابراین حالت هوشمندانه این است که یک وب‌سایت در سال اول از رپورتاژآگهی برای تقویت دامنه خود استفاده کند و در سال‌های بعد روی تقویت صفحات مهم کار کند.
  • قبل از این که با الگوریتم‌های سئو آشنا شوید، به یک توصیه مهم توجه کنید.
  • کاربرد سئو این است که در کوتاه ترین زمان ممکن، مخاطبان و مشتریانِ علاقه مند به محصولات و خدماتتان را در جلو درب فروشگاه اینترنتی شما قرار بدهد.

بک لینک هایی که قبلا به صفحات مختلفی از سایت های دیگر داده اید و الان صفحه مقصدشان وجود ندارد، به احتمال زیاد ارزشی نخواهد داشت. پس بهتر است به صورت دوره ای به لینک های خارجی سایت خود مراجعه کنید و لندینگ پیج های ان ها را پیدا کرده و بررسی کنید. اگر خراب بود یا به صفحه دیگری از یک سایت خوب لینک بدهید و یا لینک آن را کلا حذف کنید. قبلا در بخش آموزش سئو بارها و بارها به اینکه چگونه می توانید از عکس ها برای ساخت بک لینک های باکیفیت و عالی استفاده کنید، اشاره کردم. اگر عکس ها یا اینفوگرافیک های به درد بخور و جذاب در سایتتان دارید، ممکن است دیگران را وادار به کپی کنید و اینجاست که می توانید بک لینک عکس داشته باشید.

شرکت در دوره های حضوری و جامع آموزش سئو

الگوریتم های گوگل خیلی سریع بروزرسانی می شوند و بنابراین نیاز است شما همواره به اطلاعات جدید سئو و بروزرسانی های مداوم گوگل دسترسی داشته باشید. نیوسئو به عنوان بروزترین مرجع سئو ایران همواره شما را از نکات جدید سئو مطلع خواهد کرد. سئوکار ها با یادگیری نحوه استفاده از Schema سعی می کنند، آمار ورودی از گوگل و بازدید از سایت را افزایش دهند. با وجود رایج بودن این روش معایب بیشتری نسبت به سایر روش های تعیین قیمت دارد، برای مثال یکی از این معایب را می توان میزان فشار و استرسی که به متخصص سئو وارد می کند دانست. به علاوه برای هیچ چیزی تضمینی وجود ندارد و سئوکار نمی تواند قول صد در صد برای بهبود رتبه بدهد.

برای یافتن هدف جستجوی کاربر؛ راحت‌ترین کار این است که صفحه اول گوگل را بررسی کنید. اینکه ما محتوای بی هدف تولید کنیم هیچ سودی برای ما ندارد. در ادامه به شما توضیح می‌دهم چگونه با تولید محتوای مناسب سئو و مارکتینگ سایتتان را متحول کنید. بردکرامب یکی از روش‌های مناسب لینک‌سازی داخلی است که اگر صحیح استفاده شود؛ ساختار سایت را برای گوگل و کاربران به صورت کامل مشخص می‌کند.

بک لینک های وب سایت شما بایستی به گونه ای ایجاد شوند که حالتی طبیعی داشته باشند. متن انکرتکست های بایستی تنوع زیادی داشته و به گونه ای جلوه کند که گوگل به غیر طبیعی بودن آنها شک نکند. وجود انکرتکست های یکسان و غیر طبیعی به واسطه الگویتم پنگوئن، موجب جریمه وب سایت شما خواهد شد. مطالعات بسیاری نشان می هند که محتوای بلند و سرگرم کننده رتبه بهتری در نتایج جستجو کسب می کنند. معمولا محتوای بالای 2000 کلمه (مانند همین صفحه) شانس باتری برای کسب رتبه های یک گوگل را دارند.

الگوریتم کافئین گوگل‌ (

جای تعجب نیست گوگل، این موتور قدرتمند پر از رمز و راز باشد. در این جلسه شما را با زبان و سبک کار گوگل بیشتر آشنا می‌کنیم تا بدانید در دنیای گوگل چه خبر است. همچنین میزان دانش و تجربه متخصص یا کارشناس سئو و همچنین سوابق کاری مرتبط او نیز می تواند در قیمت خدمات سئو تأثیرگذار باشد.

انواع تکنیک‌های سئو و توصیه‌های لازم!

در این تست، معمولا صفحه اصلی و نسخه تغییر یافته آن با یکدیگر مقایسه می‌شوند. Hierarchical Structure یا ساختار سلسله مراتبی برای یک وبسایت را، مثل شجره نامه خانوادگی در‌نظر بگیرید. اینگونه صفحات در ساختار خاصی جای می‌گیرند و با کمی تلاش، می‌توانید از این ساختار برای تقویت و بهبود سئو‌ی سایت خود استفاده کنید. در ساختار سلسله مراتبی، شما برای صفحات، طبقه بندی و ترتیب خاصی در‌نظر می‌گیرید. اگر یک صفحه وب، صفحات دیگری را که از نظر موضوعی مرتبط بوده پوشش دهد، صفحه والد محسوب می‌شود.