سئو چیست؟ راهنمای گام به گام سئو سایت در 2022 نردبان-لیلی ری | سئو

اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود زيرا دليل آن اين است که يا اجراي بلند مدت داشته و يا از دستورالعمل‌ها و سياست‌هاي صحيح جهت بدست آوردن رتبه‌هاي بالا در نتايج موتور‌هاي جستجو استفاده مي‌کند. همان طور که گفته شد بدست آوردن رتبه‌بندي بالا براي کلمات کليدي خاص در اوايل کار خيلي راحتي نسبت به امروز بوده است. با بکار گيري روش‌هاي غير اخلاقي در آن زمان قرار گرفتن در بالاي ليست نتايج جستجو تضمين شده بود. اگر ریدایرکت 301 بین دو دامنه برقرار باشد بک لینک ها از دست نرفته و جایگاه شما در کلمات کلیدی نیز افت نخواهد داشت. برای یلدا یه سری محصول داشتیم که براشون یه دسته بندی جدید درست کرده بودم.

  • یک گزارش‌نویس به طور مداوم رتبه‌ کلمات کلیدی، میزان ترافیک سایت، روند جستجو، بک‌لینک‌ها و تست‌های تشخیصی را برای اندازه‌گیری موفقیت شما بررسی و به شما گزارش می‌کند.
  • سوال اینجاست چرا از همان صفحات وب به جای صفحات فرود استفاده نکنیم؟ در پاسخ باید بگوییم، صفحات وب دارای موضوعات و عناوین مختلف و بیشماری است و ممکن است لینک‌های زیادی در آن وجود داشته باشد.
  • پست مهمان مقاله‌ای است که می‌توانید به صورت رایگان در وب‌سایت‌‌های دیگر منتشر کنید.
  • ضمن اینکه می‌توانید صفحات را بر اساس تاریخ، کلمات و نوع جستجو فیلتر کنید.

با بهینه کردن حجم عکس‌ها می‌توانیم به بهبود سرعت بارگذاری صفحات سایت کمک می‌کنیم. توصیه می‌کنم برای اینکه بتوانید حجم تصاویر سایتتان را بدون افت کیفیت کاهش دهید، از وب‌سایت Optimizilla کمک بگیرید. یکی از بخش‌هایی که گوگل به آن توجه می‌کند، آدرس صفحات مختلف سایت است. تجربه نشان داده است که هر چقدر که این آدرس کوتاه‌تر، خواناتر و با موضوع محتوای شما مرتبط باشد، تاثیر بهتری روی سئو دارد. برای این‌که تمام نکات مربط به URL سایت را بدانید، مقالۀ «نکات مهم برای بهینه سازی URL سایت» را بخوانید.

اصول و قوانین سئو و مراحل بهینه سازی سایت

گوگل الگوریتم های مختلفی دارد که هر کدام یک جنبه از سایت شما را مورد بررسی قرار می دهند و شما را ارزیابی می کنند. هر فعالیت هدفمندی که خارج از سایت شما در راستای سئو سایت شما انجام شود، سئو آف پیج است. فراموش نکنید که پیش از هر چیز شما به یک بستر قدرتمند و سایت استاندارد نیاز دارید تا بتوانید بازاریابی محتوایی خودتان را شروع کنید. در آن دوره نگاهی که مردم به موتورهای جستجو داشتند، یک لیست فهرست شده بود که بر اساس حروف الفبا این فهرست انجام می شد.

۹- استفاده از نقشه سایت یا سایت مپ

به فرایند دریافت ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو سئو گفته می شود. هدف از بهینه سازی یا سئو بهبود موقعیت سایت در نتایج موتورهای جستجو است. هر چقدر مجله خبری سئو جایگاه سایت بالاتر باشد افراد بیشتر سایت شما را بازدید می کنند. سئو خارجی به تمامی استراتژی هایی که در خارج از وب سایت انجام می شود، گفته می شود.

در نتیجه اغلب صاحبان وب سایت ها که در بازار رقابتی مایل به پیشرو بودن هستند از این ویژگی مهم استقبال می‌کنند و همواره برای بهبود جایگاه و سئوی سایت هزینه می‌کنند و برنامه‌ای بلند مدت دارند. عمل نشانه‌گذاری صفحات مختلف سایت برای موتورهای جستجو (گوگل، بینگ و یاهو) Schema Markup یا نشانه‌گذاری اسکیما می‌گویند. کدهای اسکیما به گوگل کمک می‌کند تا راحت‌تر بتواند محتوای صفحه شما درباره چیست تا در نتایج مرتبط در رتبه‌بندی قرار بگیرید. Rendering به عملیات تبدیل محتوا‌ی کد‌نویسی شده در زبان HTML به محتوای قابل خواندن توسط کاربران گفته می‌شود.