سئو چیست؟ راهنمای کامل مفاهیم سئو + دانلود چک لیست SEO نوین

آموزش سئو و درک محتوای همیشه سبز برای تولیدکنندگان محتوا و سئوکاران حرفه ای قطعا در اولویت اول است. متخصصان سئو باید در نظر داشته باشند که ساخت محتوای منحصر به فرد با رعایت کردن تمام موارد سئو محتوا اهمیت بالایی دارد. در سایت نیوسئو آموزش سئو رایگان ارائه می گردد تا افراد علاقه مند به این عرصه بتوانند دانش خود را در زمینه سئو لحظه به لحظه بهبود بخشند و از آن در کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنند.

LSI Keyword یا کلمه کلیدی هم معنی، به کلمات و عباراتی اطلاق می‌شود که موتور‌های جستجو از نظر معنایی با یک موضوع مرتبط می‌دانند. برای مثال، وقتی درباره اتومبیل صحبت شود، خودرو، موتور، جاده، لاستیک و تابلو‌های راهنما کلمات کلیدی هم معنی هستند. فایل Robots.txt به موتور‌های جستجو می‌گوید که به کدام بخش‌های یک وبسایت می‌توانند بروند و به کدام بخش‌ها نمی‌توانند. به عبارت دیگر، فایل Robots.txt یک فایل متنی است که وبمستر‌ها ایجاد می‌کنند تا به ربات‌های موتور‌های جستجو (اسپایدر‌ها) نحوه بررسی صفحات وبسایت خود را آموزش دهند. البته لازم به ذکر است که برخی موتور‌های جستجو (مطمئنا بجز گوگل، بینگ و یاهو)، این فایل‌ها را کاملا نادیده می‌گیرند و به بخش‌هایی که نباید، وارد می‌شوند. با استفاده از طراحی واکنش گرا، صرف نظر از اینکه بازدید کننده از چه دستگاهی برای دستیابی به سایت شما استفاده می‌کند، تمام محتوا‌هایی که در وب سایتتان دارید، به نحوی قابل خواندن و در دسترس خواهند بود.

  • بررسی سایت رقبا به شما کمک میکند درک بهتری از میزان رقابت و مدل هدف گذاری در کسب و کار خود داشته باشید ولی دقت کنید که هر فعالیتی لزوما دلیل موفقیت آن سایت نبوده است.
  • در پست دیگر ما در مورد سایت مپ های XML اطلاعات بیشتری کسب کنید.
  • این روز‌ها مردم به دنبال رسانه‌های بصری هستند و اینطور محتوا‌ها، آن‌ها را بیشتر به خود جذب می‌کند.
  • این یک چشم انداز فوق العاده است چرا که لینک اول حدود 35 درصد از تمام ورودی ها را به خود اختصاص می دهد و این یعنی کسی که براساس نکات آموزش سئو سایتی را سئو کرده می تواند درآمد بسیار زیادی از آن به دست آورد.
  • اطلاعاتی درباره اینکه رقبا از چه کانال های بازاریابی استفاده می کنند، به دست آورید.

هر شرکت، فارغ از اندازه اش می تواند بهینه سازی موتور جستجو را تقویت کرده و سئو خو را بهبود بخشد. عوامل مختلفی وجود دارد که بر روی رتبه بندی و سئو شما تاثیر دارد. البته ساخت بک لینک در سایت‌های دیگر امری مشکل است و نباید از روش‌های کلاه سیاه برای اینکار استفاده کرد. خرید بک لینک بصورت انبوه یکی از روش‌های کلاه سیاه لینک سازی در سئو است و ممکن است منجر به جریمه شدن وبسایت شما توسط گوگل و حذف آن از نتایج گوگل شود. در صورتی که محتوای منتشر شده در وبسایت مفید باشد سایر وبسایت‌ها به مطالب سایت ارجاع خواهند داد. بک لینک‌های سایت شما مانند رای اعتماد سایر سایت‌ها به سایت شما هستند و برای گوگل اهمیت دارند.عموما سایت‌های با تعداد بک لینک بیشتر رتبه بیشتری در نتایج گوگل خواهند داشت.

سئو کار، متخصص یا کارشناس سئو چه وظایفی دارد؟

سایت های زیادی هستند که شما می توانید با استفاده از آنها کلمات کلیدی پرجستجو را پیدا کنید. می توانید از سوالات، ارتباطات و حتی به اشتراک گذاری مطالب کاربران به ایده های آن ها پی ببرید. البته شما از AMP (صفحه های شتاب دهنده موبایل) هم می توانید استفاده کنید. این مورد که کد HTML با ویژگی های سفارشی و کدهای اختصاصی برای نمایش سریعتر محتوای استاتیک است.

خدمات طراحی سئو سایت کد سئو

اگر محتوای شما از جنس خبر یا مقاله است از هیچ طریقی امکان اضافه کردن ستاره به نتایج جستجو را ندارید. پیشنهاد میکنیم با فریب دادن گوگل و استفاده از روش های دیگر سلامت سایت خود را به خطر نیاندازید. بهترین مسیر پیشنهادی ما برای یادگیری عمیق و کاربردی سئو در همان ویدیو “نقطه صفر سئو” به صورت کامل توضیح داده شده است. پس از مشاهده این ویدیو و مطالعه منابع رایگان معرفی شده می‌توانید کارگاه‌های تخصصی را به ترتیب قرار گرفته در منوی سایت و صفحه دوره غیرحضوری سئو دریافت و مشاهده کنید. از آن جایی که گوگل شرکتی است که بر اساس الگوریتم های هوشمند خود، یک رتبه و جایگاه برای سایت ها در نظر میگیرد، این کاملاً طبیعی است که توصیه های گوگل را مبنای کار خود قرار دهید. در آخرین قدم تلاش میکنیم تا نتایج بدست آمده از 4 مرحله قبلی را تحلیل کرده و با استفاده از اطلاعات آماری که از گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس جمع آوری میکنیم استراتژی های خود را بهینه کنیم.

اگر شما از کلمات کلیدی اشتباه استفاده کنید، هرگز بازدید کنندگان مورد نظر و نیاز خود را پیدا نخواهید کرد. چون در اینصورت محتوای شما با آنچه مخاطب بالقوه شما جستجو می‌کند مطابقت ندارد. پس استفاده از کلمات کلیدی مناسب و مرتبط، باعث کسب رتبه‌های بهتر شده و رتبه‌های بهتر نیز به دریافت ترافیک بیشتر منجر می‌شود. Cloaking یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است که در آن محتوایی که به کرالر‌های موتور‌های جستجو نشان داده می‌شود با محتوایی که به کاربران نشان داده می‌شود متفاوت است. همانطور که گفته شد، هر بازدید کننده یک IP مخصوص به خود را دارد و بوسیله آن شناسایی می‌شود. امکان تشخیص اینکه یک IP به کرالر تعلق دارد یا یک کاربر واقعی، با بکار بردن ترفند‌هایی وجود دارد.

همچنین میزان نیاز به یک محصول یا سرویس نیز همیشه در حالت تغییر است. همانند دیگر فعالیت ها، گارانتی برای میزان بازگشت سرمایه در سئو وجود ندارد. با این حال با وجود داده های با ارزشی که برای جستجوی کلمات کلیدی وجود دارد، می توانید ارزش واقعی سئو را تا حدی برای کسب و کارتان پیش بینی کنید. سئو کلاه سیاه مجموعه ای از اقدامات نادرست با هدف افزایش رتبه وب سایت است. این تکنیک ها ممکن است که وب سایت شما را به رتبه های بالای نتایج جستجو برساند، اما موتورهای جستجو دیر یا زود متوجه این نوع اقدامات شده و وب سایت شما را با جریمه رو به رو می سازند. از طرف دیگر، در سال 2013 الگوریتم دیگری با نام مرغ مگس‌خوار به موتور جستجوی گوگل اضافه شد که وظیفۀ آن نشان دادن بهترین نتیجه به کاربران بود.