سئو چیست؟ به زبان ساده همه چیز را در مورد seo یاد بگیرید!

در ادامه آموزش رایگان سئو به ساختارسازی سایت در سئو می‌پردازم. مثلا اگر با جستجوی کیورد “خرید لپ‌تاپ” فقط صفحات دسته‌بندی محصولات را مشاهده کنید متوجه می‌شوید؛ فردی که این کلمه را جستجو کرده است به دنبال مشاهده لیستی از لپ‌تاپ‌ها برای خرید است. کیورد تارگتینگ یعنی در هر صفحه قرار است روی چه کلمه کلیدی کار شود.

  • وقت بخیر تغییر قالب تا زمانیکه آدرس ها و محتویات صفحات عوض نشوند و از نظر سرعت و …
  • اگر بودجه کم و زمان زیادی دارید، بد‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید، رجوع به مراکز ارائه دهنده خدمات سئو‌ی کار‌نا‌بلد و غیر‌حرفه‌ای است.
  • از سال 2019، گوگل از mobile-first indexing به معنای ایندکس صفحات در موبایل استفاده می کند.
  • به شما یک راه موثر برای ترسیم استراتژی کلمات کلیدی ارائه می کند.
  • اما اگر شما یک بار سرعت وب سایت خودتان را بهینه کنید، نیاز به فعالیت مداوم و دوباره برای آن ندارید.

انجام روش‌های سئو کلاه خاکستری می‌تواند به سایت در طولانی مدت آسیب وارد نماید. با این حال جهت کسب اطلاعات بیشتر به محتوای سئو کلاه خاکستری مراجعه شود. بنابراین اهمیت بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا سئو در این است که بازدید یا ترافیک رایگان برای شما به همراه خواهد داشت، به شرطی که محتوای مناسبی تهیه کرده باشید که نیازهای کاربران را برآورده نماید. سئو خارجی به تمامی استراتژی هایی که در خارج از وب سایت انجام می شود، گفته می شود.

خلاصه‌ دروس آموزش سئو

یکسان نیست و تفاوت های بسیاری را دارند.بهبود سئوسایت با استفاده از عوامل تاثیر گذار درونی. از ایمیل های ضعیف سبب بالا رفتن قابل توجهی در بازدید سایت شما می شود. شما با ارسال محتوا به سایر وبلاگ ها میتوانید پست های مهمان از سایت های دیگر را نیز دعوت کنید. و یا به محتوا مربوط نباشند.بیش از حد تبادل لینک انجام شده باشد.

بهبود رتبه الکسا

پتانسیل سئو لینک های sitewide پایین تر از لینک های درج شده در مقالات است. از این گذشته، مصاحبه شوندگانی که مخاطبان زیادی دارند؛ اگر مصاحبه خود با شما را به اشتراک بگذارند ترافیک بسیار زیاد و ارزشمندی را به دست میاورید. داده های جالب و ارزشمند را جمع آوری کرده و به اشتراک بگذارید، نشان دهید استراتژی رضایت مشتری شما چیست و یا حتی بگویید چگونه در هنگام راه اندازی یک محصول جدید شکست خورده اید. ارزش و اعتبار خود را فقط برای اینکه برخی افراد به محتوای شما 5 ستاره بدهند، پایین نیاورید و استرس نداشته باشید. آیا محتوا و سئو دو اصطلاح مستقل از هم هستند یا یک زوج ایده آل؟ بسیاری از بازاریابان تصور می کردند که آنها از هم جدا هستند اما ما در ادامه به شما اثبات می کنیم که یکی بدون دیگری هیچ ارزش ندارد. انواع مختلفی از نقشه سایت وجود دارد اما فقط نسخه XML آن صحیح است.

سئو کلاه سفید و کلاه سیاه چیست؟

اصطلاحی که برای توصیف سرعتی که یک صفحه پیوندهای جدیدی دریافت می کند، استفاده می شود. اصطلاحی که برای توصیف این که همه لینک ها از نقطه نظر سئو دارای ارزش یکسانی هستند استفاده می شود. بله، خوب است به سایر منابع مرتبط لینک داده شود تا ارزش بیشتری به پست اضافه گردد. سعی کنید آنها را پیدا کنید و از آنها در قسمت های مختلف محتوا استفاده کنید تا صفحه مرتبط تر جلوه داده شود. متا تگ به قطعه متنی اطلاق می شود که توضیحی برای صفحه به شمار می روند.

سایت های پرسش و پاسخ؛ در این بخش ها می توانید با وبمستر ارتباط بگیرید و در نهایت یک لینک در متن خود قرار دهید. علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، باید بروزرسانی صفحه مقصد، کیفیت انکرتکست، محبوبیت و سیگنال های اجتماعی را نیر در نظر بگیریم. لینک های درج شده در مقالات یا بخش های اصلی بهتر از بک لینک های موجود در پاورقی و ستون های فرعی هستند. تک لینک ها به مراتب ارزش بالاتری نسبت به لینک های sitewide دارند.

موتورهای جستجو محتوای صفحات را آنالیز و درک کرده، آنها را طبقه بندی کرده و سپس آنها را در ایندکس خود ذخیره می کنند. عکس می‌دونید چرا اهمیت داره؟ مهمترین دلیلش رفتار کاربران هست. یعنی اینکه کاربران اینترنت به پست‌هایی که حاوی عکس‌های مرتبط و زیبا هستند علاقۀ بیشتری نشون می‌دن. در پی این علاقه صفحه سایت شما دیرتر بسته می‌شه و کاربر مدت زمان بیشتری رو صرف خواندن سایتتون می‌کنه که خب این نشان‌دهندۀ رضایت کاربران از سایت شماست. در نهایت گوگل به رفتارهای کاربران توجه می‌کنه و اگر ببینه که ازتون راضی هستن و مدت بیشتری رو تو سایتتون بودن، جایگاه شما رو بهتر می‌کنه. فرض کنید من یک سایت دارم و میام به خاطر اینکه آمار بازدید سایت بالا بره داخل تلگرام یه کانال میزنم و توش اخبار سایت و نظرسنجی برای بهبودسازی سایت میذارم تا سایت پیشرفت کنه و آمار بازدیدش بالا بره !!

به شما پیشنهاد می کنیم مقاله ما با موضوع سئو خارجی چیسترا مطالعه نمایید. من در این صفحه سعی کردم آموزش رایگان و صفر تا صد سئو را از مبتدی تا پیشرفته ارائه دهم. برای مصاحبه نیازی نیست حتما دفتر بزرگ و دکور مناسب داشته باشید (البته اگر داشته باشید بهتر است). شما می‌توانید مصاحبه‌‌های صوتی یا تلفنی یا لایو اینستاگرام داشته باشید و متن همان را در صفحات مقاله منتشر کنید. پس روش اول دریافت بک‌لینک برای سایت‌های مجله‌ای نوشتن مقالات تحلیلی است. مثلا در حوزه کشتی و فوتبال مجلات خوبی بودند که علاوه بر خبر؛ تحلیل‌های خوبی نیز می‌نوشتند.

از آنجا که ذات این سایت‌ها با تولید محتوای زیاد عجین شده است؛ مدیریت سئو این سایت‌ها بسیار مهم است و یک اشتباه می‌تواند لطمات جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد. با بازاریابی محتوایی است که می‌توانید سئو و البته فروش سایتتان را بیشتر کنید. اگر نتوانستید کلمه کلیدی پیدا کنید که این ویژگی‌ها را داشته باشد می‌توانید در صفحه اصلی روی برندتان کار کنید.

با استفاده از این کد‌ها، مشخص می‌شود که همه چیز خوب است، مشکوک است و یا مشکلی وجود دارد. دانستن این کد‌های وضعیت و نحوه استفاده از آن‌ها، به شما در تشخیص ارور‌های (خطا‌های) سایت کمک کرده تا زمان خرابی سایتتان را به حداقل برسانید. حتی می‌توانید با استفاده از برخی از این کد‌ها (مثل 301)، به موتور‌های جستجو و کاربران کمک کنید تا به سایتتان دسترسی پیدا کنند. رقم اول این کد‌های سه رقمی با عددی بین 1 تا 5 شروع می‌شود.