سئو چیست؟ + اهمیت SEO و بهینه سازی سایت برای موتور جستجو ایران هاست-لیلی ری | سئو

گوگل فقط در صورتی اجازه خرید لینک را می دهد که لینک از یک وب سایت مرتبط باشد و ارزش بیشتری برای خواننده فراهم کند. کلمه کلیدی که موضوع صفحه شما را به بهترین شکل نشان می دهد. روند بهبود نتایج ارگانیک و استفاده از تبلیغات پولی برای بهبود دیده شدن وب سایت شما. فرآیند افزایش دیده شدن در موتورهای جستجو از طریق تبلیغات. برحی از امکانات گوگل مانند featured snippets یا related questions تحت تاثیر سئو می توانند باشند. در عین حال برخی دیگر از این ویژگی ها تحت تاثیر سئو نیستند.

  • هر صفحه وبی، مقدار مشخصی از کد و متن معمولی را در خود دارد.
  • ترافیک به بازدید کاربران از وب سایت شما گفته می‌شود و راه معمول ارزیابی میزان موثر بودن یک کسب و کار دیجیتال در جذب مخاطب است.
  • با توجه به تعداد زیاد محتوا در اینگونه سایت‌‌ها مهم است که نقشه سایت عالی داشته باشید تا صفحاتتان بهتر ایندکس شوند.
  • تعویض های بازیکنان هم مثل کارهایی میمونه که در پی بررسی اطلاعات سرچ کنسول انجام میشه.
  • به عبارت دیگر، این کد‌های وضعیت، مکالمه بین سرور سایت و مرورگر شما هستند.

این فهرست‌ها به آنها کمک می‌کند که بتوانند پاسخ‌ جستجوهای کاربران را سریع‌تر ارائه کنند. یک راهکار دیگر هم برای رسیدن به رتبه اول گوگل وجود دارد و نام آن تبلیغات گوگل یا google adwords است. در این راهکار، مخاطبان با ساخت اکانت گوگل و ورود به سیستم تبلیغاتی، کلمات کلیدی خود را انتخاب کرده و پس از رسیدن هر کلمه به صفحه اول، بابت کلیک هر کاربر روی سایت خود، به گوگل هزینه ای را پرداخت میکنند. در این روش ما دقیقا طبق قوانین و دستوراتی که موتورهای جستجویی مثل گوگل تعیین کرده اند، رفتار میکنیم. در اصل این نوع سئو بسیار زمان بر است اما در مقابل ریسک کمتری داشته و نتایج به دست آمده به کمک آن، پایدارتر هستند.

نگه داشتن بازدیدکننده و جلب رضایت یعنی که ما زمان میذاریم و این تعداد سوال رو بصورت رایگان در روز جواب میدیم. اینکه افرادی میان برای تبلیغ کار خودشون یا گرفتن بک لینک از این فضا استفاده میکنن و ما اون لینک هارو حذف میکنیم به این معنی نیست که رضایت کاربر رو زیرپا گذاشتیم. برخی صفحات 400 دیدگاه دارند و اگر قرار باشه یک صفحه این تعداد لینک خروجی به موضوعات بی ربط داشته باشه حتما جایگاهش رو توی گوگل از دست میده. در نتیجه هر چقدر زمان بیشتری برای افزایش کیفیت محتوا صرف کنید (حتی اگر موجب کاهش تعداد مطالب ارسالی شود) شانس بیشتری برای کسب جایگاه خواهید داشت. برای شروع پیشنهاد میکنم مقاله 10 نکته طلایی برای سئو مقاله را مطالعه کنید. مواردی که ذکر کردید لیست کاملی از سئو داخلی و خارجی نیست و تنها به بخشی از موارد اشاره داشته است.

مشاوره سئو حرفه ای برای کسب و کارها

توصیه میکنم به تمامی دوستان، که از هیچ صفحه ی این سایت نگذرن و همه صفحات رو ببینن و نت برداری کنن. برداشت شما از این موضوع کاملاً درست بوده و ما هم بخاطر این موضوع بود که تصمیم گرفتیم این صفحه رو درست کنیم. امیدواریم همه بتونن از این آشنایی به بهترین شکل استفاده کنن تا هر دو طرف (سایت ها و گوگل) بتونن رشد کنند. حالا هرچه افراد معتبر و شناخته شده از شما تعریف کنند، گوگل از این دوستی و ارتباط مطمئن تر می شود. فراموش نکنید اگر این تعریف و تمجیدها ساختگی باشند، ممکن است تاثیر معکوس داشته باشد و اعتماد بین این دو را از بین ببرد. مثلا یک مجموعه کتاب، فیلم‌‌های چند قسمتی یا سریال‌هایی که چندین فصل دارند.

۵. سئو تکنیکال سایت‌های محتوایی

در بهینه سازی سایت های فروشگاهی باید دسته بندی ها هدف اصلی قرار بگیرند. مجله خبری سئوی خارجی ارزشمند بوده و به اعتبار دادن سایت نزد گوگل مرتبط است. در حالی که انواع قبلی سئو بیشتر بر زیرساخت و محتوای وب سایت متمرکز بود، سئوی خارجی مربوط به تکنیک هایی است که می توانید برای تبلیغ وب سایت خود در اینترنت و سایر وب سایت ها از آن استفاده کنید.

سئو کلاه خاکستری

دقت کنید که ریدایرکت های سری ۴۰۰ فقط به گوگل می گویند که یک صفحه حدف شده تا گوگل هم آن صفحه را از نتایج خود حذف کند. در این نوع ریدایرکت، شما از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل نمی شوید. در این ریدایرکت به گوگل می گویید که قصد دارید به صورت موقت، صفحه موردنظر خود را به یک صفحه جدید انتقال دهید. چون ممکن است بخواهید به صفحه قبلی بازگردید، ارزش صفحه را منتقل نمی کنید. برای آموزش سئو، در ابتدا باید با برخی از مفاهیم آن آشنا شوید.

از صفحات دینامیک برای سایت‌های هواشناسی یا سایت‌های ارائه دهنده قیمت ارز و سهام که باید اطلاعات متفاوتی را در زمان‌های مختلف ارائه دهند، استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که زمان بیشتری طول می‌کشد تا صفحات دینامیک در مقایسه با صفحات استاتیک بارگذاری شوند. Conversion یا تبدیل زمانی اتفاق می‌افتد که یک بازدید کننده عمل مورد نظر شما را انجام دهد. به عبارت دیگر، از صرفا یک بازدید کننده، تبدیل به یک متقاضی شود. عمل مورد نظر شما، بسته به نوع وب سایت و فعالیت شما متفاوت است. مثلا اگر شما از سایتتان برای فروش محصولات استفاده می‌کنید، عمل مورد نظر شما خرید کردن خواهد بود.

پیشنهاد می شود جهت اینکه کمترین آسیب به سئو شما وارد شود این تغییرات به مرور زمان انجام شود تا بتوانید بازخورد آن را مشاهده نمایید. بازاریابی دیجیتال با هدف تقویت و تبلیغ برند از طریق کانال های دیجیتال مختلف مانند وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، ایمیل ها و غیره است. با افزایش ترافیک موبایل، جستجوی محلی به بخش اساسی موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط تبدیل شده است. در مقاله آموزشی سئو خارجی به تکنیک های جامع این روش بهینه سازی پرداخته شده است.

بنابراین اگر تعداد کاربرانی که سریع صفحه را ترک می‌کنند زیاد باشد، گوگل جایگاه صفحه را تنزل می‌دهد. A/B Testing یا تست A/B که به آن تست دو بخشی نیز گفته می‌شود، روشی برای مقایسه دو نسخه متفاوت از یک صفحه وب یا یک اپلیکیشن موبایل است. این تست برای تعیین این است که کدام نسخه عملکرد بهتری دارد.