سئو و بازاریابی محتوا چیست؟ خدمات تولید محتوا رادزاد-لیلی ری | سئو

در نظر داشته باشید همانطور که گوگل، کپی کردن متن از سایر سایت‎‌ها (بدون درج منبع) را ممنوع اعلام کرده، استفاده از تصاویر تکراری نیز می‌تواند تاثیر منفی در سئو محتوا داشته باشد. بهتر است تصاویر و ویدئویی اختصاصی و طراحی شده استفاده کنید و یا تصاویر سایر سایت‌ها را با تغییرات گرافیکی منتشر کنید. فرقی نمی‌کند که در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید زیرا برای تمام حوزه‌ها، هزاران ایده تولید محتوا وجود دارد. اگر بهترین محتوا را تهیه کنید اما برای بارگذاری و نمایش داده شدن، کاربر را منتظر نگه دارد و سرعت کافی را نداشته باشد، تمام زحمات شما هدر رفته و نرخ پرش کاربر افزایش پیدا می‌کند. بنابراین حتماً از سرعت مناسب سایت و تمام صفحات آن از جمله صفحات محتوا اطمینان حاصل کنید.

  • شیوه‌های نوین در نوشتن محتوای مناسب برای سئو، فراتر از کلمات کلیدی است و در واقع شامل درک هدف کاربر از جستجو و بر طرف کردن نیاز او می‌باشد.
  • براساس تجربه کاربری همکاران کلماتی مانند معرفی جامع اموزش کامل میتواند تو رنکیگ سایت مذکور تاثیر گذار باشد.
  • الگوریتم گوگل مرتبط ترین محتوا را در رابطه با هر کلمه کلیدی نشان خواهد داد، می توانیم از این ویژگی به عنوان یک مزیت استفاده نماییم.
  • یکی از فاکتورهای سئو که کمتر به آن اشاره شده، اهمیت انکر تکست در لینک سازی است.
  • اینکه دقیقا محتوای سئو شده چیست، یک تعریف ساده و صریح ندارد، در واقع یک سری نکات باید در تولید محتوا رعایت شود تا در بتوان در جهت سئو سایت از محتوا استفاده کرد.
  • کاربران معمولا پاراگراف‌ها را برای رسیدن به سوال خود اسکن می‌کنند.

سئو محتوا، فقط ساخت یک صفحه برای رتبه‌گیری در یک کلمه کلیدی نیست. سپس باید ساختار مناسب و مبتنی بر سئو برای سایتمان ایجاد کرده باشیم و در گام آخر، یک محتوای مناسب و ارزشمند در صفحه قرار دهیم. در این ویدیو توضیح می دهد که آناتومی و ساختار یک صفحه چگونه باید باشد تا از نظر سئو داخلی برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو عالی باشد. محتوایی است که بهتر از نتایج موجود در صفحات‌های نتایج موتورهای جستجو است. صفحاتی که در حال حاضر رتبهٔ آنها برای کلمات کلیدی مورد نظر خوب است را مورد بررسی قرار دهید و از خودتان بپرسید که آیا محتوایتان بهتر از محتوای این صفحات است یا خیر.

محتوا را برای موتورهای جستجو و خوانندگان بهینه کنید

معمولا محتوا کاران فریلنسر جزء افرادی هستند که محتوای صرفا سئو شده تولید می کنند. به طور کلی محتوای سئو شده به محتوایی گفته می شود که شرایط لازم را برای درک بهتر گوگل از ماهیت و مفهوم صفحه فراهم کند. علاوه بر این به دغدغه ها و سوالات مخاطب هم در آن پاسخ داده شده باشد.

قبل از شروع نوشتن، بهتر است محتوای رقبا را به طور کامل تحلیل کنید. بسیار مهم است بدانید رقبای شما چه محتوایی نوشته‌اند، به چه موضوعاتی اشاره کرده و از نوشتن چه موضوعاتی غفلت کرده‌اند. نحوه کار با ابزار های آنلاین جستجوی کلمات و عبارات کلیدی همچون KWFider و Keyword Planner را به خوبی می‎داند.

پیدا کردن کلمات کلیدی

پس به کار خود ادامه دهید و تمرکز را بر روی محتوای خود بگذارید. نردبان قصد دارد به شکلی حرفه‌ای، جایگاه مشتری را در فضای وب دگرگون کند. می‌خواهیم با طراحی وب‌سایت‌های کاربرپسند، مجله خبری سئو تولید محتوای مفید و خدمات سئو حرفه‌ای به فضای وب فارسی خدمتی کرده باشیم. امیدواریم این نگاه حرفه‌ای به رقابتی سالم دامن بزند که در نهایت به پیشرفت وب فارسی منجر شود.

اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید، پس از تعیین عنوان، می‌توانید بر روی دکمه “ویرایش” در سمت راست لینک خود کلیک کنید. این قسمت در زیر باکس عنوان شما در بالای صفحه ویرایش پست قرار دارد. می‌توانید کلمات کلیدی را حفظ کنید اما کلمات تکراری یا غیر ضروری را حذف کنید.

استفاده از تصاویر در محتوا

دیگر کلمات کلیدی متشابه می توانند در عنوان زیر شاخه ها و بدنه اصلی متن قرار داشته باشند. مطلب خیلی خوب و آموزنده ای بود مثل مابقی مطالب سایت خوبتون. فقط من چون برای اولین بار هست اومدم سراغ کار سئو یکم تو پیاده سازیش کلا دچار تردید میشم. سوالی که دارم اینه که توی یکی از ویدئو گفته بودید که جهت کاهش بانس ریت بهتره از انواع محتوا مثل عکس و فیلم و صوت و جدول استفاده کنیم. در قسمت استفاده از فیلم گفتید که از نظر قانون کپی رایت جهانی دانلود ویدئو از یوتیوب و انتشار اون ویدئو در آپارات به اسم خودمون کار کاملا غلطی هست اما توی ایران مجازه.

این امر هم از نظر سئو محتوایی ارزشمند هست و هم اینکه محتوای ارزشمندی تولید شده است . محتوایی که می نویسید سعی کنید همیشه بلند باشد تحقیقات نشان داده هست که محتوای بلند همیشه رتبه ی بهتری در گوگل می گیرد. در صورتی که در مورد سئو محتوا سوال یا ابهام خاصی دارید یا نیاز به مشاوره تخصصی و خدمات سئو دارید کافی است با ما تماس بگیرید تا به شما مسیر نوشتن محتوای مبتنی بر اصول سئو کمک کنیم. به همین خاطر است که محتوا در سئو از اهمیت بالایی برخوردار است. خلاصه و اطلاعات کامل بین متخصص سئو و نویسنده محتوا رد و بدل شده و یکپارچگی کاملی بین دیدگاه‌ها به وجود آمده باشد. با این کار، هم محتوا متناسب با استراتژی سئو بوده و هم اصول بازاریابی محتوایی رعایت شده است.

با این حال شاید اگر به‌تازگی سایتی برای کسب‌وکارتان ساخته‌اید، نوشتن مقالات خالی نتواند چندان ایده‌ی جالب باشد. بدون شک کاربرانی که وارد سایت شما می‌شوند، در صورت مواجهه با محتوای جذابی که هیچ عکس، صوت یا ویدیویی نداشته باشد، تعامل برقرار ‌نمی‌کنند و از سایت‌تان خارج ‌می‌شوند. در نتیجه بهتر است که در کنار محتوای متنی، از سایر انواع محتوا از جمله صوتی، تصویری و ویدیویی استفاده کنید.

اگر سایت‌های دیگر ببینند که شما محتوای ارزشمندی برای مخاطبان آنها فراهم می‌کنید، احتمال دارد که به شما لینک بدهند. این ها بعضی از مواردی است که بهینه سازی محتوا ( سئو محتوا ) در آن در نظر گرفته می شود موارد دیگر شامل دایرکتوری ها، فهرست واژه و ترکیب ها، اسلاید شو و غیره می باشد. موضعی آگاهانه در مورد اخبار، موضوع یا روند موجود در حرفه تخصصی خود داشته باشید و آن نظر را در یک مقاله، مصاحبه، ویدیو یا سایر شکل‌ های رسانه ای منتشر کنید. این یک روش موثر برای ایجاد محتوا منحصر به فرد در مورد موضوعی است که از قبل وجود داشته است. هنگام ارائه نظر توجه داشته باشید که آن موضوع به حوزه حرفه ای شما مربوط باشد.