سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده Seo Content رشدانا-لیلی ری | سئو

تنها نوشتن محتوای دست اول مهم نیست محتوای یونیک شما باید خوانایی و اصول نگارشی را داشته باشد تا نرخ پرش کاربر کاهش یابد. برای ایجاد متنی خوانا می توانید پاراگراف های خود را کوتاه کنید و از حالت BOLD , ITALIC استفاده نمایید. اگر از محتوای ویدیویی استفاده می کنید حتما از نوشته در توضیحات استفاده کنید . توضیحات می تواند خلاصه ای کوتاهی از ویدیو و یا فایل صوتی باشد و یا هر محتوایی مرتبط با فایل ویدیویی.

مثلا بارها دیده ایم که در محتوای مورد نظر الکی کلمه کلیدی اصلی تکرار شده است. به عنوان مثال در هر پاراگراف کلمه کلیدی اصلی بی خود و بی جهت تکرار و بولد شده است. در صورتی که تکرار کلمه کلیدی منسوخ شده است و به جای آن باید روی مفهوم کلیدی تمرکز کنیم.

  • در هردو بروزرسانی گوگل با استفاده تکنیک‌های پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی سعی در تشخیص بهتر نیت کاربر از جستجو دارد.
  • برای اینکه در نتایج سرچ گوگل، با عبارات بیشتری رتبه بگیرید نیاز به عبارات کلیدی بیشتر و نیاز به محتواهای سئو شده بیشتر دارید.
  • در این مقاله آموزش سئو قصد داریم که در خصوص بهینه سازی محتوا و هر آنچه که هر شخصی باید در رابطه با آن بداند را بیان کنیم.

جای دیگری که باید کلمه کلیدی تکرار شود، زیر تیترها یا به اصطلاح H2 است. بهتر است کلمه کلیدی و مفاهیم هم معنی آن در تگ‌های H2 یا همان زیر تیترها تکرار شوند. برای مثال در همین مقاله تیتر” پیش‌نیازهای سئو محتوا چیست؟” کلمه کلیدی تکرار شده و در تیترهای دیگر هم این اتفاق صورت گرفته است. محتوایی که برای یک وبلاگ نوشته می‌شود، با محتوای صفحه محصول یا دسته‌بندی متفاوت است.

انواع محتوای سئو شده کدامند؟

هدف این است که شکاف‌ها را شناسایی کرده و آن‌ها را با محتوای معتبر، مرتبط و با کیفیت پر کنید. در اینجا منظور از شکاف، هر موضوعی است که در صفحات نتایج برتر گوگل پوشش داده شده‌اند، اما در محتوای شما موجود نیست. با انتشار یک راهنمای طولانی در سایت، نباید انتظار افزایش فالوور در اینستاگرام را داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید لغو پاسخ

آنهایی که طولانی‌تر هستند، براساس الگوریتم گوگل معمولا اعتبار چندانی به محتوا اضافه نمی‌کنند. درک این نکته بسیار مهم است که ساختار URL سازگار با موتور جست‌وجو به همان اندازه‌ که برای موتورهای جست‌وجو مفید است، برای کاربران نیز سودمند خواهد بود. تحقیق درباره کلمه کلیدی یا کلیدواژه باید همیشه نقطه آغاز نوشتن باشد. تولید محتوا درکنار تحقیق درباره کلیدواژه‌ها بسیار مهم است.

با توجه به اولويت هاي مخاطب هايتان ميتوانيد محتواي منحصر بفرد و عميق تري داشته باشيد. اكثر كسب و كارها هيچ تلاشي براي ضبط ويدئو يا فايل صوتي و غيره نمي كنند. اينكه فقط پشت ميز بنشينيد و يك مقاله بنويسيد، كار سختي نيست! اما اگر بتوانيد یک ويدئو و يا یک فايل صوتی با كيفيت ضبط كنيد، از لحاظ منطقي هم چالش برانگيز است و هم می تواند به سئو محتوای سایت شما کمک کند. بطور مثال، شما ميخواهيد “سئو محتوا” را به عنوان كليدواژه انتخاب كنيد.

در این مقاله قصد داریم در مورد مجله خبری سئو و تولید محتوای سئو شده صحبت کنیم. سئوی تکنیکال، مبحثی است که با سایر آنچه که در مورد آن صحبت کردیم متفاوت است. اکثر فاکتورهای سئوی تکنیکال مربوط به کل سایت است که باید مورد بررسی قرار گیرد و یکی از نکات مهم آن این است که قبل از اینکه شروع به بهینه سازی محتوا کنید باید محتوای خود را خالص کنید. متن لینک باید کاملا شفاف و واضح انتخاب شود تا کاربر در هنگام کلیک کردن بداند که انتظار چه محتوایی را داشته باشد. همچنین فراموش نکنید که صحت و کارایی تمام لینک‌ها را بررسی کنید تا از خطاهای 404 و لینک‌های شکسته اجتناب شود. چرا که چنین خطاهایی هم برای کاربران و هم موتورهای جستجو ناخوشایند است.