زیباترین سقف کاذب که در ساختمان‌های شکیل استفاده می‌شود استوارسازان | panelgachikanaf

زیباترین سقف کاذب که در ساختمان‌های شکیل استفاده می‌شود استوارسازان | panelgachikanaf

از آنجایی که غالبا وزن این نوع سقف بیشتر از سایر انواع سقف های كاذب می باشد، از این رو رعایت موارد ایمنی، هم در زیرسازی و هم در نصب سقف کاذب شیشه ای الزامی است. به طور کلی از مزایای اجرای سقف کاذب شیشه ای می توان به نصب آسان، سازگاری محیط زیستی، مقاومت در برابر رطوبت، طرح و رنگ متنوع و امکان نورپردازی ویژه اشاره نمود. نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی و حمام جلوه ای زیبا و چشم نواز به آن داده و موجب حفاظت از سقف اصلی می شود.

  • هنوز به طور کامل مشخص نیست که برای اولین بار از این پوشش در کجا استفاده شد.
  • علاوه بر این برای پوشاندن سقف و دیوارها در خانه‌ های سنتی نیز می‌ توانند مورد استفاده قرار گیرند.
  • سقف کنافی بسیار سبک بوده و فشاری به سقف یا بنا وارد نمی‌کند.

در هنگام اجرای سقف کاذب، از ورق رابیتس استفاده شده و این نمونه از سقف های کاذب، بیشتر در محیط ‌های مسکونی کاربرد دارند. هر جا صحبت از فضای پر سروصدا باشد، بهترین پیشنهاد بدون شک سقف کاذب آکوستیک است. سقف کاذب آکوستیک برای ایجاد نوعی ایزولاسیون صوتی استفاده می‌شود. آن را می‌توان از مواد اولیه‌ای مانند ورقه‌های مقوایی، پلاک‌های گچی و پارچه‌ها ایجاد نمود. استفاده از این سقف‌ها در مکان‌های عمومی مانند سینما، سالن‌های سخنرانی که نیاز به عایق صدا دارند، مناسب است. البته در مکان‌هایی که پژواک صدا خیلی مهم است، مانند استودیو ضبط صدا، علاوه بر ورقه‌های آکوستیک از ورقه آلومینیوم یا پشم شیشه استفاده می‌شود.

مزایای سقف‌های کاذب گچی عبارتند از:

ضمن اینکه نتیجه بسیار لوکس و عالی در بر دارد همین طور زحمت برای اجرای آن نیز نسبت به باقی متریال های موجود کمی بیشتر است. در مجموع کناف را با احتیاز تدبیر بیشتری انتخاب کنید اما مطمئن باشید که نتیجه آن بسیار عالی و بی نظیر خواهد بود. این در حالی است که برای استفاده از دیوارپوش ها نیز شرایط عایق بودن مطرح پنل گچی کناف است.

محصولات سقف کاذب

این نورمخفی میتواند توسط شاخه های LED با انتخاب رنگ هایی مانند بنفش، سبز و آبی و یا سفید مورد استفاده قرار بگیرد. کناف از متداول ترین اجراییات دکوراتیو در اتاق خواب کودک و زوجین می باشد. محیط نصب پیش از جایگذاری تایل ها نیاز به سازه کشی دارد که در محیط های کوچک در کمتر از ۲ ساعت انجام می شود.

همچنین تنوع رنگ و مصالح آن به شما اجازه می دهد که حق انتخاب بسیاری از این بابت داشته باشید. اگه سقف شما مشبک است هر تایل در قاب خودش می‌خوابه؛ اگه هم دامپا دارین پنلها با سیستم فاق و زبانه در هم قفل میشن. بنابراین سقف کاذب آلومینیومی خیلی راحت تعمیر میشه و نیز میشه به فضای پشت اون دسترسی داشت. ضمنا پنل‌های سقف دامپا رو به راحتی میتونین از پایین دربیارین و این مزیت، فوق العاده است. اگه این نوع سقف، انتخاب شماست و هدف شما تزیین محیط است از تایل‌های ساده رنگی استفاده کنین. اگه هم سقف بعنوان آکوستیک یا جاذب صوت کاربرد داره متریال شما باید تایل و یا پنل‌های پانچ شده باشه.