راهنمای خرید آگهی و پیمایش در چشم انداز کانال


مشارکت کنندگان اضافی: جیمز کانل

تبلیغ‌کنندگان برای فعال ، بینش مخاطبان به کانال‌های جدیدتر می‌روندمشتری را دنبال کنید: ،یدهای برنامه‌ای + مستقیماتصال نقاط سفر مخاطب، روشن و آفلاین

تغییر قابل توجهی از کانال‌های تبلیغاتی سنتی – مانند رادیو، تلویزیون، و چاپ – به پلتفرم‌های فعال‌کننده مخاطب جدیدتر مانند پخش ویدیوی بیش از حد (OTT) و تلویزیون متصل (CTV)، هدف‌گیری جغرافیایی موبایل، پخش پاد،ت‌های صوتی و بیلبوردهای الکترونیکی دیجیتال خارج از خانه (DOOH).

با رشد سریع گزینه‌های کانال، فضای تبلیغاتی می‌تواند شلوغ باشد و به طور بالقوه منجر به بودجه‌هایی شود که در کانال‌های بیش از حد گسترده می‌شوند. تصمیم‌گیری‌ها در مورد انتخاب کانال، تخصیص ،یب رسانه‌ها، و توسعه‌های خلاقانه و نام تجاری بدون داده‌های من، بسیار زیاد است.

نقطه مقیاس را تا 79٪ با متن: 79٪ از ،یداران تبلیغات قصد دارند تا پایان سال 2022 هزینه OTT خود را افزایش دهند.

تبلیغ‌کنندگان برای فعال ، بینش مخاطبان به کانال‌های جدیدتر می‌روند

در حال حاضر، تلویزیون «سنتی» یا «خطی» که از طریق برنامه‌های تلویزیونی کابلی یا ماهواره‌ای تماشا می‌شود، همچنان حاکم است. 61 درصد از کل بینندگان تلویزیون. با این حال، به دلیل افزایش تعداد بند ناف، این دسترسی به طور فزاینده ای تکه تکه می شود. اگر روند فعلی ادامه یابد، مخاطبان آمریکایی هزینه خواهند کرد زمان بیشتری برای ویدیوی برتر – از طریق PlayStation، Roku، Amazon Fire TV، Apple TV و غیره مصرف می شود – تا سال 2024 در تلویزیون خطی.

با توجه به بیش از 203 میلیون بیننده OTT، 79 درصد از ،یداران آگهی قصد دارند هزینه های OTT خود را افزایش دهند. علاوه بر این، 57 درصد از تبلیغ‌کنندگان مورد بررسی گفتند که OTT متعلق به آنهاست “اولویت اصلی امسال.” این کانال‌های غیرخطی با ارائه دسترسی هدفمند و اندازه‌گیری شفاف، راهی برای دستیابی به مخاطبان بدون کوکی‌های ردیابی ناقض حریم خصوصی ارائه می‌دهند. در وبلاگ اخیر ما درباره هدف گذاری و اندازه گیری CTV و OTT بیشتر بیاموزید.

با توجه به اینکه مرحله حذف کوکی ها در حال انجام است و از تبلیغ کنندگان خواسته می شود تا دید بیشتر و هدف گیری بهتری داشته باشند، تغییر به کانال های جدیدتر هوشمندانه و استراتژیک است.

سنتی نمرده است – اما تلویزیون سنتی دقیقاً قابل اندازه گیری نیست. با این حال، بازاریابان حتی انتظار گزارش بیشتری را دارند و توجیه تلویزیون سنتی را در زم، که آن سطح از گزارش در دسترس نیست، دشوارتر می‌کند. با تعداد بند ناف، برای بازاریابان راحت تر است که دلارهای تبلیغاتی خود را تغییر دهند.

هزینه‌های تلویزیون متصل علاوه بر نشان دادن بازگشت سرمایه، به بازاریابان کمک می‌کند تا نقاط را در طول سفر مشتری به هم متصل کنند و عملکرد مخاطب را عمیق‌تر کنند.

،یداران تبلیغات با بازاری شلوغ استریم روبرو هستند که برای دلارهای خود رقابت می‌کنند – از Hulu، Pea،، و Paramount+ گرفته تا HBO Max، Disney+، و Netflix – با گزینه‌های جدیدی که هنوز ظاهر می‌شوند. در حالی که بینش مخاطب ممکن است بازاریابان را به سمت شرکای پلتفرم خاصی هدایت کند، تخصیص بودجه استراتژیک و یک چارچوب قوی برای اندازه‌گیری موفقیت برای اتخاذ تصمیمات سرمایه‌گذاری مقرون‌به‌صرفه مورد نیاز است.

اگرچه همه پلتفرم‌ها گزارش‌های عمومی را ارائه می‌کنند، اما بازاریابان باید داده‌های دقیق پروفایل مخاطب را جمع‌آوری کنند تا از این ،یدهای رسانه‌ای بهترین استفاده را ببرند.

بازاریابان باید تلاش های ردیابی رفتار مصرف کننده فردی را با اه، خود برای دستیابی به دسترسی، آگاهی و تبدیل هماهنگ کنند. ،یدهای برنامه‌ای و ،ید مستقیم دو راه را برای ضربه زدن به رسانه‌ها ارائه می‌دهند. برای برندهای متوسط، برنامه‌ریزی معمولاً بخش عمده‌ای از طرح‌ها را تشکیل می‌دهد و با ،یدهای مستقیم که به اه،، پیام‌ها یا موقعیت‌یابی استراتژیک مرتبط هستند، تکمیل می‌شود.

هدف گذاری از طریق ،یدهای برنامه ای

،یدهای برنامه ای،ید تبلیغات و ،یب رسانه ها از طریق “پلتفرم سمت تقاضا” (DSP) بر اساس نمودارهای هویت و کبریت– یک رویکرد کلی برای فعال سازی مخاطب است. برنامه نویسی به جای هدف قرار دادن یک مکان خاص، بازاریابان را قادر می سازد تا مخاطبان را به طرق مختلف هدف قرار دهند. به ،وان مثال، ممکن است شخصی یک تبلیغ را در یک تلویزیون متصل ببیند، سپس یک تبلیغ نمایشی در وب – که پیام را تقویت می کند. فرکانس افزایش یافته باعث ایجاد واکنش هایی مانند آگاهی و توجه می شود که سپس می توان آنها را اندازه گیری کرد و برای بهینه سازی استفاده کرد.

،یدهای برنامه‌ای نه تنها مقرون به صرفه‌تر از ،یدهای مستقیم هستند، بلکه می‌توانند فرصت‌های یادگیری بیشتری را نیز فراهم کنند، به‌ویژه زم، که نتایج در پلتفرم‌ها مقایسه می‌شوند.

بازاریابان متوسط ​​که فکر می‌کنند می‌توانند با استفاده از مخاطبان ناشناس، جمع‌آوری‌شده و پلتفرم تولید شده، بودجه خود را حفظ کنند، از این که متوجه می‌شوند هیچ بینشی در مورد اینکه اعضای مخاطب چه ،، هستند یا چگونه رفتار می‌کنند، دریافت نمی‌کنند، ناامید می‌شوند. در مقابل، بازاریاب، که با شرکای آژانس برای ایجاد مخاطبان شخص اول سفارشی کار می کنند، می توانند آن مخاطبان سفارشی شده را به پلتفرم ،ید خود سوق دهند. سپس بازاریابان می توانند با استفاده از نمودار ID مخاطبان سفارشی خود، فعالیت مصرف کننده ایجاد شده توسط تبلیغات را به نمایه های آنلاین متصل کنند.

هدف گذاری از طریق ،ید مستقیم

،ید مستقیم می تواند راهی پرهزینه برای هدف قرار دادن مخاطبان باشد – با در نظر گرفتن گزینه های فراوان پلت فرم استریم، به هزینه تلویزیون سنتی نزدیک می شود.

به ،وان مثال، ،ید مستقیم از رادیو عمومی ملی (NPR) می‌تواند مخاطبان یک پاد،ت خاص، اه، پیام‌رس، خلاقانه‌تر را هدف قرار دهد یا از طریق همسویی استراتژیک یک اثر هاله برند ایجاد کند.

برع،، بازاریابان ممکن است احساس کنند بهترین راه برای دستیابی به مخاطبان خود، ،ید فضای تبلیغات تلویزیونی در طول نمایشی با امتیاز بالا (و در نتیجه گران‌قیمت) مانند “Yellowstone” است، اما همان هدف‌گیری را می‌توان به صورت برنامه‌ای و مقرون به صرفه‌تر با استفاده از نمودارهای شناسه انجام داد.

تصمیم در مورد لایه‌بندی ،ید مستقیم روی برنامه‌ای و اینکه کدام یک باید متفکرانه، مبتنی بر داده و استراتژیک باشد. یک آژانس شریک دیجیتال می تواند به ارزیابی زمان و مکان ،ید مستقیم ارزش واقعی کمک کند.

در حالی که تبلیغات برنامه‌ای یک روش نسبتاً مقرون‌به‌صرفه برای هدف قرار دادن افراد است، ،ید مستقیم می‌تواند برای رسیدن به یک هدف خاص لایه‌بندی شود.

زن در اتاق نشیمن در حال تماشای تلویزیون و تلفنش

اتصال نقاط سفر مخاطب، روشن و آفلاین

،یب‌های رسانه‌ای بر اساس جایی که مشتریان در سفر برند خود هستند و همچنین مک، که یک برند در چرخه حیات خود قرار دارد، متفاوت است. به ،وان مثال، یک نام تجاری جدید ممکن است تبلیغات بیلبوردی در فضای باز را در مناطق انتخابی اجرا کند تا تأثیرگذاری بر آن ایجاد کند و آگاهی از برند را گسترش دهد، در حالی که به طور همزمان تبلیغات برنامه‌ای را اجرا می‌کند تا قیف پایین‌تری را پوشش دهد و تبدیل‌های مستقیم را به سرعت انجام دهد.

زیبایی تبلیغات برنامه‌ای توانایی تغییر پیام‌ها بر اساس اطلاعات لحظه‌ای است. خلاقیت‌ها را می‌توان برای والدین در مقابل مجردها، مردان در مقابل ،ن و غیره به روش‌های مختلف ارائه کرد تا مخاطبان احساس کنند که دیده می‌شوند و مورد خطاب قرار می‌گیرند.

دستیابی موثر به مخاطبان

با به دست آوردن بینش واضح تر در مورد مخاطبان هدف، می تو،د با افراد من،، در لحظات من،، از طریق کانال های من، تعامل داشته باشید. با از دست دادن کوکی‌ها، ساخت مدل‌های مخاطب آفلاین سفارشی و جمع‌آوری داده‌ها برای تصمیم‌گیری مهم‌تر از همیشه است.

در حالی که می‌تو،د بهترین نمایه مخاطب و بهترین برنامه رسانه‌ای را داشته باشید، تنها در صورتی به نتیجه خواهید رسید که پیام شما در بهترین لحظه از سفر مشتری‌اش با فرد ایده‌آل طنین‌انداز شود. ما مسیرهای بیشتری را طی می‌کنیم و نقاط را به هم وصل می‌کنیم، به ایجاد پیام‌های برند و استراتژی‌های آزمایشی کمک می‌کنیم که توجه مخاطب را به خود جلب کند، آن‌ها را در سفرشان به صورت برنامه‌ریزی دنبال کنیم، و آنها را به سمت تبدیل سوق دهد.

شرکت‌های متوسط ​​ممکن است تصور کنند که ساختن مخاطبان شخص اول، طراحی فرآیندهای آزمایش و اندازه‌گیری، و اجرای کمپین‌های پیچیده بین کانالی – درست مانند بازاریابان در مقیاس سازم، – برای بودجه آنها دور از دسترس است. اما آنها نباید باشند. در محیط رقابتی و همیشه در حال تغییر امروزی، مشارکت آژانس می تواند کمک کند تا مطمئن شویم که دلار به طور عاقلانه و موثر ،ج می شود. شرکای آژانس عضله متخصص را به تیم داخلی شرکت اضافه می‌کنند و از صرفه‌جویی در مقیاس استفاده می‌کنند تا مشتریان بتوانند از تغییرات در ،ید آگهی جلوتر باشند.

در نحوه به حدا،ر رساندن بودجه تست تبلیغات خود با اندازه‌گیری غیرمستقیم افزایشی، نحوه اندازه‌گیری موثر ROI رسانه در داخل و بین کانال‌ها را بیابید.


منبع: https://www.amsivedi،al.com/insights/paid-media/a-guide-to-ad-buys-and-navigating-the-channel-landscape/