خرید آنلاین شامپو فرش نانوسان از اوریزن شاپ

خرید آنلاین شامپو فرش نانوسان از اوریزن شاپ

برای استفاده از شامپو فرش کافی است تا محلی که قرار است به واسطه آن تمیز کنید را کمی مرطوب کرده و سپس شامپو فرش را روی آن اسپری کنید فرآیند اسپری کردن را طوری انجام دهید که سراسر لکه ای که روی فرش قرار دارد آغشته به شامپو فرش سایت کالایاب شود. به دلیل اینکه این شامپو فرش را با آب مخلوط میکنید استفاده از آن کاملا به صرفه و اقتصادی است . زیرا نیاز نیست تا مقادیر زیادی از شامپو استفاده کنید و تنها به مقدار بسیار کمی از این شامپو و مخلوط آن با آب می توانید سخت ترین لکه ها را از بین ببرید. این شوینده مبل و فرش غلیظ بوده و چون نانو می باشد به بافت الیاف هیچ گونه آسیبی نمی زند. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند. فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر بر آن است تا تجربه خریدی متفاوت را برای شما عزیزان خلق کند.

  • در صورتی که واکنشی مشاهده نکردید، میتوانید از این محصول برای تمام سطح مورد نظر استفاده کنید.
  • شامپو نانوسان فرش را باید در شرایط مناسبی نگهداری کرد تا کیفیت آن تغییر نکند.
  • به دلیل اینکه این شامپو فرش را با آب مخلوط میکنید استفاده از آن کاملا به صرفه و اقتصادی است .
  • آسیب رسانی به بافت پارچه مبل و فرش و ازبین رفتن رنگ و کیفیت مبل ها و فرش ها پس از چند بار استفاده از شامپو یکی از معظلات خانواده ها است.

این لکه بر قوی هیچ گونه بوی بدی ندارد و در عوض رایحه بسیار دلنشینی را موقع استفاده احساس خواهید کرد. قبل از استفاده ، شامپو فرش و مبلمان نانوسان را بر روی بخشی از سطح امتحان نمایید. میزان مورد نیاز از محصول را به مقدار مساوی با آب رقیق نموده و سپس با یک قطعه ابر یا پارچه (ترجیحا تور )سطح فرش یا مبل را تمیز و سپس با پارچه خشک و تمیز دیگری سطح را پاک نمایید. برای استفاده از این محصول ابتدا میزان مورد نیاز از محصول را به مقدار مساوی با آب رقیق نموده و سپس با یک قطعه ابر یا پارچه (ترجیحا تور )سطح فرش یا مبل را تمیز و سپس با پارچه خشک و تمیز دیگری سطح را پاک نمایید.

محصولات ویژه و پر فروش

قدرت تمیز کنندگی بالا و در عین حال آسیب وارد نکردن به بافت و الیاف سطوح مختلف نیز یکی دیگر از برتری های این محصول است. برای مشاوره و خرید شامپو فرش میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت کالا اکسیر با مشاوران سلامت این فروشگاه تماس بگیرید. قیمت شامپو فرش نانوسان با توجه به اثربخشی فوق العاده این محصول در پاکیزگی فرش و مبل بسیار مناسب در نظر گرفته شده است و به راحتی با هر بودجه ای قادر به خرید آن خواهید بود. قیمت شامپو نانوسان در سایت مشخص شده است و در مقایسه با دیگر روش های مورد استفاده در شستشوی فرش، بسیار مناسب است. قیمت لکه بر فرش نانوسان بسیار به صرفه است و قدرت پاکیزگی آن بسیار فوق العاده می باشد.

قابلیّت رقیق‌شدن تا بیش از One Hundred برابر آب

هیچ گونه مواد مضر درآن به کار نرفته است و به هیچ عنوان به بافت فرش، مبل، الیاف پارچه آسیب واردنمی کند. این محصول فاقد مواد مضر و فرمالین بوده و به بافت فرش و پوست دست هیچ آسیبی وارد نمی کند. یک شامپو فرش غلیظ که علاوه برتمیز کنندگی قوی و لکه بری بالا دارای رایحه ای مطبوع می باشد. علاوه‌ بر لکه‌ ها بسیاری از ترکیبات زیستی و عوامل آلرژی‌ زا وجود دارند که نه‌ تنها برای انسان مضر هستند بلکه سبب از بین رفتن بافت فرش می‌ شوند برای از بین بردن چنین عواملی بهتر است تا از شامپو فرش برای تمیز کردن و از بین بردن عوامل بیماری‌ زا استفاده کرد تا فرش در معرض آسیبهای آنها قرار نگیرید. اگر بخواهید از این محصول برای سطوح فرش و موکت استفاده کنید کافیست که یک ظرف بردارید و به طور مساوی مصول را آب ترکیب کنید و بع با استفاده از یک دستما تمیز ( ترجیحا توری ) محل مورد نظر را تمیز کنید و بعد از تمیز کردن محل را با استفاده از یک پارچه به خوبی خشک کنید . آسیب رسانی به بافت پارچه مبل و فرش و ازبین رفتن رنگ و کیفیت مبل ها و فرش ها پس از چند بار استفاده از شامپو یکی از معظلات خانواده ها است.

همچنین نیاز است تا در خصوص انواع شوینده ها روش استفاده اصولی از آنها را رعایت کنید. این محصول به هیچ وجه به الیاف پارچه فرش و مبل و تابلو فرش آسیب نمی‌ رساند و قدرت تمیز کنندگی آن فوق‌العاده می‌باشد. شامپو فرش نانوسان با قابلیت لکه بر فرش و لکه بر مبل در پاک کننده فرش ها و پاک کننده مبل خانه شما اثر گذاری ویژه ای خواهد داشت و بهترین جایگزین بجای شوینده های غیر استاندار می باشد که اثرات مخرب بر مبل و یا فرش های شما ممکن است بگذارد… از ترکیب شامپو فرش و مبل نانوسان آلمان با سایر شوینده ها خودداری کنید . کالا مال فروشگاه اینترنتی ارائه کننده بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی ، سلامت و زیبایی دارای مجوز می باشد.هدف ما کمتر نمودن واسطه های فروش به جهت تهیه محصولات با بهترین قیمت و سرعت بالا در تحویل کالا می باشد. از مهمترین ترکیبات مضر استفاده شده در شامپو فرش ها فرمالین است که شامپو‌ فرش نانوسان به هیچ وجه از این ترکیبات استفاده نکرده است.علاوه بر این نیاز است تا این محصول را بین دمای 5 تا 30 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.