خدمات سئو سایت، افزایش بازدید با سئو و بهینه سازی سایت کدُسئو

سئو مناسب نه تنها باعث بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو بلکه باعث میشود که کاربران از بین ده ها سایت در نتایج جستجو از وب سایت شما به عنوان سایت انتخابی خود دیدن کنند. سئو کلی سایت شامل مواردی خواهد شد که باعث قرار گرفتن سایت در لیست نتایج جستجو یا به اصطلاح ایندکس شدن سایت خواهد شد. مهم ترین این موارد شامل بررسی محتوای سایت و تصحیح محتوای سایت برای بهتر دیده شدن محتوا به موتورهای جستجو. همچنین بررسی تگ های مهم سایت و در انتها ثبت سایت در موتورهای جستجو. به زبان ساده تمام کارهایی که به منظور بهتر دیده شدن یک سایت به مخاطبان و کاربرانی که توسط موتورهای جستجو فرایند سرچ و پیدا کردن مطلب مورد نظر خود را انجام میدهند سئو و بهینه سازی سایت گفته میشود . باید بدانید که اگر بهترین سایت را هم از نظر امکانات و رابط کاربری طراحی کنید ولی آن را سئو نکرده باشید، در نهایت نمی‌توانید کاربران را به سایت خود جذب کنید.

  • اما چرا صفحات یتیم برای سئو مشکل ایجاد می‌کنند؟ موتور‌های جستجو ازجمله گوگل، معمولا صفحات وب را به دو طریق پیدا می‌کنند.
  • مهم ترین این موارد شامل بررسی محتوای سایت و تصحیح محتوای سایت برای بهتر دیده شدن محتوا به موتورهای جستجو.
  • تصور کنید پستی در مورد پیاده روی دارید و دو بک لینک برای آن دارید، یکی از آنها از یک پست در مورد “ورزش در فضای باز” و دیگری از یک پست در مورد “سیاست” است.
  • شما نمی‌توانید هر روز به دنبال یک مقاله برای ترجمه کردن باشید.
  • وب سایت خود را دوستدار سئو و مطابق با استاندارهای SEO طراحی کنید.

الگوریتم رنک برین کاری میکند که جایگاه خود را در نتایج جستجو از دست بدهید. در ابتدا از افرادی که در حوزه سئو و بهینه سازی سایت موفق و تاثیرگذار هستند تقاضا کردیم تا تعریف خود از این واژه را به صورت مختصر برای ما ارسال کنند. مطالعه نقطه نظرات متخصصین در پاسخ به سوال سئو چیست مجموعه ای از اطلاعات و داده های تخصصی را در اختیار ما قرار میدهد ولی نتیجه گیری از آن و دستیابی به یک استراتژی کاربردی کمی پیچیده بنظر میرسد.

بازاریابی محتوا

Indexing یا ایندکس کردن، به فرآیند اضافه کردن صفحات وب به موتور‌های جستجو اطلاق می‌شود. به بیان دیگر، ایندکس کردن به جمع‌آوری محتوا‌هایی که در روند پروسه Crawling پیدا می‌شوند، گفته می‌شود. محتویات موجود در صفحات ایندکس شده، می‌توانند در صفحه نتایج جستجو برای جستجو‌های مرتبط به نمایش در‌آیند.

مقالات مرتبط با سئو

با دیدن لینک های از دست رفته رقبا، چه فرصت هایی برای ایجاد لینک خواهیم داشت. از دیگر شبکه های اجتماعی، برای انتشار اخبار خود استفاده کنید. استفاده از امکان نظر سنجی برای دانشجویانی که قبلا از این دوره های استفاده نموده اند. در متادیسکریپشن ها از کلماتی همچون تخفیف ویژه، ارسال سریع و رایگان به کل ایران، اموجی و… از انواع لینک ها ( لینک در متن، لینک در تصویر، لینک کامنتی، لینک پروفایلی) استفاده نمایید. برای سهولت در مدیریت، صنعت سئو انواع مختلفی از آن را ارائه کرده است که هر نوع از آن برخی از قوانین سئو را پوشش می دهد.

بهترین کلمه ی کلیدی سئو اغلب مورد انتظار ترین کلمه در همان محور نخواهد بود. مثل دسترسی خزنده گوگل به سایت، تجربه کاربری و سرعت سایت را تحت تاثیر قرار می دهد. و کاملا رایگان به ازای تعداد بی شماری از کلمات کلیدی جستجو شده توسط کاربران اجرا می شود. در رسیدن کسب و کار‌ها به رتبه‌های برتر موتورهای جستجو تاثیر گذار باشد. استاما این تمام ماجرا نیست سئو تنها کلمات کلیدی و بک لینک نیست ،فاکتور های زیادی موجود هستند .

این ابزار اطلاعات مفیدی در‌خصوص ترافیک وبسایت شما در اختیارتان قرار می‌دهد. Google Analytics و Google Search Console ممکن است بنظر اطلاعات یکسان و مشابهی را در اختیار کاربران قرار دهند، اما بین این دو محصول گوگل تفاوت‌های کلیدی وجود دارد. اطلاعات گوگل آنالیتیکس بیشتر درباره این است که چه کسی از وبسایت شما بازدید می‌کند. مثلا اینکه چه تعداد بازدید کننده دارید، چطور آن‌ها به سایت شما دست یافته‌اند، چه مدت زمانی را در وبسایت شما صرف کرده‌اند و یا اینکه از کدام محدوده جغرافیایی هستند. هر محصول یا کسب و کاری، با مارک و برند مخصوص به خودش شناخته شده و از رقبا متمایز می‌شود.

ناگفته نماند که برخورداری از یک سایت دوستدار سئو امکان پذیر نیست، مگر اینکه رویکرد سئو پیش از طراحی آن لحاظ شود و ساختار سایت از همان ابتدا در جهت بهینه سازی شکل بگیرد. در ادامه برخی از این تکنیک ها را بررسی اجمالی خواهیم کرد. لینک سازی یا Link Building به معنی ایجاد بک لینک از سایر وب سایت ها به صفحات سایت شما است. هدف از ایجاد بک لینک این است که «اعتبار» صفحات خود را در نظر گوگل افزایش دهید، به طوری که این صفحات رتبه بالاتری داشته باشند و در نتیجه ترافیک سایت شما افزایش یابد. به طور خلاصه، SEO منفی به هر فعالیت مخربی گفته می شود که به منظور پایین آوردن رتبه سایت شما در نتایج سرچ گوگل انجام می شود. سئوی منفی در اغلب موارد توسط رقبا و برای تخریب جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو به کار می رود تا اقدامات مثبت شما را بی اثر کند و میزان بازدید سایت شما را کم کند.