تولید محتوای سئو شده نوشتن محتوای مناسب برای سئو مبتنی بر سئو فارس محتوا-لیلی ری | سئو

منظور این است که اگر قالب آماده‌ای برای دکمه‌ها و برچسب‌های به اشتراک گذاری موجود نبود، از برچسب و عنوان درست استفاده کنید تا کاربر در اشتراک‌گذاری محتوا اشتباه نکند. حتما به زودی مطلبی در مورد ابزارهای سئو هم بلاگ اضافه می‌کنیم. بااین‌حال، همیشه دوبار بررسی کنید؛ چرا که همیشه این‌‌گونه نیست که همه موضوع‌ها عنوان را در برچسب H1 قرار دهند.

  • وقتی لیستی از کلمات کلیدی مورد نظر را انتخاب کردید، وقت آن است که یک پست وبلاگ متمرکز بر یکی از این کلمات کلیدی بنویسید.
  • و طبق تجربه ما CTR بیشتر معمولاً منجر به رتبه بندی بالاتر می شود.
  • تولید محتوای سئو شده را هر فردی نمی تواند تولید کند، برای این منظور به افرادی نیاز است که هم در زمینه تولید محتوا و هم در زمینه سئو اطلاعات کاملی داشته باشند.
  • یعنی باید محتواتون مخاطب رو دعوت به انجام کاری کنه که برای شما سودآوره.

این کار هم برای خواننده زیباست و سریع می‌فهمد که موضوع محتوا چیست و هم ربات‌های پایشگر گوگل به آن اهمیت می‌دهند. کلمه کلیدی محتوا را مشخص کنید و ببینید LSI و کلمات کلیدی هم مفهوم چه مواردی هستند. تکرار کلمه کلیدی یا چگالی کلمه کلیدی، یکی از چالش‌های بزرگ نویسندگان محتوا است. سوال این است که چند بار باید کیورد را در مقاله خود وارد کنیم؟ پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد، اما می‌توان یک جواب کلی برای آن پیدا کرد.

در واقع برای سنجش سختی کلمه کلیدی باید “تمام” سئو سایت رقیب رو بررسی کنید که قطعا تمام توضیحش در یک محتوا نمیگنجد. روش های بالا از جمله روش هایی هستند که شما را از شر صفحات مضر زامبی خلاصه میکنند و محتواهای سئو شده مناسبی را در اختیار گوگل و کاربران شما قرار میدهند. وقتی با عبارات long tail رتبه میگیرید و کاربران از محتوای شما رضایت داشته باشند، با کلمات کلیدی کوتاه هم میتوانید راحت‌تر رتبه بگیرید. چون که قاعدتا کلمه “سئو” از “آموزش سئو محتوا” کمتر سرچ میشود.

بنابراین اگر به‌دنبال سئوی محتوا خود هستید، پیشنهاد می‌کنم حداقل یکبار کلمه کلیدی را در 100 کلمه اول قرار دهید. یکی از روش های افزایش بازدید و رتبه سایت، تولید محتوا است. با توجه به اینکه رتبه گرفتن در برخی از مجله خبری سئو کلمات کلیدی دشوار است، استفاده از کلمات کلیدی طولانی یا long tail keywords بیشتر پیشنهاد می شود. همانطور که در اول مقاله هم بیان کردیم، در خصوص استراتژی بهینه سازی محتوا فقط نکات عمومی و اصلی را مطرح می کنیم.

تعیین استراتژی هدف جستجو (search intent)

هرچند که تضمین می کنم اگر همین مواردی که در این آموزش گفتم را رعایت کنید قطعا نتیجه می گیرید. نمی توان عنوان را در مورد مزایای یک محصول تولید کرد اما در محتوا به معایب آن پرداخت. البته اشاره ای به معایب در حد چند سطر مانعی ندارد، اما در صورتی که عنوان اشاره به مزایای یک محصول دارد، شاکله محتوا نیز باید مفهومی از مزایای محصول مورد نظر باشد.

مطالب مرتبط

یکی از بهترین حالت‌های لینک خارجی در محتوا، سایت‌های خارجی‌ای است که از آن برای منبع نوشتن محتوای خود بهره بردید. کاری که ما در مجله کاپریلا و در انتهای همین مقاله انجام داده‌ایم. کلمه کلیدی اصلی را یک یا حداکثر دو بار را در توضیحات متا به کار ببرید.

رتبه بندی های بالا و برتر به معنای ترافیک یا بازدید بیشتر خواهد بود. در این مقاله صفر تا صد مراحل نوشتن یک محتوای سئو شده را به شما توضیح دادم. اگر محتوای متنی تولید می کنید بهتر است از همین نکاتی که در این مقاله برای شما عنوان کردم استفاده کنید. یادتان باشد محتوایی که به منظور جذب ترافیک تولید شده باشد و نتواند در گوگل رتبه بگیرد هیچ سودی برای شما ندارد!

البته برای این منظور باید حواستون باشه که خیلی تابلو این کار را نکنید تا گوگل به شما شک کند. این کار به شدت روی گرفتن رتبه صفحه شما در عبارات چند بخشی و سرچ های عامیانه مردم تاثیر گذار است. در تگ آلت تصاویر حتما از عبارات کلیدی مرتبط استفاده کنید. اگر از این عبارات که معمولا سوالات مشابه مردم در مورد آن موضوع خاص است را در محتوای خود استفاده کنید شانس بیشتری برای رتبه گرفتن در عبارات مشابه خواهید داشت.

بااین‌حال باید روش‌هایی را بررسی کنید که در آن این عامل بتواند بر سرعت کلی تأثیر بگذارد. در ابتدا از دیدگاه محتوا، تصاویر هستند که در سرعت صفحه نقش دارند؛ بنابراین برای بهینه‌سازی آنها وقت بگذارید. از ابزاری مانند PageSpeed گوگل و GTmetrix برای مشاهده سرعت صفحه‌تان و فرصت‌های بهبود آنها بهره بگیرید. کلید موفقیت برای رتبه‌بندی محتوا، نشان‌دادن ارتباط است و به این منظور، استفاده از ارتباط معناییِ کلمات کلیدی در محتوا مهم است.

محتوایی است که بصورت طبیعی از کلمات کلیدی و انواع آن در محتوا استفاده کرده است. نیاز به فکر کردن بیش از حد در این مورد نیست برای اینکه از کلمات کلیدی استفاده کنید می‌توانید از مترادف‌ها، مخفف‌ها و جمع کلمات کلیدی مورد نظر خود مثل یک انسان عادی استفاده کنید. توصیه می‌کنیم که حداقل ۳ تا ۵ لینک داخلی در هر نوشته یا صفحه‌ای که می‌نویسید قرار دهید. در حین نوشتن مطلب به سایر صفحات سایت در جای مناسب ارجاع دهید.