تولید محتوای سئو شده نوشتن محتوای مناسب برای سئو مبتنی بر سئو فارس محتوا-لیلی ری | سئو

چرا؟ برای اینکه تجربه ي شما منحصر به فرد و متفاوت از تجربه ي سایر آدم ها در اين كره ي خاكي است! برای بازاریاب، عادی است که بپرسد طول محتوا چقدر باید باشد. بهترین پاسخ این است که «هر چقدر که لازم است.» به‌عنوان یک قانون کلی، باید مطمئن باشید محتوای شما آن‌قدر عمیق هست که موضوع را پوشش دهد. اگر سایت شما هم‌اکنون ریسپانسیو است (در قالب نسخه تلفن همراه به خوبی نمایش داده می‌شود و کار می‌کند) بسیار عالی است. با این‌ حال، حواس‌تان باشد که بررسی کنید محتوای شما در گوشی‌های تلفن‌ همراه چگونه به نمایش درمی‌آید.

بعد از بروزرسانی محتواهای زامبی نباید تولید محتوا را متوقف کنید. عملا این فقط داره میگه رقیب تولید محتوا کرده یا نکرده است. به طور کلی عبارات کلیدی لانگ تیل رقابت کمی دارند اما بهتر است قبل از شروع کار رقبا را بررسی کنید تا مطمئن شوید رقابت روی آنها کم باشد. این نگاهی هست که گوگل به صفحات زامبی شما دارد و مسلما برای سایت شما خوب نیست. در حالی که برای بروزرسانی محتوا نیاز به هزینه مجدد ندارید و فقط باید مقاله های قبلی خود را سئو کنید. فرض کنید در حال سئو یک صفحه هستید و میخواهید با کلمه “ماتریکس” رتبه بگیرید.

  • مطمئن شوید که صفحه بنیادی و صفحات فرعی مرتبط با آن، همگی در جاهای مناسب به یکدیگر لینک شده باشند.
  • مطالب وبلاگ نباید صرفاً متن باشند بلکه باید تصاویری را در آن‌ها قرار داد تا به توضیح دادن کمک کنند و بیانگر محتوای شما باشند.
  • شاید این جمله کمی تعصبی باشد اما بهتر است کمی از گوگل فاصله بگیریم.
  • زمانی که سئو محتوا خوبی داشته باشید، تجربه کاربری‌تان نیز خوب است.
  • بدون سئو کردن محتوا شما نمی‌توانید در نتایج جستجوی گوگل رتبه مناسبی را به دست آورید و ترافیک جذب کنید.

با اینکه استفاده بیش از حد کلمه کلیدی در محتوا کار اشتباهی است، اما باید کلمه کلیدی را به صورت متعادل در تمام بخش‌های محتوا به کار ببرد. در ۱۰۰ کلمه اول محتوای خود حتما کلمه کلیدی اصلی را یکبار ببرید. در صورت امکان، بهتر است که کلمه کلیدی مرتبط را نیز در پاراگراف اول استفاده کنید. محتوا، اطلاعات مفید و با کیفیتی است که یک داستان و موضوعی را ارائه می‌دهد، البته به شیوه‌ای که بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کرده و حسی را به او منتقل کند.

پس اگر بتوانید محتوای سئو شده و جذاب تولید کنید، بدون شک می توانید رشد قابل توجهی را شاهد باشید. می‌گن گوگل اونقدر قوی شده که ممکنه تو اصلا درباره یه موضوع، تولید محتوا نکنی و هیچ زوری برای سئو شدن تو اون کلمه نزنی، ولی گوگل تشخیص بده که کاربرا دنبال توئن و بیاد و نمایشت بده! این حرف رو قبول دارم، ولی خیلیا هستن که هنوز اون قدر شناخته شده نیستن که حتی گوگل بخواد پیشفرضی از فعالیت و خدمات اون‌ها داشته باشه.. آره درست حدس زدی، حتی خود منم الان که دارم این محتوا رو می‌نویسم، دارم سعی می‌کنم لابه لای نوشته‌هام از یه سری عبارات استفاده کنم… . لینک های داخلی موجب ایجاد ارتباط معنایی بین محتوای صفحات مختلف سایت می گردند و این مسئله به گوگل کمک می کند تا مفهوم هر صفحه را بهتر درک کند.

– به اندازه کافی کلمه کلیدی را در متن وارد کنید

در کنار لینک سازی داخلی و ارتباط بین صفحات گاهی اوقات لینک دادن به صفحاتی که خارج از سایت شما هستند هم لازم است. البته لینک دادن به خارج سایت معمولا در مقالات سایت اتفاق می افتد. وقتی کلمه کلیدی تان را در گوگل سرچ می کنید یکسری از عبارات مشابهی که مردم در رابطه با آن جست و جو کرده اند و اتفاقا جست و جوی بالایی هم دارد را می توانید ببینید. ما یک کلمه کلیدی اصلی داریم و حالا باید یک سری از عبارات طولانی تر و چند بخشی که مرتبط به کلمه کلیدی اصلی مان است را هم پیدا کنیم. همینطور باید عبارات مشابه به مفهوم اصلی که به آن ها LSI می گویند را هم پیدا کنیم. این کار را افرادی که دارای چند سایت هستند برای یک سایت می توانند انجام دهند و سایر سایت ها را به آن سایتی که دارای سئوی قوی تری بوده لینک داد.

ربات های گوگل در بررسی محتوا به دسته ی که محتوا در آن دارد توجه می کند و اگر محتوای تولید شده برای یک دسته از نظر سئو بالا باشد ، گوگل به اون دسته امتیاز بیشتری می دهد. حتی سایت هایی هستند که در دسته سئو شده اند نه در یک محتوا . بالطبع سئو شدن در دسته بسیار ارزشمند هست تا سئو شده در محتوا . برای مثال در این مقاله کلمه کلیدی به دو عبارت مختلف (محتوای سئو شده، سئو محتوا) در عنوان اصلی تکرار شده است. لینک‌های خارجی به لینک‌هایی گفته می‌شود که از سایت شما به سایت‌های دیگر ارتباط ایجاد می‌کند. برای ایجاد لینک‌های خارجی از کیفیت و اعتبار سایت (امتیاز PA و DA) مقصد اطمینان حاصل کنید.

۱- انتخاب کلمات کلیدی مناسب

شما با لینک‌های داخلی با کیفیت و مرتبط، کاربر و موتورهای جستجو را به صفحات مرتبط جهت اطلاعات آموزشی بیشتر هدایت می‌کنید. آخرین نیاز برای نوشتن محتوای با کیفیت بالا این است که مطمئن شوید محتوا برای موتورهای مجله خبری سئو جستجو بهینه شده است. قابلیت یافتن با افزایش احتمال اینکه گوگل محتوای شما را برای صفحات نتیجه انتخاب کند ارتباط دارد. مهم است که این مرحله نهایی را پس از نوشتن یک پست اصلی و خواندنی بردارید.

کلمه کلیدی باید به اندازه‌ای باشد که گوگل آن را تشخیص دهد و نباید آنقدر زیاد باشد تا مقاله دچار keyword stuffing شود. برای جلوگیری از این کار بهتر است از کلمه کلیدی مترادف استفاده کنید. کلمات کلیدی صحیح و مناسب هر کسب و کار را انتخاب و آنالیز کند. توضیحات متا متنی است که زیر عناوین سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل دیده می‌شود. ما با رعایت تمامی تکنیک‌ها و اصول سئو محتوا، شما را یاری خواهیم کرد که در استراتژي پیشبرد اهداف خود با سرعت بیشتری حرکت کنید. یک تقویم کاری در واقع تقویمی است که ب شما کمک می کند چه زمانی مطلب جدید قرار دهید و هچنین می توانید نوع محتوای را تعیین کنید.

در ادامه بررسی سئو محتوا شاید جالب باشد بدانید، در اینجا آدم خواری نه تنها ترسناک به نظر نمی­رسد، بلکه می­تواند بر رتبه بندی کل وبسایت شما نیز تأثیر بگذارد. در واقع کنیبالیزیشن کلمات کلیدی زمانی اتفاق می­افتد که صفحات یا URLهای مختلف وب سایت خود را برای یک کلمه کلیدی بهینه کنید. از نظر موتورهای جستجو، این کار باعث می­شود که محتوای شما با خودش رقابت کند و رتبه و ترافیک شما ضربه بخورد. بنابراین، مطمئن شوید که هر صفحه از وب سایت شما یک کلمه کلیدی منحصر به فرد را هدف قرار می­دهد و با محتوای دیگر رقابت نمی­کند.