به روز رسانی محتوای مفید


به روز رس،: در 25 آگوست، گوگل اعلام کرد که عرضه «به‌روزرس، محتوای مفید» آغاز شده است. انتشار ممکن است تا دو هفته طول بکشد تا تکمیل شود. اطلاعات بیشتر از طریق صفحه به روز رس، رتبه بندی گوگل.

گوگل به‌روزرس، الگوریتم جدیدی را برای هفته آینده اعلام کرد.

هفته آینده، «به‌روزرس، محتوای مفید» را راه‌اندازی می‌کنیم تا مطمئن شویم مردم به‌جای محتوایی که عمدتاً برای ترافیک موتورهای جستجو ساخته شده‌اند، محتوای اصلی‌تر و مفیدتری را که توسط مردم نوشته شده است، برای مردم می‌بینند. بیشتر بد،د و توصیه هایی که سازندگان باید در نظر بگیرند: pic.twitter.com/xOuX2iVk2d

— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 18 آگوست 2022

به گفته گوگل، شروع و پایان عرضه از طریق حساب توییتر خود منتشر خواهد شد. مدت دو هفته پیش بینی می شود.

با به روز رس، محتوای مفید، گوگل سیگنال رتبه بندی جدیدی را برای ارزیابی کیفیت محتوای وب سایت در تمام صفحات معرفی می کند. در ابتدا، به‌روزرس، برای صفحات نتایج موتورهای جستجوی ،یسی (SERP) و سایر زبان‌ها نیز منتشر می‌شود.

این به روز رس، الگوریتم محتوایی را که در درجه اول برای خوانندگان نوشته شده و نیازهای اطلاعاتی آنها را برآورده می کند، اولویت بندی می کند. محتوایی که تصور می‌شود برای موتورهای جستجو نوشته شده است و هیچ ارزشی به کاربران ارائه نمی‌دهد، بی‌ارزش می‌شود.

هدف به‌روزرس، محتوای مفید، پاداش بهتر به محتوایی است که بازدیدکنندگان احساس می‌کنند تجربه رضایت‌بخشی داشته‌اند، در حالی که محتوایی که انتظارات بازدیدکنندگان را برآورده نمی‌کند، عملکرد خوبی نخواهد داشت.» – گوگل

سیگنال رتبه بندی جدید وزن دارد و بر وب سایت ها تأثیر متفاوتی می گذارد. وب‌سایت‌هایی که تحت تأثیر به‌روزرس، قرار گرفته‌اند، می‌توانند انتظار داشته باشند که این تأثیر را برای ماه‌ها ببینند. اگر وب سایت شما تحت تاثیر قرار گرفته است، گوگل توصیه می کند محتوای بی کیفیت را حذف کنید.

به‌روزرس، محتوای مفید بخشی از پروژه جامع Google است تا صاحبان وب‌سایت‌ها را بر روی محتوای مفید و کاربر محور متمرکز کند.

انواع محتوایی که توسط Google رتبه‌بندی شده‌اند

گوگل با اعلامیه توییتر خود، یک را نیز منتشر می کند مقاله وبلاگ که جزئیات بیشتری از به‌روزرس، را به اشتراک می‌گذارد و به شما کمک می‌کند محتوای ارزشمند را شناسایی کنید. نکات مهم زیر می تواند به شما کمک کند تعیین کنید کدام محتوا توسط Google ارزش دارد.

  • مخاطبان موجود یا مورد نظر ،ب و کار یا وب سایت شما این محتوا را مفید خواهند یافت.
  • محتوای شما به وضوح تخصص شما را به صورت دست اول نشان می دهد.
  • وب سایت شما یک هدف یا تمرکز اصلی دارد.
  • کاربران پس از خواندن مطالب شما، اطلاعات کافی برای رسیدن به هدف خود را آموخته اند.
  • خوانندگان احساس می کنند تجربه رضایت بخشی داشته اند.
  • شما دستورالعمل‌های به‌روزرس،‌های اصلی و بررسی‌های محصول را دنبال می‌کنید.

EAT اهمیت فزاینده ای دارد: 5 نکته برای پیاده سازی

با استفاده از اصول EAT، گوگل از سال 2018 بر محتوای با کیفیت بالا تمرکز کرده است. به نظر می رسد سه عامل ارزیابی: تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن نیز نقش اساسی در به روز رس، محتوای مفید آتی دارند.

بهترین راه برای پیاده سازی EAT چیست؟

1. روی موضوعات اصلی خود تمرکز کنید

آیا در زمینه خاصی متخصص هستید؟ سپس باید موضوعات خود را به طور دقیق انتخاب کنید و آنها را به طور کامل پوشش دهید. محتوای خاص و منحصر به فردی ایجاد کنید که به کاربران شما ارزش افزوده واقعی ارائه دهد. به این ترتیب، خود را به ،وان یک منبع قابل اعتماد و مرتبط اطلاعاتی که کاربران به آن اعتماد دارند متمایز خواهید کرد.

2. به سوالات کاربران خود پاسخ دهید

کاربران به دنبال پاسخ به یک مشکل یا سوال به سایت شما می آیند. با محتوای خود پاسخگو باشید و پاسخ هایی را ارائه دهید که به کاربران شما کمک کند.

3. بر کیفیت و به موقع بودن تمرکز کنید

محتوای با کیفیت بالا برای دستیابی به رتبه های خوب ضروری است. با این حال، به همان اندازه مهم است که محتوای خود را به روز نگه دارید. بنابراین، محتوای خود را به طور منظم بررسی کنید و تاریخ آ،ین به روز رس، را تعیین کنید.

4. برند خود را تقویت کنید

ساختن برند شما به روشی طول، مدت و پایدار یک سیگنال اعتمادسازی است. محتوای استراتژیک و سایت های رسانه ای با شهرت بالا یا مقامات معتبر صنعتی مدل های خوبی برای پروفایل های برند قوی هستند.

5. ایجاد اعتماد

افزودن مهر تایید یا کیفیت به وب سایت شما (مانند گواهینامه های رو،مه نگاری یا انجمن صنفی)، ادغام کانال های رسانه های اجتماعی، افراد تماس خاص و استفاده از رمزگذاری HTTPS باعث ایجاد اعتماد در بین کاربران شما می شود.

اگر می خواهید درباره EAT بیشتر بد،د، مقاله وبلاگ ما را بخو،د.

محتوای با کیفیت دوباره برنده می شود

یک بار دیگر، یک به روز رس، گوگل نشان می دهد که ،، که به محتوای با کیفیت بالا اعتماد می کنند رتبه خوبی دارند. محتوای ارزشمندی که الهام‌بخش کاربران است و تجربه‌ای ایده‌آل را به آن‌ها ارائه می‌کند، ترافیک بیشتر، فروش بیشتر و موفقیت کل شرکت شما را تقویت می‌کند.

پشتیب، فقط یک مکالمه فاصله دارد. اگر در مورد استراتژی محتوای خود، ابزارهای مبتنی بر وب برای ایجاد و تجزیه و تحلیل محتوا، یا داده هایی که دقیقاً نشان می دهد کاربران به دنبال چه چیزی هستند، به کمک نیاز دارید، به ما اطلاع دهید.

در تماس باشید




منبع: https://blog.searchmetrics.com/us/helpful-content-update/