بهترین کرم ضدآفتاب برای پوست معمولی چیست؟ مجله تصویر زندگی-اصیل بخرید

بهترین کرم ضدآفتاب برای پوست معمولی چیست؟ مجله تصویر زندگی-اصیل بخرید

این کرم مات‌کننده و بدون چربی به رنگ بژ ارائه شده است و می‌تواند انواع لک و جای جوش را بپوشاند. همچنین در بسیار ی از مواقعی مانند عرق زیاد، شنا یا در ساعاتی از روز که نور خورشید شدیدتر است، می‌توان ضدآفتاب را در فواصل زمانی کوتاه‌تر تجدید کرد. بنابراین یک کرم ضدآفتاب خوب باید در برابر هر دو اشعه ی مضر نور خورشید پوست ما را حفاظت کند.

  • ضد آفتاب ویتامین سی بادی شاپ SPF 30 نه تنها ضد آفتاب، بلکه یه محصول چندکار می باشد.
  • همه ما می دانیم که ضد آفتاب به جهت جلوگیری از صدمات ناشی از اشعه مضر خورشید روی پوست استفاده می گردد، بنابراین بهتر است درباره این اشعه اطلاعاتی داشته باشیم.
  • گاهی اوقات بعضی از افراد تصور می‌کنند که باید بهترین ضد آفتاب خارجی را برای پوست خود تهیه کنند.
  • چراکه هم‌زمان با استفاده ضد آفتاب شما می‌توانید از شر لک‌های پوستی نیز خلاص شوید.

از مزایای این محصول رنگ آن است که به صورت بژ تولید شده و رنگی طبیعی به پوست می دهد. بهترین کرم ضد آفتاب خارجی باید قابلیت جلوگیری از پیری زودرس پوست و همچنین التهابات پوستی را در برابر نور خورشید داشته باشد، همچنین از سلول های DNA مراقبت نماید. بهتر است بدانید که این محصول دارای این ویژگی ها بوده، همچنین می تواند جز بهترین کرم ضد آفتاب های خارجی به همگان معرفی شود.

SPF کرم های ضد آفتاب نشانه مدت زمانیست که می توان پس از استعمال ضد آفتاب مذکور روی پوست، زیر نور خورشید قرار گرفت. مثلا SPF30 نشان می دهد که می توان به مدت 300 دقیقه بدون خطر آفتاب سوختگی در معرض نور خورشید قرار گرفت. ضد آفتاب درماتیپیک فاقد چربی می باشد و به همین خاطر باعث چرب شدن پوست و ایجاد جوش نمی گردد. این محصول بدون رنگ بوده و بعد از استفاده نیز باعث ایجاد سفیدک روی پوست نمی گردد.

کرم ضد آفتاب جوان کننده SPF50 فاقد رنگ پریم

این عارضه‌ها بیشتر در اثر بی‌توجهی و محافظت نکردن از پوست ایجاد خواهند شد. یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد لک پوستی نور آفتاب است و استفاده از ضد آفتاب نیز بهترین راه برای جلوگیری از آن محسوب می‌شود. در این راستا انتخاب ضد آفتاب ضد لک می‌تواند راهکار خوبی باشد؛ چراکه هم‌زمان با استفاده ضد آفتاب، می‌توانید از تاثیر درمانی آن برای از بین بردن لک، نیز بهره‌مند شوید.

مقدار کافی از کرم را 15 دقیقه قبل از تماس با اشعه خورشید روی پوست خود بمالید و هر 2 الی 4 ساعت تکرار کنید. 4- نورهای لامپ مهتابی هم می توانند مضر باشند و از ضدآفتاب استفاده کنید. SPF 30 به این معناست که از رسیدن 97 درصد از اشعه های مضر UVB به پوست شما جلوگیری می نماید. امیدواریم که با خواندن این مطلب به انتخاب مناسب ضد آفتاب مناسب خود رسیده باشید.

این مدل از برند Neutrogena با جذب سریع قادر است در طول روزهای طولانی ساحل بدون ایجاد احساس چربی و زبری از صبح تا عصر از پوست محافظت کند. ضد آفتاب Ultra Sheer دارای قوام کرمی غلیظی است که به راحتی توسط پوست جذب شده و اثری از چربی باقی نمی گذارد. فناوری پیشرفته Helio plex آن را به یکی از بهترین ضد آفتاب های موجود در بازار تبدیل می کند زیرا از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. این ضد آفتاب PA+++ دارای خواص ضد پیری و SPF 50 بوده و به دلیل داشتن عصاره هسته جو دوسر برای پوست شما بسیار مفید است.

آلودگی هوا نه تنها مشکلات پوستی برایمان ایجاد کرده بلکه باعث تخریب لایه اوزون شده و اشعه مضر خورشید دیگر فیلتری برای گذشتن ندارد و به طور مستقیم روی پوستمان نشسته و تاثیرات منفی خود را می گذارد. بنابراین باید راهی برای استفاده از نور خورشید پیدا کنیم، البته بدون اینکه عوارض جبران ناپذیری برایمان داشته باشد. استفاده از بهترین ضد آفتاب خارجی می تواند راهی مطمئن برای حل مشکل ما بوده و با لایه ای که روی پوستمان ایجاد می کند، مانع از رسیدن اشعه های مضر خورشید به پوست شده و همچنین به عنوان یک رطوبت رسان به پوست عمل می کند.

این کرم با داشتن فیلترهای قوی در برابر اشعه‌های UVA و UVB به طور کامل از پوست محافظت می‌کند و با مصرف آن پوستی لطیف و مخملی به شما هدیه می‌دهد. تمامی محصولات این کمپانی حاوی آب چشمه معدنی ویشی هستند و سلامت پوست را تضمین می‌کنند. اگر می‌خواهید هم خود را آرایش کنید و هم از طرفی از محصولی استفاده کرده باشید، که از پوستتان مراقبت کند، بدون شک ضد آفتاب رنگی فیوژن واتر ایزدین SPF 50 یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما است. این محصول فاقد الکل بوده و پوشش طبیعی را برای پوست شکل می‌دهد و می‌توان گفت که هیچ نوع حساسیتی برای پوست‌های مختلف ندارد.

آشنایی با ۱۰ برند معتبر ضد آفتاب خارجی

با کمک به رفع چین و چروک های سطحی ناشی از تابش‌های نور خورشید و افزایش سن و تقویت فرآیند بازسازی سلولی، ظاهری جوان، شاداب و زیبا را در پوست ایجاد می‌کند. بافت سبک و جذب مناسب این ضد آفتاب صورت می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که از احساس سنگینی کرم بر روی صورتشان ناراضی وبسایت اصیل بخرید هستند. یکی از پرطرفدارترین و بهترین کرم ضد آفتاب های، “ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی“ با SPF 30 است که ضمن محافظت از پوست شما در برابر آفتاب، به واسطه رنگ‌های زیبا و پوشش عالی‌اش، زیبایی خاصی به پوست شما می‌بخشد. کرم ضد آفتاب رنگی SPF60 پریم مناسب پوست چرب از پرفروشترین و بهترین کرم ضد آفتاب های این برند محسوب میشود.

کرم محافظتی ضدآفتاب تنها برای خانمها نیست بلکه آقایان و حتی کودکان و افراد مسن هم باید از این کرم ضد آفتاب استفاده کنند. در صورتی که بخشی از بدن یا صورت شما خیس شده یا زمانی که بیرون از خانه در برابر نور مستقیم خورشید قرار می گیرید، باید هر ۸۰ دقیقه کرم ضد آفتاب تان را تجدید کنید. به دلیل بافت سبک، غیر چرب وغیر چسبنده‌ای که دارد، مناسب پوست‌های چرب و معمولی است. از اجاد لکه‌های تیره و چین و چروک جلوگیری کرده و پوست صورت را لطیف و درخشنده می‌کند.