بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت اسفند 1401 | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت اسفند 1401 | behtarin-laptop

است که شاید برای استفاده در برنامه‌های تدوین ایده‌آل نیست، اما کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای بیشتر حافظه رم آن را به راحتی ارتقا دهند. با فرکانس بوست 4.2 گیگاهرتز بهره می‌برد که از پردازنده‌های حاضر در محصولات هم‌قیمت بسیار قدرتمندتر است. سیستم عامل لینوکس از بیشتر زبان های برنامه نویسی پشتیبانی می کند و به خوبی از عهده بر آورده کردن انتظارت کاربران بر می آید.

  • همچنین لپ تاپ‌های کوچک معمولا قابلیت ارتقای کمی دارند (در بخش رم و هارد دیسک).
  • علاوه بر آن لپ‌تاپ به بلندگو‌های داخلی نیز مجهز شده است که صدایی قدرتمند و با کیفیت را در هر زمان ارائه می‌دهند.
  • میزان روشنایی صفحه نمایشگر این لپ‌تاپ 250 نیت بوده و می‌تواند حتی در پرنورترین محیط‌ها هم، نیاز شما را به راحتی رفع کند.
  • لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 16X OLED M7600QE-C با پردازنده قدرتمند AMD Ryzen H، رم 16GB و گرافیک 4GB RTX3050TI یک انتخاب بسیار کارآمد برای طراحان حرفه‌ای است.
  • توجه داشته باشید که عملکرد پردازنده این دستگاه با وجود 6 هسته فوق‌العاده خواهد بود.

در کنار سرعت، انواع بازی‌های مدرن و محتوای ویدئویی با کیفیت به فضای زیادی دارند. حافظه هیبرید به معنای ترکیبی از حافظه HDD با ظرفیت بالا و حافظه SSD با سرعت بالا است.مناسب برای بهترین لپ تاپ میان رده شما باشد. لپ تاپ لنوو گیمینگ ۳ با پردازنده و کارت گرافیک قدرتمند خود، بهترین گزینه برای اجرای بازی‌ها و کارهای گرافیکی است.

فلش مموری چیست و چه کاربردی دارد؟

RTX 3050Ti فقط اندکی از RTX 3050 بهتر است؛ یعنی به طور متوسط کم‌تر 10 درصد افزایش عملکرد را ارائه می‌دهد. به طور کلی RTX 3060 سریع‌تر از RTX 3050 است و نرخ فریم بالا‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورد. جدا از عملکرد، پردازنده‌های گرافیکی RTX دارای ویژگی‌هایی مانند ردیابی پرتو DLSS هستند که GTX 1650 فاقد آن است.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ : از 25 میلیون تا 90 میلیون تومان (تیر

این لپ تاپ با ظاهر ساده و شیک یکی از بهترین گزینه‌ها در بازه قیمتی 65 تا 70 میلیون است. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به باتری 4 سلولی این لپ تاپ اشاره کرد. که با ظرفیت 76 وات ساعت تا 4 ساعت هنگام انجام امور سبک شارژدهی خواهد داشت. با 6 گیگابایت حافظه ویدیویی است و از این رو برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی هم هیچ مشکلی نخواهد داشت. لپ‌تاپ لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 عمر باتری ضعیفی دارد؛ به‌طوری‌که در مدرسه یا یک روز کاری معمولی شما را همراهی نمی‌کند. عمر باتری برای پخش ویدیو حتی کوتاه‌تر است و تنها زمان کافی برای تماشای یک یا دو فیلم را در اختیار شما قرار می‌دهد.