اهمیت ثبات در بازاریابی رسانه های اجتماعی


ثبات در بازاریابی رسانه های اجتماعی کلیدی است. در واقع، عوامل زیادی می توانند به موفقیت یک برند در رسانه های اجتماعی کمک کنند، اما شاید یکی از با ارزش ترین آنها ثبات محتوا باشد.

از رسانه های اجتماعی و وبلاگ نویسی گرفته تا پاسخ به نظرات مشتریان و پاسخ دادن به ایمیل ها، محتوای شما باید صدا، لحن و سبک ثابتی داشته باشد.

اما ابتدا، ثبات رسانه های اجتماعی چیست، چرا اهمیت دارد و چگونه می تو،د به ثبات برند در رسانه های اجتماعی خود دست پیدا کنید؟ بیا با هم بفهمیم

ثبات رسانه های اجتماعی چیست؟

به م،ای گسترده تر، ثبات در رسانه های اجتماعی. این به یک برند کمک می کند تا با مخاطبان خود تعامل داشته باشد و به آنها دلایلی بدهد تا حتی پس از رسیدن به نقطه ،ید، به جای ،یدار یکباره، دنبال کنندگان وفادار برند شما شوند.

اهمیت ثبات رسانه های اجتماعی

به طور متوسط، 5 تا 7 برداشت طول می کشد تا یک فرد یک برند را به خاطر بسپارد، اما اگر برند شما هر بار متفاوت به نظر برسد، چیزی برای یادآوری نخواهد داشت.

داشتن محتوای ثابت می تواند از راه های بسیاری به شما کمک کند. بدون شک به ایجاد اعتبار، اعتماد و شهرت کمک خواهد کرد. علاوه بر این، پایبندی به یک برنامه منظم پست و توزیع به شما کمک می کند تا محتوای با کیفیت بالاتری ارائه دهید، نه اینکه فقط کمیت پست های خود را افزایش دهید.

یکنواختی همچنین می تواند بر روی نتیجه شما تأثیر بگذارد. مطابق با تکی پدیا، مارک های ثابت 20٪ بیشتر از مارک های دارای ناهماهنگی در پیام های خود ارزش دارند.

هنگامی که در پست های اجتماعی خود احساس ثبات داشته باشید، در واقع می تواند به شما کمک کند تا انتظارات مخاطبان خود را بهتر درک کنید و استراتژی رسانه های اجتماعی خود را ارتقا دهید.

نحوه دستیابی به ثبات برند در رسانه های اجتماعی

با لحن صدا سازگار باشید

یکپارچگی در نحوه برقراری ارتباط آنلاین می تواند به مردم این امکان را بدهد که صدای شما را به همان روشی که صدای دوست خود را در هنگام گفتن “سلام” از طریق تلفن تشخیص می دهید، تشخیص دهند. برای اینکه با لحن صدای برند خود سازگار باشید، ابتدا باید مخاطبان هدف خود و پیامی را که می خواهید ارائه دهید، درک کنید. دریافت درک عمیق تر از مخاطبان به شما این امکان را می دهد که لحن صدایی را انتخاب کنید که آن ها درک کنند و با آن طنین انداز شوند. سعی کنید به گونه ای ارتباط برقرار کنید که به برند شما وفادار بماند و در عین حال ماموریت، چشم انداز و ارزش های خود را نیز در یک راستا حفظ کنید.

یکپارچگی در نحوه برقراری ارتباط آنلاین می تواند به مردم این امکان را بدهد که صدای شما را به همان روشی که صدای دوست خود را در هنگام گفتن “سلام” از طریق تلفن تشخیص می دهید، تشخیص دهند.

سیسیلیا مورین، مدیر رسانه های اجتماعی، گروه دیجیتال

زیبایی شناسی محتوا را حفظ کنید

جدا از لحن صدا، شما همچنین باید زیبایی شناسی محتوا را حفظ کنید. مردم موجودات بصری هستند و به طور طبیعی جذب تصاویر زیبایی شناختی می شوند، بنابراین مطمئن شوید که نمایه شما از یک تم و طرح رنگی خاص پیروی می کند. شما می خواهید از مخاطبان خود پاسخی بگیرید، آنها را از نظر احساسی درگیر کنید و بر آنها تأثیر بگذارید تا با محتوایی که ایجاد می کنید درگیر شوند و حتی پست های شما را به اشتراک بگذارند و در نتیجه دسترسی شما را افزایش دهند. علاوه بر این، پست‌های خود را در طول من، نگه دارید، زیرا پست‌های بیش از حد طول، می‌توانند سنگین و از نظر زیبایی شناختی برای مخاطبان جذاب نباشند.

در Di،al Squad، ما از یک طرح رنگ و زیبایی شناسی ثابت برای محتوای ارگ،ک مشتری خود استفاده می کنیم.
در Di،al Squad، ما از یک طرح رنگ و زیبایی شناسی ثابت برای محتوای ارگ،ک مشتری خود استفاده می کنیم.

یک فرکانس پست ثابت داشته باشید

در نهایت، شما باید یک فرکانس پست ثابت را حفظ کنید. به طور طبیعی، رسانه های اجتماعی سرعت بالایی دارند، از این رو محتوای شما می تواند خیلی سریع منسوخ شود. به این ترتیب، برای اطمینان از اینکه محتوای شما به اندازه کافی برای مخاطبان تأثیرگذار است، نگه داشتن یک مرتبه پست منظم ضروری است. داشتن یک برنامه یا تقویم ارسال پست کمک زیادی به دستیابی به یکنواختی در فراو، پست شما و آنچه به اشتراک می گذارید کمک می کند. با این حال، باید میزان من،ی از تعداد پست‌ها را پیدا کنید، زیرا نمی‌خواهید مخاطبان خود را با محتوای خود غرق کنید، که ممکن است باعث شود صفحه شما را لغو فالو یا حتی مسدود کنند. آزمون و خطا کلید یافتن مقدار من، فرکانس پست است که برای برند شما من، است. ارسال استراتژیک و پیوسته دسترسی ارگ،ک شما را به حدا،ر می رساند.

برای یافتن بهترین فرکانس و زمان ارسال برای مشتریانمان در Di،al Squad، چندین معیار از جمله:

  • بازدید از صفحه منحصر به فرد؛
  • زمان صرف شده در صفحه؛
  • تعامل محتوا؛ و
  • نرخ پرش.

ردیابی این معیارها به ما کمک می کند تا زم، که محتوای مشتری بهترین عملکرد را دارد، محدود شویم. ما این فرآیند را با انتشار محتوا در یک زمان مشخص در هفته و در حالی که روزهای متناوب قرار می‌دهیم شروع می‌کنیم، سپس هر هفته در همان روز و در زمان‌های متناوب منتشر می‌کنیم.

علاوه بر حفظ لحن ثابت صدا، زیبایی شناسی و فرکانس، پست های شما باید دقیق، همسو با ارزش های برند شما و مرتبط با مخاطب هدف باشد. دوباره بررسی کنید که مقاله ای که به آن اشاره می کنید از منبع قابل اعتمادی گرفته شده باشد و اشتراک گذاری آن بی خطر باشد.

دسترسی ارگ،ک خود را با ثبات در بازاریابی رسانه های اجتماعی بهبود بخشید

تولید محتوا نباید فرآیندی دشوار یا پیچیده باشد، اما باید برای مخاطبان شما سازگار و ارزشمند باشد.

به منظور افزایش آگاهی از برند و رشد موفقیت آمیز تعامل و دسترسی مخاطبان، ،ب و کار شما باید در استراتژی رسانه های اجتماعی خود ثابت قدم باشد. خواه آهنگ صدایی که استفاده می‌کنید، فراو، پست‌هایتان یا زیبایی‌شناسی نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی شما. نام تجاری شما باید ثابت باشد تا اطمینان حاصل شود که در صنعت به رسمیت شناخته می شوید و یک پایگاه پیروان وفادار دارید.

حتی اگر آزمون و خطای یافتن سازگاری محتوای من، فرآیندی چالش برانگیز و طول، باشد، مطمئناً سفری ارزشمند است.

سیسیلیا مورین

مورین یک مدیر رسانه اجتماعی و متخصص محتوا است. او به مشتریان Di،al Squad کمک کرده است تا به اه، خود در رسانه های اجتماعی برسند، چندین وبلاگ در صنایع مختلف نوشته و خلاقیت های تبلیغاتی بسیار موثری را برای کمپین های Google Ads و Facebook ایجاد کرده است.


منبع: https://www.di،alsquad.co.nz/importance-of-consistency-in-social-media-marketing/