اصول سئو برای تولید محتوای بهینه شده یکتانت-لیلی ری | سئو

یعنی به همه سوألات و نیازهای مخاطب پاسخ داده و در عین حال به سمت زیاده‌گویی و حشو حرکت کند. محتوای با کیفیت و با اصالت را از محتوای بی کیفیت و کپی تشخیص می‌دهد. در صفحه محتوا، آیکون‌های اشتراک گذاری در شبکه‌‌های اجتماعی را قرار دهید. نکته‌‌های کلیدی و جذاب محتوای خود را در آن جای دهید تا مخاطب، از چکیده مطلب آگاه شود. 3.15 در صفحه محتوا، آیکون‌های اشتراک گذاری در شبکه‌‌های اجتماعی را قرار دهید.

  • بنابراین صاحبین سایت باید برنامه‌ریزی دقیقی برای این بخش انجام دهند.
  • البته انواع مدل های محتوا در سایت وجود دارند که می توان به محتوای صفحه مقاله، محتوای صفحه محصول، محتوای دسته بندی ها، محتوای صفحه خدمات، محتوای لندینگ پیج های خاص در سایت اشاره کرد.
  • در ابتدا، کلمات LSI به گوگل کمک می کنند تا مفاهیم و موضوع صفحه شما را به طور کامل بفهمد.
  • همه ما می‌دانیم که محتوا پادشاه است، بنابراین تولید محتوای باکیفیت در کنار رعایت اصول سئو همچنان اهمیت زیادی دارد که در درازمدت ثمره آن را خواهید دید.

تقسیم آن به قسمت های مختلف می تواند نوشتن شما را آسان تر و سریع تر کند. هنگامی که محتوای خود را ساختار می دهید، می توانید بدون هیچ زمانی برای سازماندهی افکار خود، روی هر قسمت جداگانه کار کنید. اگر به توضیحات بیشتی نیاز دارید مقاله ” آموزش نوشتن محتوا برای سایت ” را مطالعه فرمائید. همانطور که می‌بینید استفاده از کلمات جذاب، منحصربه‌فرد و همچنین جملاتی مانند مثال‌های واقعی برای آموزش سئو می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در افزایش نرخ کلیک داشته باشد. یکی دیگر از اصل های بهینه نوشتن محتوا استفاده از لینک های خروجی هستند که ترجیحا در نوشتن یک محتوا 4 لینک خارجی بسازید این کار در سئو بسیار اهمین دارد.

چگونه یک محتوای سئو شده تولید کنیم؟

ابزارهای تحلیلی زیادی وجود دارد مانند گوگل آنالیتیک، گوگل وبمستر تولز، الکسا و غیره که هر بازاریاب اینترنتی باید به آن ها مسلط باشد. بهینه سازی محتوا یا سئو محتوا شامل تکنیک ها و فرایند هایی است که باعت بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می شود. محتواهای تصویری همانطور که از اسمشان مشخص است، بیشتر شامل انواع عکس­ها، نقشه­­ها، نمودارها و دیگر تصاویری می­شوند که در قالب خاص خود موضوعی را به اطلاع کاربر می­رسانند. در واقع محتوای تصویری یکی از آن دسته محتواهایی است که علاوه بر طرافداران بالایی که دارد، یکی از نکات موثر در سئو و بهینه سازی سایت نیز است.

همواره تمهیداتی برای CTA یا خروج کاربران در نظر بگیرید

اگر خلاصه ای برای محتوای سئو شده نوشته نشود، ممکن است گوگل در هر بار نمایش، بخشی از متن را به عنوان خلاصه محتوا تشخیص دهد. يادتان باشد فرايند توليد و مجله خبری سئو با توجه به نوع آن، متفاوت است. براي مثال نوشتن يك مقاله، فرايند توليد محتواي متفاوتي نسبت به توليد يك محتوای صوتي و يا ويديوئی دارد. شما باید همیشه سعی کنید محتوایی تولید کنید که اولاَ منحصربفرد باشد، دوماً در صورتی که سایت ها از محتوای شما استفاده می کنند، به شما لینک بدهند. هر موضوعى ارزش به اشتراک گذاشته شدن را ندارد، اين عمل همچنان يك عامل كيفى مكمل محسوب ميشود. تنها كافيست بهBuzzSumoسرى بزنيد و كلمه ى كليديتان را وارد كنيد و ببينيد كه تعداد پست ها در مورد کلمه کلیدی مورد نظرتان چقدر است.

این درست است که انتخاب کلمات کلیدی بسیار بسیار دشوار است. اینکار در ابتدا، کار جذابی بود اما در حال حاضر به لطف گوگل نیازی به انتخاب کلمات کلیدی نیست (فرض بر این است که اینکار برای سایت خطری ندارد). اما یک استراتژی محتوا باید از کلمات کلیدی هدفمند و مورد علاقهٔ کاربراستفاده کند. بسیاری از بازاریابان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در پایان تولید محتوای خود آن را بهینه سازی می‌کنند. زیرا آنها در تلاشند که نشان دهند که محتوای جدیدی که تولید کرده‌اند نظیر ندارد و برای اینکه محتوای سئو شده تولید کنند از چند کلمهٔ کلیدی و لینک استفاده می‌کنند.