استراتژی محتوای SEO برای Pain Point SEO Serped.com


اگر خود را بررسی کنید تجزیه و تحلیل اغلب، به احتمال زیاد متوجه شده اید که بیشتر ترافیک شما از چند پست وبلاگ می آید. با این حال، پست هایی که بیشترین ترافیک را دارند همیشه آنهایی نیستند که بیشترین تبدیل را به همراه داشته باشند. به نظر می رسد خلاف واقع باشد، اما ما دلیل آن را توضیح خواهیم داد.

بسیاری از کلمات کلیدی که بیشترین ترافیک را به همراه دارند در بالای قیف هستند، ی،ی قصد ،ید ندارند. اینها کلمات کلیدی کوتاه و عمومی مانند “پیانو” هستند.

اگر یک عبارت جستجو از ،ی که علاقه مند به ،ید است می خواهید، چیزی شبیه به “،ید پیانو الکترونیکی رولند” است. این عبارت جستجوی دوم یک کلمه کلیدی دم بلند است. می تو،د تفاوت را بگویید؟ خیلی مفصل تر است و قصد ،ید دارد، ی،ی مشتری آماده ،ید است. 🤑

اما این چه ربطی به نقاط درد دارد؟ و سئو نقطه درد چیست؟ به زودی توضیح می دهیم، پس بم،د!

Pain Point SEO چیست؟

سئوی نقطه درد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که بر مشکلی که محصول شما حل می کند تمرکز دارد. به جای تمرکز بر ویژگی ها، بر مزایا تمرکز می کند. زیرا، در نهایت، به همین دلیل است که مشتریان از شما ،ید می کنند: برای از بین بردن مشکلی که با آن مواجه هستند.

این استراتژی نقاط درد کاربران شما را تجزیه و تحلیل می کند، که منجر به محتوایی می شود که مشکل آنها را هدف قرار می دهد و محصول شما را به ،وان راه حل ارائه می دهد.

البته، جستجوی کلمات کلیدی برای این نوع سئو مست،م تاکتیک های خاصی است. اول از همه، شما باید دریابید که مشتریان شما چگونه به دنبال محصول شما به صورت آنلاین هستند. می‌تو،د از ابزاری استفاده کنید که به شما می‌گوید کدام سؤال در رابطه با یک کلمه کلیدی خاص جستجو می‌شود. در این مثال، ما از “رژیم پالئو” استفاده کردیم:

Pain Point SEO

همانطور که می بینید، سوالات مختلفی که کاربران در مورد محصول شما می پرسند وجود دارد. همچنین، اگر از SERPed استفاده می کنید، می تو،د از ابزار Long Tail Keywords استفاده کنید:

کلمات کلیدی دم بلند

Long Tail Keywords به شما امکان می دهد بفهمید کدام کلمات کلیدی دارند قصد ،ید، رقابت کم و الف حجم جستجوی من،.

سئوی نقطه درد در تضاد با سئوی حجم محور است. سئوی حجم محور برای شما ترافیک به ارمغان می آورد، اما سئوی نقطه درد برای شما تبدیل به ارمغان می آورد. 📈

این امر به ویژه برای B2B صدق می کند، جایی که معمولاً یک فرآیند تحقیقاتی طول، قبل از تصمیم گیری مشتری برای ،ید یا اشتراک وجود دارد. این کاربران در انتهای قیف خواهند بود و از آنچه شما ارائه می دهید آگاه خواهند بود. قیف فروش به این صورت است:

قیف فروش

همانطور که می بینید، کاربران از بالای قیف شروع می کنند. در هر مرحله از قیف، چند سرنخ می لغزند. آنهایی که به پایان می رسند، مرحله “،ید”، سرنخ هایی هستند که می دانند چه می خواهند و آماده ،ید هستند. با این حال، همانطور که می‌د،د، ا،ر سرنخ‌ها هرگز به مرحله ،ید نمی‌رسند، که نیاز به اقدام بر روی نقاط درد شما را تقویت می‌کند.

هرچه مشتریان شما در مورد محصول شما اطلاعات بیشتری داشته باشند، تصمیم گیری برای آنها آسان تر است.

اکنون می‌د،د که چگونه و چرا باید تاکتیک‌های تحقیق کلمات کلیدی را برای تن، با SEO نقطه درد ایجاد کنید. اما آیا چارچوبی وجود دارد که به شما در توسعه این نوع محتوای سئو کمک کند؟ در بخش بعدی چند مورد را به شما نشان خواهیم داد.

چارچوب برای محتوای سئوی Pain Point

محتوای متنوعی وجود دارد که می تو،د برای آنها ایجاد کنید سئو نقطه درد. در اینجا چند مثال برای شروع شما آورده شده است.

مقایسه پست ها

اگر می خواهید مشخص کنید که چرا محصول شما بهترین محصول موجود است، مقاله مقایسه ای بنویسید. در مورد رقبای اصلی خود تحقیق کنید و نشان دهید که چگونه محصول شما ارزش بهتری برای پول ارائه می دهد. کاربران مزایا را می ،ند نه ویژگی ها.

WooFresh مقایسه ای بین Platformly و HubS، ایجاد کرد. ایناهاش…

این نوع محتوا به مسائل مشتریان شما و نحوه حل آنها در مقایسه با رقبای خود نزدیک می شود. حقایق را فهرست کنید و بگذارید خوانندگان خودشان تصمیم بگیرند. 🤔

بهترین لیست محصولات یا خدمات

خوانندگان لیست ها را دوست دارند. اگر مطمئن نیستید که چگونه یک مقاله را برای بهبود ترافیک و تعامل ایجاد کنید، ایجاد یک لیست ایده خوبی است.

در این پست لیست، WooFresh به چند ابزار مختلف سئو و وجه تمایز آنها اشاره می کند. این یک مثال عالی از سئو نقطه درد است. با فهرست ، مزایای هر ابزار، مشخص می شود که کدام یک از آنها برای هر یک از خوانندگان شما بهتر است. 📚

موارد استفاده مختلف نیازمند رویکردهای متفاوتی است. با فهرست ، محصولات یا خدمات مرتبط با آنچه می فروشید، می تو،د به راحتی توجه مشتری خود را جلب کنید.

جایگزین های “X”

معمولاً یک محصول محبوب وجود دارد که به ،وان پیشنهاد اصلی در یک بازار خاص عمل می کند. در مورد ما، می توان گفت Ahrefs یا SEMRush رقبای اصلی SERPed هستند.

این یک ایده محتوای عالی است: محصول یا خدمات خود را به ،وان یک محصول نشان دهید جایگزینی برای رقیب اصلی شماو توضیح دهید که چرا جایگزین های معقول زیادی وجود دارد.

در مورد ما، بسیاری از افراد به دنبال یک ابزار SEO برای شرکت یا آژانس خود هستند. Ahrefs به خوبی شناخته شده است، اما شما می تو،د همین کار را با استفاده از SERPed، با قیمتی باورن،ی پایین تر انجام دهید. چرا وقتی می تو،د همان نتایج را با قیمت کمتری دریافت کنید، بیشتر هزینه کنید؟ 💸

به غیر از قیمت، SERPed مزایای دیگری مانند افزونه آژانس نیز دارد که به شما امکان می دهد با استفاده از چندین ابزار جستجوگر، مشتریان را پیدا کنید. فرض کنید آژانس شما به شرکت هایی که وب سایت هایشان واکنش گرا نیستند کمک می کند. جستجوگر تلفن همراه به شما کمک می کند تا مشاغلی را پیدا کنید که به آن به روز رس، نیاز دارند.

همانطور که می بینید، یافتن جایگزین هایی برای محبوب ترین ابزارها نیز آسان است. گاهی اوقات، اگر چیزی «جریان اصلی» یا گران‌تر است، همیشه به این م،ی نیست که بهترین موجود است.

یک نرم افزار جایگزین که متن، با نیازهای خوانندگان شما باشد، موضوع بسیار دردسرساز SEO است. به یاد داشته باشید که به جای ویژگی ها، روی مزایا تمرکز کنید (ی،ی این ابزار چه کاری می تواند برای من انجام دهد؟).

مقالاتی در مورد قیمت گذاری

یکی از مشکلات اصلی برای کاربران قیمت گذاری است. از این گذشته، همه نمی توانند گران ترین ابزارها را ب،ند، و با گذشت زمان، نیازهای مردم ممکن است تغییر کند. یک مثال نرم افزار بازاریابی ایمیلی و اتوماسیون بازاریابی است.

ابزارهایی مانند ActiveCampaign و Hubs، دارای نتایج هستند، اما آیا واقعاً باید این همه پول را ،ج کنید تا خدماتی متن، با این هزینه دریافت کنید؟ ابزارهایی مانند پلت فرم ویژگی ها و مزایای مشابه را با قیمت کمتر ارائه می دهد. 💰

بنابراین، آن را هوشمندانه به قیمت ها و طرح ها را مقایسه کنید برای این ابزارها تا خوانندگان بفهمند کدام یک برای ،ب و کارشان من، تر است. وقتی صحبت از سئوی نقطه درد به میان می آید، مقایسه قیمت ها می تواند محتوای عالی برای خوانندگان شما ایجاد کند.

موارد استفاده از محصول یا خدمات

موارد استفاده نیز برای مشتریان بالقوه مهم هستند: صحبت در مورد اینکه چگونه یک مسئله خاص را برای یک ،ب و کار حل می کنید به مشتریان بالقوه شما ایده می دهد که محصول یا خدمات شما چگونه به آنها کمک می کند.

همچنین، از موارد و مطالعات موردی به ،وان اثبات اجتماعی استفاده کنید: اگر سایر مشتریان مشابه شما از آن محصول راضی باشند، آیا دوست ندارید ببینید که در مورد آن چیست؟

اکنون که چند نوع محتوا را توضیح دادیم که می‌تو،د برای استراتژی سئوی نقطه درد خود از آنها استفاده کنید، در اینجا چند سؤال مرتبط وجود دارد که به شما کمک می‌کند محتوای متمرکز بر تبدیل، هدف اصلی سئوی نقطه درد را توسعه دهید.

سوالات نظرسنجی برای موضوعات SEO متمرکز بر تبدیل

سؤالات نظرسنجی، در این مورد، باید پاسخ های دقیق را تقویت کنند. از «چرا»، «چگونه»، «چه» و سایر کلمات سؤالی برای ایجاد استفاده کنید سوالات باز.

نوع پاسخ‌هایی که این سؤالات ارائه می‌کنند دقیق‌تر خواهد بود و به شما امکان می‌دهد موارد استفاده و مطالعات موردی را به راحتی ایجاد کنید. نظرسنجی ها برای درک اینکه مشتریان فعلی (یا حتی مشتریان قبلی) در مورد محصول شما چه فکر می کنند، چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی نیاز به بهبود دارد عالی هستند.

با تمرکز بر نقاط درد مشتری خود، می تو،د انتظارات خود را مدیریت کنید و برای وب سایت یا رسانه های دیگر خود مدرک اجتماعی ایجاد کنید.

بیایید به چند سوالی که باید در نظرسنجی خود بپرسید و چرایی آن بپردازیم.

1. محصول ما چه مشکلی را حل می کند؟

شما هدف محصول یا خدمات خود را می د،د. می د،د چرا آن را ایجاد کردید. اما کاربران شما ممکن است نظر متفاوتی داشته باشند، زیرا آنها می دانند که با محصول شما به چه هدفی دست می یابند. بنابراین، مهم است که از آنها بپرسیم: محصول ما چه مشکلی را برای شما حل می کند؟ ⚙️

پاسخ به این سوال ممکن است تعجب آور باشد، اما جزئیات بیشتر مهم است: این محصول چگونه است آن مشکل را حل کند؟ چه مزایایی برای شما ارزشمندتر است؟

مهم است که به روی رویکردهای مختلف باز بم،م. ،ب و کار شما به مشتریان شما مربوط می شود: اگر به آنها کمک نمی کنید، شاید لازم باشد در رویکرد خود تجدید نظر کنید.

برای اینکه مشتری محور باشید، باید بد،د که چه مشکلاتی را برای پایگاه مشتری خود حل می کنید و چگونه محصول شما می تواند برای مشتریان بالقوه و سرنخ ها جذاب باشد.

2. اگر محصول یا خدمات ما ناپدید شود، از چه محصول/خدمتی به ،وان جایگزین استفاده می کنید؟

این یک سوال بسیار مهم برای نظرسنجی شما است. ممکن است یک محصول یا خدمات را به ،وان رقیب اصلی خود ببینید.

با این حال، محصول یا خدماتی که به گفته مشتریان شما می تواند جایگزین شما شود، رقیب واقعی شماست. چگونه با پیشنهاد آنها مق، می کنید؟ مزایا و معایب شما چیست؟ در مقایسه با آن رقیب؟ 🏃

استفاده از این سوال برای سئوی نقطه عطف بسیار عالی است، زیرا مشخص می کند که چه چیزی در مورد محصول شما برای مشتریان ارزش قائل است. مزایای محصول شما در برابر رقیب اصلی شما نقطه شروع خوبی برای تولید محتوا است.

3. چگونه محصول/خدمات ما را برای دوستی که چیزی درباره ما نمی داند توصیف می کنید؟

این یک سوال باز است که می‌تواند مطالب زیادی را برای اثبات اجتماعی و استراتژی محتوای سئو به شما بدهد. با توصیف محصول خود برای ،ی که نمی داند برای چیست، مشتریان شما اطلاعاتی در مورد نحوه فروش آن به شما ارائه می دهند.

این سوال نظرسنجی به مشتریان شما اجازه می دهد تا نقاط درد و مشکلی که محصول شما حل می کند را به شما بگویند. هنگامی که این مطالب را در اختیار دارید، فقط باید اصل آن را دریابید و از آن برای ایجاد محتوای سئو استفاده کنید. نظر مشتری به شما می گوید که چگونه باید محصول یا خدمات خود را آنلاین تبلیغ کنید.

4. 3 مزیت برتری که از محصول/خدمت ما دریافت می کنید چیست؟

اگر مشتریان بتوانند سه مزیت اصلی استفاده از محصول شما را انتخاب کنند، چه چیزی را ذکر می کنند؟ شاید سهولت استفاده، یا کیفیت خدمات مشتری شما – نکته این است که آنچه مشتریان شما به ،وان مزایا در نظر می گیرند می تواند کاملاً متفاوت از مزایایی باشد که شما در محتوای سئو جستجو می کنید.

این سوال می‌تواند دیدگاه متفاوتی را در مورد آنچه که مشتریان در محصول یا خدمات شما ارزش قائل هستند به شما بدهد و بر اساس یافته‌های شما یک استراتژی محتوای سئو جدید ایجاد کند. 🗺️

5. اگر بخواهید محصول یا خدمات ما را جستجو کنید، چه چیزی را جستجو می کنید؟

این سوال ایده آل است تا مطمئن شوید که کلمات کلیدی من، را در استراتژی محتوای SEO خود هدف قرار می دهید. همچنین به شما کمک می کند زبان مشتریان و نحوه ارتباط آنها در مورد محصول شما را درک کنید.

ممکن است به نظر آسان باشد که بد،د مردم چگونه برند شما را به صورت آنلاین جستجو می کنند. با این حال، تا زم، که مشتریان بالقوه بدانند چه نوع محصول یا خدماتی مشکل آنها را برطرف می کند، چندین بار در گوگل جستجو می کنند مقاصد مختلف…

هدف کشف کلمات کلیدی با قصد ،ید است. این کلمات کلیدی در انتهای قیف فروش شما قرار دارند، و آن‌هایی هستند که باید برای افزایش تبدیل روی آنها تمرکز کنید. سایر اه، جستجو نیز مهم هستند، اما باید مطمئن شوید که محتوای شما باعث می شود خوانندگان از شما ،ید کنند.

بسته بندی

قانون اصلی برای سئوی نقطه درد ساده است: روی مشکلی که برای مشتریان خود حل می کنید تمرکز کنید. همچنین روی مزایا تمرکز کنید نه ویژگی ها. مزایا دلیل ،ید مشتریان از شماست. ویژگی‌ها فقط می‌توانند شما را تا این حد پیش ببرند. اگر روی مشتریان خود تمرکز نکنید، ،ب و کار شما با مشکل مواجه خواهد شد.

و در نهایت، همانطور که اشاره کردیم، به یاد داشته باشید که از کلمات کلیدی استفاده کنید که قصد ،ید را برای بهبود نرخ تبدیل شما در وب سایت خود بیان می کنند.

اگر می خواهید درباره SERPed اطلاعات بیشتری ،ب کنید، ما را بررسی کنید فیس بوک، توییتر و لینکدین.




منبع: https://www.serped.com/pain-point-seo