آنالیز سئو سایت: ابزار رایگان بررسی سئو سایت جت سئو

باید سعی کنین برای کاربران سایت تون ارزشی خلق کنین که در نهایت شما را به عنوان بهترین انتخاب کنن. در نهایت به یاد داشته باشید شرط لازم و کافی برای اجرای مناسب یک پروژه‌ِی سئو، کسب بیشترین نسبت کلیک به بازدید در تمام عبارات کلیدی مرتبط با موضوع (و نه فقط یک عبارت کلیدی خاص) است. میتونید کلمات مد نظرتون و وب سایتتون (اگر دارید) به تیم متخصص سئو سه سوت وب بدید و گزارش کامل از میزان سختی کلمات، کلمات پیشنهادی و زمان تقریبی و … دریافت کنید. بک لینک ها ، لینک هایی هستند که در وب سایت های دیگر به وب سایت شما داده شده اند. معمولا مدت زمانی طول می کشد تا یک موتور جستجو، نتایج وب سایت شما را نشان دهد. ما ببینند و به همین دلیل باید متن مناسبی برای تصویر قرار دهید تا موتورهای جستجو بتوانند آن را درک کنند.

  • تعیین قیمت بر اساس رتبه کلمات کلیدی یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین روش های قیمت گذاری برای سئو است.
  • یک سئوکار حرفه‌ای باید اطلاعات کاملی دربارۀ الگوریتم‌های گوگل داشته باشد و اخبار به‌روزرسانی‌های جدید گوگل را دنبال کند.
  • ابتدا با استفاده از ابزارهای مشاهده بک لینک (مانند ابزاری که در گوگل سرچ کنسول قرار دارد) به مشاهده و بررسی بک لینک های سایت بپردازید.
  • کاهش حجم عکس نباید تا آنجایی پیش برود که از کیفیت تصاویر به شدت کاسته شود و محتوای تصاویر بی ارزش شود.

پیشنهاد می‌کنم همین حالا یا بعد از مطالعۀ این مقاله چک‌لیست سئوکه در پایان برای شما گذاشته‌ایم را دانلود کنید و اگر امکانش بود پرینت بگیرید. با این چک‌لیست می‌توانید به صورت منظم کارهای سئوی سایتتان را انجام دهید و پس از پایان هر بخش آن را علامت بزنید. در نظر بگیرید یک ساب دومین اکادمی داریم که توی این ساب دومین دسته بندی هوشمند سازی داریم. که در این دسته تمامی دوره ها لیست شده اند.حال یک ساب دومین فروشگاهیی داریم که در این قسمت نیز دسته بندی تحت عنوان هوشمند سازی داریم، ایا این دو تا مشکل کنابالیزیشن دارند یا خیر؟..

در سال ۲۰۱۴ گوگل رسما اعلام کرد که به سایت‌هایی که از اس اس ال استفاده می‌کنند رتبه بهتری خواهد داد. پیشنهاد ما به شما نصب گواهینامه SSL از ابتدای راه‌اندازی وبسایتتان است. برای اطلاع از نحوه نصب SSL با پشتیبانی هاست خود تماس بگیرید.

Breadcrumb چیست و چگونه بر سئو اثر می‌گذارد؟

مطمئن شوید که سایت شما با موبایل سازگار است؛ اگر می خواهید در بازار دیجیتال رقابت کنید، قطعا باید سایتی سازگار با موبایل داشته باشید. سایت های سازگار با موبایل نه تنها باعث بهبود تجربه کاربری در وبسایت شما می شود، بلکه بر روی رتبه بندی سئو شما هم تاثیر دارد. سلام، جریمه شدن از سمت گوگل معمولا به خاطر تکنیکهای کلاه سیاه سئو و لینک سازی بصورت انبوه هست.

توصیه گوگل در آپدیت جدید ۲۰۱۹: تولید محتوای با کیفیت را جدی بگیرید!

برای چک کردن بک لینک ها می تونید از ابزارهایی مثل ahref یا semrush استفاده کنید. بعد از اینکه در صفحه اول گوگل قرار گرفتید، ترافیک به دست اومده از نتایج جستجو را چک کنید. در صورتی که افزایش ترافیکی رو مشاهده نمی کنید، حتما عنوان یا متا دیسکریپشن صفحه را بهینه تر کنید.

تا اینجای کار فهمدید که سئو چیست و زیرشاخه های کلاه سفید، کلاه سیاه، داخلی و خارجی آن چه تعاریفی دارند. دو بخش مهم دیگر می ماند به نام های سئو فنی و سئو محلی که هر سئوکاری باید آن ها را به خوبی بشناسد. یکی دیگر از عوامل سئو که میتواند بر روی رتبه بندی SERP شما تاثیر داشته باشد، این است که آیا بازدید کنندگان زمان کافی برای تعامل با محتوای شما صرف میکنند یا سریع سایت شما را ترک می کنند. چند عامل سئو دیگر وجود دارد که شما باید آن ها را کنترل کنید. اما، عوامل مختلفی از آن ها به صورت خارجی هستند یعنی این عوامل تحت تاثیر بازدید کنندگان و یا خوانندگان وبسایت شما می باشد.

گوگل توانست به کمک طراحی ساده و هوش مصنوعی خود در میان کاربران اینترنت، طرفداران زیادی را به خود جذب کند. مهم‌ترین هدف گوگل، پیدا کردن نتایج مورد نظر کاربران در میان صفحات وب است. بنابراین گوگل برای حفظ محبوبیت خود و بهبود تجربه کاربری همیشه در تلاش بوده است که بهترین نتایج را در اختیار کاربران قرار دهد. فرایند تولید محتوا با تحقیق درباره کلمات کلیدی آغاز می شود. انتخاب درست کلمات کلیدی باعث افزایش رتبه سایت و قرار گیری سایت در صفحه اول گوگل می شود. عنوان صفحات در نتایج جستجو نشان داده می شود و باید برای کاربران جالب باشد.

گوگل آنالیتیکس و اکثر ابزارهای ردیاب رتبه به شما امکان حاشیه‌نویسی می‌دهند تا اطلاعاتی را به داشبورد خود اضافه کنید. از سوی دیگر، اگر تغییری پیش‌بینی نشده اتفاق بیفتد، تقریباً هرگز نمی‌توانید از گزارش‌های پیش‌فرض چیزی نتیجه‌گیری کنید. اولین قانون تجزیه و تحلیل این است که همیشه تا آنجا که ممکن است تلاش خود را معطوف به یافتن اصلی ترین علت کنید. این معیار به شما نشان می دهد که یک کاربر به طور متوسط ​​در یک جلسه چند صفحه را بازدید کرده است. علاوه بر مشاهده عملکرد صفحات خود، شناسایی منابع ترافیک سایت بسیار مهم است. انتخاب بازه زمانی مناسب اولین کاری است که باید هنگام کار با هر ابزار تحلیلی انجام دهید.

برآوردها نشان میدهد که حدود 70٪ از کل ترافیک سایت ها از کلمات کلیدی Long-tail است. کلمات کلیدی Long-tail معمولا دشواری کمتر و نرخ تبدیل بالاتری دارند. علت این موضوع هم اینست که عبارت جستجو شده خاص تر است، بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که کاربر در طول زمانی که از سایت استفاده می کند به مشتری تبدیل شود. بسیاری از آموزش ها درباره جستجوی کلمات کلیدی توصیه می کنند که بر روی کلمات کلیدی به اصطلاح طولانی تر تمرکز کنید، کلمات کلیدی که خاص تر هستند و معمولاً از تعداد کلمات بیشتری تشکیل شده اند.

به عبارت ساده، بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو، فرایند ایجاد تغییرات در طراحی و محتوای وب سایت شما به منظور کمک به دیده شدن آن در موتورهای جستجو است. تکنیک‌های سئو اگر به درستی بکار برده شود منجر به ارتقای رتبه سایت و افزایش بازدید سایت خواهد شد. سایت‌هایی که از این قوانین پیروی کنند در گوگل جایگاه مناسبی کسب خواهند کرد و ترافیک سایت به مرور و به شکل منطقی افزایش خواهد یافت. سئو داخلی یا on page seo قواعدی است که در داخل سایت بکار می‌برید تا ضمن افزایش کاربران در موتورهای جستجو راحت تر یافت شوید.