آنالیز سئو سایت: ابزار رایگان بررسی سئو سایت جت سئو

اگر بخواهید صفحه دیگری را باز کنید، این عملیات مجددا صورت می‌گیرد و صفحه برایتان بارگذاری می‌شود. اینترنت روی پروتکلی به نام اجرا می‌شود که تعیین می‌کند URL‌ها چگونه کار کنند. ریدایرکت 302 به این معنی است که صفحه‌ای که کاربر و موتور‌های جستجو به دنبالش هستند، روی URL دیگری در HTTP نسخه 1.1 پیدا شده اما موقتا به HTTP نسخه 1.0 منتقل شده است.

لینک سازی هم میتواند به صورت طبیعی در طول زمان رخ دهد مثلا یک سایت بنا به علاقه خود لینک سایت شما را در صفحات خود قرار دهد و یا به صورت تبلیغاتی یا به اصطلاح خرید بک لینک. یکی از عوامل مهم در داشتن رتبه پایدار و ثابت درنتایج داشتن یک سرور و هاست مناسب با کمترین میزان قطعی میباشد. ممکن است یک قطعی یک روزه و حتی چند ساعته در سرور وبسایت شما باعث افت رتبه شدید و دائمی در سایت شما شود که حتی پس از برگشت و رفع مشکل سایت به رتبه قبلی خود برنگردد!

  • گواهی SSL برای https شدن سایت یکی از فاکتورهای کوچک رتبه‌بندی است.
  • نوشتن برای موتورهای جستجو به معنای تنظیم متن‌های بی‌معنی، تزریق بی‌خاصیت کلمات کلیدی در متن‌ها، ارائه‌ی لینک‌های بدون کاربرد، وادار کردن کاربران به کلیک و کارهایی از این دست بود.
  • من در این صفحه سعی کردم آموزش رایگان و صفر تا صد سئو را از مبتدی تا پیشرفته ارائه دهم.
  • الکسا یک سیستم رتبه بندی جهانی مبتنی بر داده های ترافیک سایت دارد (که البته اصلا دقیق نیست) اما می تواند به عنوان ابزار تجزیه و تحلیل آماری نیز استفاده شود.
  • صفحاتی که مشکل دارد را پیدا کنید، بررسی کنید و سپس با اطلاعاتی که در بخش سئو تکنیکال و قسمت افزایش سرعت سایت آموختید؛ صفحات مشکل دار را بهبود دهید.

قبلا هم بارها و بارها به تاثیر عنوان در بهبود رتبه در سئو سایت اشاره کرده ام. همواره شما برای ساخت محتوای ارزشمند و سئو شده نیاز دارید یک کلیدواژه مرکزی داشته باشید تا محتوایتان را حول آن بسازید. البته کاربران شما هم از همین طریق محتوای شما را پیدا می کنند.

صاحب سایت با ایجاد تغییر در تنظیمات سرور، تعیین می‌کند که اگر یک IP به کرالر تعلق داشت، نسخه متفاوتی از صفحه وبی که برای کاربران واقعی بکار می‌رود، برای آن IP به نمایش در‌آید. اگر موتور جستجو مورد Cloaking را شناسایی کند، وب سایت متخلف را پنالتی کرده و برای همیشه از ایندکس خود حذف می‌کند. در نتیجه، آن وبسایت دیگر در هیچ یک از صفحات نتایج جستجو آورده نخواهد شد.

خلاصه فصل ۸: آموزش سئو فروشگاه اینترنتی

در حال حاضر، تعداد زیادی از این موتور‌های جستجو موجود هستند که شناخته شده‌ترین آن‌ها گوگل است. در کنار گوگل، بینگ و یاهو نیز نمونه‌هایی از محبوب‌ترین موتور‌های جستجو هستند. به این معنی که گوگل هرگز جایگاهی را در صفحه نتایج جستجو به کسی نمی‌فروشد. گوگل سایتی را برای حضور در بالا‌ترین جایگاه‌ها (صفحه اول) لایق می‌داند که از دید کاربران بهترین کارآیی را داشته باشد و بتواند احتیاجات کاربران را رفع کند. گوگل صاحبان سایت‌ها را ملزم به رعایت استاندارد‌های سئو، که بر همین اساس طرح ریزی شده‌اند، کرده است و عجیب نیست که منافع کاربران را بر منافع صاحبان سایت مقدم بداند. به همین دلیل است که، گوگل مدام سایت و محتوای آن را بررسی می‌کند و از هر نظر مورد سنجش قرار می‌دهد.

محتوایی که قدیمی شده است را بروز رسانی کنید

یکی از بهترین روش‌ها برای زیباسازی محتوا استفاده از تگ‌های هدینگ برای تفکیک مقاله است. بر کسی پوشیده نیست که تولید محتوا عامل کلیدی موفقیت در سئو است. لینک‌سازی داخلی در صفحات محصول را می‌توان در زیر توضیحات محصول انجام داد.

در واقع با سپردن سئو وب سایت خود به دست یک فریلنسر یا شرکت سئو، سرنوشت وب سایت خود را به دستان آنها سپرده اید. بهتر است که از آنها بخواهید که گزارشات ماهانه برای شما ارسال کرده و سرچ کنسول وب سایت را همواره چک کنید. در صورت جریمه شدن، این وب سایت شماست که تحت تاثیر قرار می گیرد، نه وب سایت شرکت سئو شما.

با تغییر محتواهای قدیمی شانس افزایش رتبه مقاله را در سرچ برابر خواهید کرد. محتوایی که تولید می کنید در مرحله اول باید برای مخاطبان و بازدیدکنندگانتان اهمیت داشته باشد. محتوایی که در سایت شما است ارتباط مستقیمی با بسیاری از فاکتورهای مهم در سئودارد. به همین دلیل خیلی مهم است که این مرحله را قبل از سئو برون صفحه و به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

از نظر من سئو به تنهایی کارآمد نیست و باید با بهینه سازی تجربه کاربر و افزایش نرخ تبدیل به مشتری همراه باشد. ورود کاربر به سایت اولین هدف ما از کسب موفقیت در سئو است ولی مهمتر از آن تبدیل همین کاربر به مشتری خواهد بود. پس از آنکه صفحات شما در دسترس گوگل قرار گرفت، محتوای آن بررسی شده و موضوع صفحه تعیین میگردد. نگارش محتوا علاوه بر توجه به مخاطب نیازمند شناخت دقیق از الگوریتم های گوگل برای بررسی و درک آن است. سایت های بسیاری وجود دارند که صفحات آنها مملو از محتوای غنی و ارزشمند است ولی به دلیل عدم شناخت از این الگوریتم ها موفقیتی در سئو کسب نمیکنند.

تیم ما بعد از ارائه مشاوره تخصصی به شما، به طور کاملاً دقیق نقشه راه رسیدن به سئوی وب سایت شما را برایتان ترسیم خواهد کرد و سعی می کند در کمترین زمان ممکن شما را به بهترین نتایج برساند. سئوی کلاه سفید به مجموعه تاکتیک های بهینه سازی سایت گفته می شود که با قوانین و دستورالعمل های موتورهای جستجو، بخصوص گوگل، سازگار هستند. کسانی که از سئوی کلاه سفید استفاده می کنند، در واقع متخصصانی هستند که تاکتیک های اخلاقی موجود و اصول تعیین شده توسط موتورهای جستجو پیروی می کنند. به بیانی دیگر، سئوی کلاه سفید به معنی عدم فریبکاری برای جلب نظر مخاطبان و موتورهای جستجو است؛ این استراتژی می تواند در بلند مدت موجب ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجویی نظیر گوگل شود. رتبه بندی جستجوی ارگانیک به شدت تحت تأثیر داده های رفتار کاربر است. اگر می خواهید در رتبه های اصلی موتورهای جستجو باقی بمانید و نام تجاری خود را به صورت آنلاین در گوگل زنده نگهدارید، باید کاربران خود را بشناسید و بر اساس سلیقه و نیازهای آن ها تولید محتوا انجام دهید.