آموزش وردپرس wordpress مقدماتی تا پیشرفته | eircas

آموزش وردپرس wordpress مقدماتی تا پیشرفته | eircas

کار با دسته ها و برچسب ها را به طور کامل در این جلسه آموزش رایگان وردپرس شرح طراحی سایت در تبریز می دهیم. چگونگی اختصاص برچسب به نوشته ها یا اضافه کردن نوشته ها در دسته بندی ها در این جلسه آموزش داده می شوند. برای مشاهده ادامه آموزش کامل وردپرس در این جلسه به لینک زیر مراجعه نمایید.

  • برای نصب وردپرس در لوکال هاست نسخه قبلی نرم افزار زمپ را نصب کنید.
  • راهنمایی و هدایت قابل قبول کاربر برای تولید محتوای خوب و باکیفیت از نکات قوت این افزونه است.
  • با آموزش رایگان وردپرس می توانید بهترین سایت های فروشگاهی با درگاه پرداخت آنلاین و انواع روش های ارسال را بسازید.
  • نتیجه را همین جا اطلاع دهید تا اگر سوال دیگر کاربران باشد بتوانند استفاده کنند.

وردپرس به قدری انعطاف پذیر و قدرتمند است که با مهارت‌های لازم می‌توانید آن‌را مدیریت کنید. در صورتی که وقت کافی برای مدیریت وبلاگ خود نداشته باشید می‌توانید افراد متخصص در این حوزه را استخدام کنید و با تیم ماهر شروع به کسب درآمد کنید. برای شروع حتماً صد محتوای حداقل ۱۰۰۰ کلمه‌ای بنویسید البته محتوای باکیفیت و منحصر به‌فرد. سایت‌های پرسش و پاسخ امروزه توجه کاربران آنلاین را بسیار به خود جلب کرده است و شما با راه اندازی پلتفرم پرسش و پاسخ روی وردپرس می‌توانید پرسش‌های افراد در هر زمینه‌ای را پاسخ دهید. فقط کافیست افزونه اختصاصی این نوع سایت را نصب کنید و کار خود را شروع کنید. اگر همیشه رویای راه اندازی مجله به خصوص خود را داشته‌اید امروزه در قرن ۲۱ با کم‌ترین هزینه ممکن می‌توانید این کار را شروع کنید و به مرور نیز به درآمدهای بسیار زیادی دست پیدا کنید.

نمونه ویدیو های دوره

همه ما می‌دانیم که بیش از 90 درصد انتخاب واحدهای دانشگاه در سایت‌ها انجام می‌شود و حتی بسیاری از دانشگاه‌ها هم امکان انتخاب واحد را فقط از طریق سایت امکانپذیر کردند. درواقع گزینه شماره 5 مربوط به کاریابی به صورت حضوری در شرکت‌ها و ادارات بود؛ ولی این بخش مربوط به فعالیت فریلنسری است. در مخزن افزونه‌های وردپرس، بیش از 60 هزار افزونه و همچنین بیش از 50 هزار قالب در مخزن قالب‌های وردپرس وجود دارد که اکثر آنها هم به طور مداوم، بروزرسانی می‌شوند. وردپرس به صورت دقیق با رعایت بحث‌های امنیتی آشناست و همه آنها را به صورت دقیق رعایت کرده. البته هیچوقت نمی‌توان گفت که امنیت صد در صد است؛ ولی کدهای وردپرس طوری نوشته شده که می‌تواند احتمال نفوذ را به حداقل برساند.

آموزش ثبت نام در نیچ کورس ها رایگان

پرچمداران صفر وردپرس کاملترین دوره آموزش وردپرس در جهان است و پیشنهاد می کنم این فرصت ویژه را از دست ندهید. همچنین در صورت تمایل می توانید در دوره حرفه ای پرچمداران صفر وردپرس که از این هفته آغاز شده است ثبت نام کنید و راه اندازی و مدیریت سایت با وردپرس را از مبتدی تا پیشرفته آموزش ببینید. روش دوم استفاده از افزونه های تغییر فونت در وردپرس است که در یک جلسه آموزش کامل وردپرس به این موضوع پرداخته ایم. فهرستی از بهترین پلاگین های فونت ایرانی و خارجی را معرفی و مقایسه کرده ایم.

فصل 5: انواع روش های ورود به پیشخوان وردپرس + بررسی مشکلات ورود

در ادامه مجموعه فیلم های آموزش وردپرس در این جلسه میخواهیم مبحث مهم ابزارک ها در وردپرس را بررسی کنیم … در ادامه مجموعه فیلم های آموزش وردپرس در این جلسه میخواهیم در مورد قالب های وردپرس صحبت کنیم. در ادامه مجموعه فیلم های آموزش وردپرس در این جلسه میپردازیم به آموزش برگه ها در وردپرس و بررسی تفاوت … در ادامه مجموعه فیلم های آموزش وردپرس در این جلسه میخواهیم آموزش رسانه وردپرس را بصورت ویدیویی بررسی کنیم و … وردپرس را می‌توانید با استفاده از تم‌ها و پلاگین‌های موجود در آن شخصی‌سازی کنید.