آموزش نوشتن محتوا سئو شده ابزارهای کاربردی تولید محتوا پزشکی-لیلی ری | سئو

وقتی محتوایی کاربر پسند را با جانمایی طبیعی کلیدواژه‌ها ایجاد کنید، کار را برای گوگل در اثبات ارتباط مطلب خود برای صفحه نتایج موتور جستجو آسان کرده‌اید. تولید محتوای سئو شده به فرایندی برای بهینه سازی و SEO وب سایت ها گفته می شود و حضور در نتایج موتور های جستجو مثل گوگل میباشد . یکی از مهم ترین اصول و موارد سئو نوشتن محتوا یا تولید محتوای متنی تصویری و ویدئویی است. در این مقاله قصد داریم به شما نحوه نوشتن یک مقاله با رعایت استاندرد های سئو را آموزش دهیم.

  • بنابراین ارتباط بین سئو و تولید محتوا، یک ارتباط دوطرفه است که بر روی یکدیگر تاثیر می‌گذارند.
  • شاید تعجب کنید چرا توضیحات متا را به‌عنوان یکی از عناصر اساسی بهینه‌سازی صفحه درنظر گرفته‌ایم.
  • اینکه یک محتوا با رعایت کلیه نکات و قوانین سئو داشته باشید، نیازمند یک متخصص حرفه ای در این زمینه می باشد و خودتان به تنهایی نمی توانید این کار را انجام دهید.
  • مطابقت با واقعیت یعنی اگر فردی آماری در اختیارتان قرار داد تا زمانی که منبع او را پیدا نکرده‌اید گفتهٔ او را نپذیرید.

ابزارهای بسیار زیادی مثل Keywordtool و Google Trend و … وجود دارند که تا حدودی می توانید روی آن ها حساب کنید، البته نه به عنوان یک ابزار دقیق. موتورهای جستجو آدرس های طولانی را دیرتر پیدا می کند، بنابراین URL مختصر را به کار برید. آیا می خواهید بک لینک هایی که سایت شما دارد را تجزیه و تحلیل کنید؟ یا شاید می خواهید به بک لینک های یک رقیب نگاه کنید؟ این ابزارهای آنالیز بک لینک عالی به شما کمک خواهند کرد. وقتی که شما اهداف و نیت خوانندگان ایده‌آل خود را مشخص کنید می‌توانید در مسیر ارائه محتوایی گام بردارید که همیشه مرتبط با آن‌ها باشد. به خاطر همین ترافیکی که پیوسته تولید می‌کند سبب می‌شود که با گذشت زمان محتوای سایت شما پیشرو باشد. از کلمات کلیدی استفاده کنید (اما از انباشتگی کلیدواژه‌ها پرهیز کنید).

بهینه سازی تصاویر با متن alt درست

درست است که حجم جستجوى كلمات كليدى، يك عامل كيفى بزرگ است، اما تعامل كاربران، عاملى بسيار جامع تر و مهم تر در بررسی کیفیت می باشد. كافيست به گروه هاى اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و هر کجایی که کاربرانتان در آن ها آنلاین هستند بروید و ببینید که بیشتر افراد در مورد چه چیزی جستجو انجام می دهند و صحبت می کنند. پس می‌شه نتیجه گرفت که اگه کسب‌وکار ما جایگاه خوبی توی نتایج سرچ گوگل داشته باشه، مخاطب‌های زیادی رو می‌تونه جذب کنه. یکی از مواردی که به رتبه گرفتن توی نتایج گوگل کمک زیادی می‌کنه، سئو محتوا هستش.

از A تا Z محتوا رو اینجا یاد بگیر

ویدیوها را بهتر است در هاست خودتان آپلود کنید و حتما هم از یک پلیر استاندار مثل Jwplayer برای نمایش ویدیوها در سایت تان استفاده کنید. با ادغام چند تصویر یا اضافه کردن یکسری از المان ها، سعی کنید تصاویر را از حالت کپی خارج شان کنید. مجله خبری سئو حجم تصاویر را پایین بیاورید ولی کیفیت آن را بالا نگه دارید. سعی کنید بخش های محتوای خود را با استفاده از تیترها و زیر تیترها کوتاه تر کنید. هرچقدر پاراگراف ها کوتاه باشد خواننده خیلی بیشتر به خواندن محتوای شما ترغیب می شود.

همچنین یکی دیگر از مواردی که باید در این مرحله چک شود، عدم وجود غلط املایی و نگارشی است. برای این کار باید با قواعد دستور زبان مانند نحوه استفاده از ویرگول، یا سایر موارد آشنا باشید. کاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسب‌ترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند. از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند.

۱۶ عنصر ضروری اصول سئو برای تولید محتوای بهینه‌شده

با اینکه این موضوع به طور مستقیم با سئو محتوا در ارتباط نیست، اما در حالت کلی بر روی سئو تاثیرگذار است. گوگل در هنگام پایش یک صفحه در ابتدا به محتوای آن توجه می کند، سپس مشاهده می کند که این صفحه به چه دسته بندی هایی متعلق است. اگر نگاه دقیقی به جزییات آیتم ها کنید، مشاهده می شود که گوگل در تلاش برای پاسخ به این سوال کاربران است. این الگو به شما اعلام می کند که برای نوشتن یک محتوای خوب با عنوان سئو داخلی چیست، می بایست پاسخ جامع و واضحی به این پرسش بدهید.

البته باید توجه داشت که محتواهای ویدیویی با توجه به اهمیت بالایی که دارند، باید کیفیت قابل قبولی نیز داشته باشند که موجب هدر رفتن زمان کاربر و همچنین از دست دادن توجه موتورهای جستجو نشوند. بدون شک محتوایی کامل است که ترکیبی از ویدیو، پادکست، تصاویر، تگ های هدینگ باشد. این کار علاوه بر برقراری یک ساختار مناسب، باعث می شود تا کاربر از خواندن متن هیچوقت خسته نشود.

اطمینان حاصل کنید که خود محتوا نیز قابل اشتراک گذاری است. این امر به اشتراک گذاری محتوای شما را برای مردم آسان می­کند. زیرا با باورها و ارزش­های آنها همسو و در حالت ایده آل تقویت کننده است. برای اینکه این کار عملی شود، باید احساسات مخاطبان خود را به درستی درک کنید و در مورد چیزی که می­نویسید اطمینان داشته­باشید.