آموزش سئو محتوا: صفر تا صد آموزش سئو سفینه-لیلی ری | سئو

اگر به پست سایت ما که رتبه یک گوگل را در این عبارت در اختیار دارد توجه کنید، مشاهده خواهید کرد که ما در محتوای این پست پاسخ دقیقی به این سوال داده ایم. ولی به هر حال ما نیاز داریم از یک جایی به بعد تولید محتوای سئو شده را شروع کرده و کانتنت مناسب برای سایت خود بنویسیم تا با عبارات بهتر و جدیدتری کاربر ورودی بگیریم. محتوای سئو شده در واقع کنار هم قرار دادن دو عنصر مخاطب و گوگل در کنار هم است. اگر می‌خواهید از یک استراتژی بازاریابی محتوا استفاده کنید که در آن سئو مورد بررسی قرار نگرفته است، دوباره شروع به کار کنید و مجله خبری سئو را نیز مدنظر قرار دهید. هنگامی که چرخ ها و موتور با هم کار می‌کنند، سواری بسیار نرم‌تری خواهید داشت.

تگ‌های H2 تا H6 در واقع تیترهای اصلی و فرعی محتوای شما هستند، که باید بهینه شوند. در حداقل ۵۰ درصد تگ‌‌های H2 محتوای خود، کلمه کلیدی اصلی را بکار ببرید. سعی کنید کلمات کلیدی اصلی و مرتبط را به صورت پراکنده در تگ‌های H2 تا H6 کار ببرید.

  • لینک سازی داخلی سایت را بهتر است با انکرتکست های مرتبط با کلمه کلیدی صفحه مد نظر ایجاد کنید.
  • بلکه می توانید از مشتقات آن کلمه کلیدی در محتوا بهره ببرید.
  • فرض می کنیم که شما قصد نوشتن محتوایی درباره موضوع سئو داخلی چیست دارید.
  • در حقیقت محتوای سئو شده که می‌تواند به صورت ارگانیک رتبه سایت را بهبود دهد، شامل چندین ویژگی است که این مشخصه‌ها و ویژگی‌ها را در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم.
  • از نظر فنی متن آلت یک مشخصه است که می‌توان آن را در HTML به برچسب تصویر اضافه نمود.
  • این کلمات معمولا معنی همان کلیدواژه اصلی را دارند، اما از نظر ظاهری متفاوت هستند.

سایر تگ‌های مقالات یا همان ساب‌هدینگ‌ها به ترتیب از H2 تا H6 نوشته می‌شوند. با این حال چیزی که در تولید محتوا بر اساس سئو مهم است، استفاده از کلمه کلیدی اصلی در تگ H2 است. بیش از 40 هزار کلمه در هر ثانیه در گوگل سرچ می‎شود و این نشان دهنده پتانسیل بالای بستر اینترنت در کسب درآمد از این طریق است. با تهیه لیستی از کلمات کلیدی کسب و کار خود می‎توانید محتوای بهینه تولید کرده و اگر این محتوا بهینه و کاربر پسند باشد سایت شما در نتایج اولیه گوگل، نشان داده می‎شود. این اولین و بزرگترین قدم برای داشتن مشتریان وفادار و رسیدن به اهداف کسب و کارتان است. از کلمات کلیدی lsi برای گنجاندن بهتر مفاهیم به کاربران و موتورهای جستجو در طول مقاله استفاده می کنیم.

فرقی نداره صاحب کسب‌وکار باشی یا بخوای تو زمینه تولید محتوا با سئو یه شروع قوی داشته باشی و وارد بازار کار شی. بهت قول می‌دم با استفاده از نکات تولید محتوای سئو شده که توی این دوره یاد می‌گیری، می‌تونی پیشرفت و نتیجه کارت رو خیلی خوب ببینی، فقط نیاز داره یکم صبور باشی و نکات رو رعایت کنی. من کنارتم تا همه تجربیاتم رو در اختیارت بذارم و توی کل این مسیر پر پیچ و خم ولی جذاب، کنارتم. فرق اصلی این دوره کوتاه و حرفه‌ای، با بقیه دوره‌ها اینه که کاملا عملی و کاربردیه و توی کمترین زمان ممکن هر چیزی که لازمه از آموزش سئو محتوا بدونی، ارائه می‌شه.

– حداقل یکبار در ساب‌هدینگ از کلمه کلیدی استفاده کنید

برای مثال برچسب‌های موضوعی مثل «وبلاگ‌نویسی»، «وبلاگ» و «پست‌های وبلاگ» بسیار شبیه به یکدیگر هستند و نباید در یک پست استفاده شوند. مطالب وبلاگ نباید صرفاً متن باشند بلکه باید تصاویری را در آن‌ها قرار داد تا به توضیح دادن کمک کنند و بیانگر محتوای شما باشند. یعنی اگر می‌خواهید تصاویر شما تأثیر مثبتی بر سئوی وبلاگ شما داشته باشند باید حتماً متن آلت تصاویر را وارد کنید. توضیحات متا همان متن اضافی است که در صفحه نتایج موتور جستجوی به نمایش در می‌آیند و به خواننده درباره مطالب صفحه توضیحاتی می‌دهد. این توضیحات متا اطلاعاتی را در اختیار جستجو کننده قرار می‌دهند تا متوجه شود محتوای شما همان چیزی است که به دنبال آن است یا خیر و اینکه نهایتاً باید بر روی آن کلیک کند یا نه. این امر به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحه را بهتر دسته بندی و شناسایی کنند.

استفاده از ارتباط معنایی کلیدواژه ها و چگالی کلمه کلیدی اصلی

تولید محتوای سئو شده، بدون درگیر کردن شبکه‌های اجتماعی دیگر معنایی ندارد. گوگل به دنبال سیگنال‌هایی از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و توئیتر می‌گردد تا ببیند محتوای شما در چه حد محبوب است. منتشر کردن محتواهای فوق العاده‌ای که ارزش خاصی را منتقل کنند، توسط مردم لایک و بارها به اشتراک گذاشته می‌شود. گوگل، این فعالیت‌ها را ثبت می‌کند و وب سایت شما را در صفحه نتایج جستجو بالا می‌برد.

بسیار مهم است که با رعایت این نکته، کاربر مدت زمان زیادی در صفحه محتوا باقی بماند. در واقع شما تا به اینجا موفق شدید یک محتوای مناسب برای سئو بنویسید. اما با این وجود نباید از اهمیت خوانایی مطلب خود چشم‌پوشی کنید. در این مواقع بهتر است که از پاراگراف‌های کوتاه استفاده کنید، فعل‌های جملات را یکسان ننویسید یا از تکرار کلمات مختلف پرهیز کنید.

به نوشتن هم علاقه زیادی دارم و سعی می کنم با مقالاتی که منتشر می کنم نیازتون رو برطرف کنم. تمام محتویات سایت از تجربیات شخصی خودم هست و هدف اصلیم انتقال آن ها به شماست. در این روش مثلا شما یک مقاله سه هزار کلمه ای و خیلی جامع با تمام اصول سئوی محتوا نوشته اید. به جای اینکه از همان اول، کل آن را منتشر کنید فقط هزار کلمه اول را منتشر می کنید. سپس بعد از 2 ماه هزار کلمه دیگر و بعد از یک ماه دیگر بقیه آن را منتشر می کنید.

اگر تا الان روی سئوی سایتت کاری نکردی، بهتره که از همین امروز شروع کنی. این اشتباهات به سئو محتوا ضربه می‌زند و باعث میشود اثربخشی لازم را نداشته باشد. بسیار مهم است که متن شما خوانای داشته باشد، اصول نگارشی در آن رعایت شود و جملات واضح نوشته شده باشند. در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که گاهاً در مستندات گوگل و یا تجربه افراد با تجربه نقل شده و از آن‌ها به عنوان استانداردهای سئو محتوا یاد می‌شود.

اگر به دنبال ارتقا بازاریابی محتوا و افزایش بازگشت سرمایه هستید، بایستی از… برخی قادر به تولید محتوای جذاب هستند، برخی نیز می توانند محتوای با کیفیت از نظر سئو تولید نمایند. در بخش های قبلی این مطلب بیان کردیم که هدف اصلی از یک محتوای سئو شده کسب رضایت کاربران است، اما به همین نسبت نیز بایست در راستای رسیدن به اهداف کسب و کار خود نیز تلاش کنیم. آسانترین روش برای این کار جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر و توجه به عبارتیست که در قسمت related searches نتایج جستجو نمایش داده می شوند. یک قانون کلی وجود دارد که همواره بخش مهم یک محتوا همانیست که در ابتدای آن قرار دارد. بنابراین با این کار می توانید نشانه هایی به موتورهای جستجو بدهید که کلیت محتوای صفحه را به خوبی درک کنند.