آموزش سئو از صفر تا صد مبتدی تا پیشرفته +دوره رایگان سفینه

الان سوال من اینه که این کاری که من میکنم ، بخشی از سئوی کلاه مشکی است یا سئوی کلاه سفید. الگوریتم فرد روی حجم تبلیغات موجود در سایت و لینک‌های خارجی تمرکز دارد. با ظهور الگوریتم پنگوئن گوگل، سایت‌هایی که بک‌لینک‌های انبوهی از سایت‌های بی‌کیفیت و اسپم دریافت کرده بودند از نتایج اولیه موتور جستجوی گوگل حذف شدند. حالا در این مقاله درباره تکنیک‌های مختلف سئو (یعنی کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری) حرف می‌زنیم، با سئو داخلی و خارجی و نکات مهم هر کدام آشنا می‌شویم. در پایان لیستی از الگوریتم‌های مهم گوگل را آورده‌ایم و یک فایل چک‌لیست سئو برای شما آماده کرده‌ایم. برای شروع استفاده از ابزار Scalenut کافی ست یک کلمه کلیدی مناسب (براساس آموزش های سئو) به همراه یک لوکیشن خاص در فیلد اصلی سایت وارد کنید.

  • هر یک از این بخش ها دارای قسمت ها و زیر شاخه های بسیار زیادی است که ما در بهترین سئو بر اساس موضوع هر سایت و فیلد مربوطه سعی در انجام بهترین حالت ممکن سئو برای سایت های شما عزیزان هستیم.
  • با انجام دادن این فعالیت‌ها، عکس خود را سئو کرده‌اید و می‌تواند به شما برای کسب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو و افزایش کاربر کمک شایانی کند.
  • یکی از مهمترین مراحل انجام سئو انتخاب کلمات کلیدی مناسب می‌‌باشد اگر کلمات کلیدی مناسبی را برای صفحات هدفمند صحیح سئو کنید می‌‌‌توانید به راحتی اعضای سایت خود را افزایش دهید.
  • لینک به محتوای اسپم؛ در بخش قبلی، ما در رابطه با بک لینک از منابع با کیفیت و تاثیر مثبت آن بر روی اعتبار وبسایت شما صحبت کردیم که باعث می شود رتبه بندی شما در موتور جستجو بهبود پیدا کند.
  • اگر سئوی سایت برای شما موضوع جالبی است، بهتر است سعی کنید بیشتر درباره آن بدانید.

در شبکه های اجتماعی معتقد نبودید باید بدانید که بیشترین اشتباه را در سئو انجام دادید. پس تا جایی که متوجه شده اید اصل همه چیز محتوا است.برای بهبود سئو ضروری است. و به خوبی فرق بین سایتهایی که محتواهای بی ارزش دارند را تشخیص دهند و دیگر به سمتشان نروند. کاربران دنبال مطالب برگزیده و جدید اند .هیچ گاه مطالب قدیمی را به مطاالب جدید ترجیح نمیدهند. وبلاگ نویسان در کشور خارجی بر سر طول محتوایشان با یکدیگر به رقابت میپردازند.

مهندسی معکوسی از الگوریتم های گوگل و رفتار کاربران

در این نوع از محتواها؛ یک صفحه درست می‌کنیم و آمارهایی که در هیچ جای دیگری وجود نداشته باشد؛ کاملا واضح باشد و توسط خودمان جمع‌آوری شده باشد ارائه می‌کنیم. اکثر افراد و شاید شما ممکن است با ظاهر این مسئله مشکل داشته باشید و بگویید در ایران؛ کسی بک‌لینک رایگان فالوو نمی‌دهد. لینک‌های فالو تمام ارزش ممکن را به صفحه تزریق می‌کنند اما لینک‌های نوفالو ارزش بسیار ناچیزی به صفحه مقصد تزریق می‌کنند. البته در لینک‌بیلدینگ برای طبیعی بودن پروفایل لینکمان؛ هم به بک‌لینک‌های فالو احتیاج داریم و هم به بک‌لینک‌های نوفالو.

راهنمای گوگل برای انتخاب بهترین شرکت سئو

ساختارسازی سایت یکی از مهم‌ترین مباحث تاثیرگذار در رتبه‌بندی سایت است و ما جزو اولین سایت‌ها در ایران بودیم که به صورت حرفه‌ای به مبحث ساختارسازی سایت در سئو پرداختیم. خوشه‌سازی کلمات کلیدی یکی از سخت‌ترین و مهم‌ترین فعالیت‌های تحقیق کلمات کلیدی است. امروزه تحقیق کلمات کلیدی از فاز سئو فراتر رفته و حتی در مقاصد بازاریابی نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

رفتن و حرکت به سمت قله احتمالا با سختی های زیادی همراهه ( تولید محتوا) شاید قله ای که در مسیرش حرکت می کنیم خیلی کوچیک باشه و بشه راحت بهش رسید. گاهی اوقات هم باید از طناب استفاده کنیم و یواش یواش بالا بریم ( لینک سازی ) گاهی اوقات در دامنه کوه خسته میشیم و کلا بی خیال کوهنوری. بعد از خوندن نظرات و البته ویدیوی ارزشمند داشتم به این فکر می‌کردم که تعریف من از سئو چی می تونه باشه.