آموزش سئو از صفر تا صد مبتدی تا پیشرفته +دوره رایگان سفینه-لیلی ری | سئو

این دسته بندی‌ها نیز متناسب با کلمات کلیدی هدف گذاری شده و یا نوع محصولات یا خدماتی که قصد ارائه آن‌ها را دارید، شکل خواهند گرفت. برای مثال، مشتریان شرکت‌های آرایشی عمدتا بانوان هستند و یا مشتریان بسته‌های آموزشی کنکور، دانش‌آموزان خواهند بود. بطور کلی، محتوای سایت شما روی مجموعه‌ای از یک سری کلمات کلیدی سئو می‌شود که افراد با جستجو‌ی آن‌ها، می‌توانند سایت شما را در میان سایت‌های مشابه ببینند. حال، تعیین این که چه افرادی وارد وب سایت شما شوند امری است کاملا نسبی و وابسته به تصمیم و استراتژی خودتان. این شمایید که تعریف می‌کنید چه افرادی و با چه هدفی وارد وب سایتتان شده و از خدمات و محصولات سایتتان بهره ببرند. بخش عظیم ترافیک اطلاعات در اینترنت توسط تبلیغات معتبر موتورهای جستجو صورت می‌‌‌گیرد.

  • فرض کنید شبانه روز وقت گذاشتید و سایت خود را زیبا و پر از محتوا آماده کردید ولی دیدید یک جای کار می‌لنگد!
  • با اینکار ربات‌های گوگل عادت می‌کنند و هر روز راس ساعت برای ایندکس صفحات جدید وارد سایت می‌شوند.
  • در نتیجه این کار، روابط ارزشمندی را ایجاد خواهید کرد که این موضوع ممکن است در آینده برایتان مفید باشند.
  • اين مهم است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بکارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.
  • نوشتن برای کاربران، اگر چه رضایت بازدیدکنندگان را تأمین می‌کرد، اما الزاماً به رتبه‌ی بهتر در موتورهای جستجو منتهی نمی‌شد.

در کارگاه آموزش گوگل سرچ کنسول همه پیام‌ها را بررسی کرده و در مورد دلیل ایجاد آنها در سرچ کنسول صحبت کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنم ویدیوی این دوره ارزشمند را دریافت و مشاهده کنید. کارگاه استراتژی سئو و آموزش تولید محتوا دقیقا با همین هدف طراحی شده است. همیشه سعی کنید در حالی که بهترین کارتان را انجام می‌دهید حواستان به رقبا هم باشد و آن‌ها را هم رصد کنید.

سئویی که باعث افزایش فروش یک شرکت، فروشگاه یا هر سایت دیگری نشود را نمی توان سئو دانست. از سئو برای فروش بیشتر استفاده کنید نه برای دیده شدن در دید رقبا ! آن ها شما را می بینند پس نیازی به صرف هزینه و افزایش جایگاه سایت خود ندارید.

بهینه‌سازی برای معناگرایی

ربات های گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری که باشد، در میان اطلاعات شروع به چرخیدن میکنند تا متوجه شوند که چه اطلاعات جدیدی اضافه شده و چه محتواهایی وجود داشته است. موتور های جستجویی مانند گوگل که در بحث سئو بیشتر با این جستجو گر کار داریم، در وب کار جستجو را انجام میدهند. اگر بخواهم دقیقتر به شما بگویم، سئوی خود سایت معنا ندارد، ما مقاله ها، محصولات و چیزهایی را که در سایت قرار میدهیم باید از نظر گوگل بهینه کنیم.

HTTPS چیست و چه تفاوتی با HTTP دارد؟

معمولا انجام سئوی یک سایت بین یک تا چهار ماه زمان می برد و برای دیدن نتیجه شما باید چهار تا هشت ماه منتظر باشید. اولین فاکتور تاثیرگذار در مبحث سئو ، برنامه نویسی درست و بهینه می باشد؛ چراکه یک موتور جستجوگر کدهای HTML و Javascript و Css را می بیند. متن لینک تفاوتی جزئی با کلمه کلیدی صفحه‌ای که به آن لینک داده شده است، داشته باشد.

همچنین دقت کنید که در بین انکر تکست ها تنوع خوبی وجود داشته باشد. اگر 90% بک لینک های سایت فالو باشد، این بدین معنیست که یک جای کار می لنگد و نشان از تلاش شما برای فریب گوگل خواهد داشت. Knowledge Graph گوگل سیستمی از اطلاعات است که گوگل از آنها در جهت ارتقا کیفیت پاسخ دهی به کاربران بهره می مجله خبری سئو برد. در این سیستم گوگل سعی می کند که پاسخ های خوبی به سوالات کاربران به نمالیش بگذارد. در بسیاری از مواقع با جستجوی عبارتی در گوگل به لیستی از وب سایت ها خواهید رسید. اما در بعضی مواقع مشاهده می کنید که گوگل بخشی از محتوای یک وب سایت شامل پاسخ به سوالتان را در صدر نتایج به نمایش گذاشته است.