آموزش سئو از صفر تا صد مبتدی تا پیشرفته +دوره رایگان سفینه

چنانچه مشغول به تجارت الکترونیک هستید و به کسب و کار اینترنتی می‌پردازید باید بدانید که سنگ بنای تجارت مدرن… گوگل روز گذشته مقاله‌ای با عنوان What webmasters should know about Google’s core updates (آنچه که باید وب مستران درباره… اگر نیاز به خدمات سئو دارید، می توانید با تیم ما همکاری کنید. به همین علت در ابتدای همین مقاله ” سئو چیست ” Seo را کاری علمی و تجربی خوانده ایم. این کتاب آشنایی سریع با مفاهیم و تکنیک های تأثیرگذار سئو برای کسب موفقیت در دنیای آنلاین را برای خوانندگان خود فراهم کرده است.

به بیان دیگر، یک شخص شبکه‌ای از وبسایت‌هایی معتبر بوجود می‌آورد که رتبه‌های خوبی در موتور‌های جستجو دارند. حال برای اینکه سایت یا سایت‌های اصلی خود (سایت‌هایی که درآمد کسب می‌کنند) را در صفحات نتایج جستجو بالا بیاورد، کافیست تا از هر‌کدام از سایت‌های شبکه به سایت یا سایت‌های مورد نظرش بک لینک بدهد. وقتی شخصی جستجو‌یی را انجام می‌دهد، موتور‌های جستجو ایندکس خود را می‌گردند تا محتوا‌های مرتبطی پیدا کنند.

در فصل بعدی اطلاعات بیشتری در مورد بهینه سازی تگ عنوان و متا دیسکریپشن ارائه خواهیم داد. شما با پوشش دادن هر موضوع با جزئیات بیشتر، ارزش بیشتری برای خوانندگان خود قائل می شوید. آنها مجبور نیستند برای یادگیری کامل در مورد یک موضوع خاص از وب سایت های دیگر بازدید کنند. (اگر یک تجزیه و تحلیل سریع بر روی نتایج جستجو انجام دهید، متوجه خواهید شد که نتایج جستجو برای همه آنها تقریباً یکسان است). به همین دلیل است که تصمیم گرفتیم در این راهنمای سئو، راهکارهایی در مورد ایجاد یک استراتژی محتوای موفق را با شما به اشتراک بگذاریم.

کافی است وارد بخش دریافت گوگل ساجست شوید و روی دکمه کلیک کنید تا برای هزاران کلمه کلیدی شما؛ هزاران گوگل ساجست نیز دریافت شود. معمولا متخصصین سئو خوشه‌سازی کلمات کلیدی را با فایل اکسل انجام می‌دهند. من هم قبلا با نرم افزار اکسل این کار را انجام می‌دادم و کار بسیار خسته‌کننده‌ای بود.

  • کار الگوریتم Paraphrasing این است که محتوای سایت را خلاصه می‌کند و برای کاربرانی که از گوگل سوال پرسیده‌اند نمایش می‌دهد.
  • البته این در ایران زیاد مرسوم نیست اما من دوست دارم در کنار آموزش سئو رایگان که تقدیم شما می کنم کمی فرهنگ سازی کنم.
  • یعنی ظاهر سایت شما برای کاربر مناسب باشد و دچار سردرگمی نشود.

کار حرفه‌ای که باید در شروع کار انجام دهید این است که حداقل ۱۰ منبع برای نوشتن محتوهایتان پیدا کنید. طبق تحقیق من؛ یک نویسنده خوب می‌تواند روزی تا ۵ مقاله ترجمه‌ای بنویسد. البته اگر در شروع کار هستید و توان پرداخت حقوق تولید کننده محتوا را ندارید مجبور هستید خودتان وقت بگذارید و محتوا تولید کنید.

Keyword Research یا تحقیق درباره کلمه کلیدی چیست و چرا از اهمیت بالایی برخوردار است؟

در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند. سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد. این نکته را تقریباً همه پذیرفته‌اند که بزرگترین و ارزان‌ترین و معتبرترین مسیر ورود به یک سایت موتورهای جستجو هستند. اگر چه به نظر نمی‌رسد تاکید بر اهمیت SEO چندان ضروری باشد،‌ اما بد نیست مروری به برخی آمارهای منتشر شده درباره موتورهای جستجو داشته باشیم‌.

الگوریتم پارافریسینگ (Paraphrasing) گوگل (

محتوای این متا تگ ها در نتایج جستجو دیده شده و از این رو نباید نادیده گرفته شوند. همه وب سایت ها ممکن است تا حدی دارای محتوای تکراری باشند. گوگل تخمین زده که 25 تا 30 درصد محتوای وب سایت ها به صورت متوسط تکراری هستند. در صورتی که اقدام به تولید محتوای اتوماتیک نکرده و رفتارهایی مشکوک از شما سر نزده باشد، جای نگرانی وجود ندارد. اما اگر وب سایت شما به هر دلیلی دارای محتوای تکراری زیادیست، بهتر است قبل از آنکه گوگل با شما برخوردی کند، نسبت به رفع آنها اقدام کنید.

محصولات باید محتوا داشته باشند تا کاربران بتوانند آن را بشناسند و خریداری کنند. به طور کلی تولید محتوای باکیفیت همان طور که قبل‌تر گفته شد، کمک ویژه ای به سئو سایت و رسیدن به نتایج اول گوگل می کند. الگوریتم‌های موتورهای جستجو برای نمایش صفحات معتبر و مرتبط در هنگام جستجوی یک کلیدواژه طراحی شده‌اند تا تجربه‌ی گشت و گذاری کارآمد و دلچسب در فضای وب را در اختیار کاربرانشان قرار ‌دهند. سئو و بهینه سازی محتوای صفحات، می‌تواند به شما در کسب رتبه‌ بالاتر در نتایج جستجو کمک کند. Domain Authority یا اعتبار دامنه یک امتیاز رتبه بندی موتور جستجو است که توسط شرکت نرم افزاری سئو‌ی ماز ایجاد شده است.

سال های گذشته توجه گوگل بر این سه وضوع زیاد بود اما الان توجه خیلی بیشتری نشان می دهد. در سال 2020گوگل توجه خود را به چند مورد جلب کرده است که به ترتیب نام برده و توضیح میدهیم. یکی از تکنیک های مدیران سایت های موفق به روز رسانی مداوم سایت است. بنابراین عنوانی که برای یک مطلب انتخاب میکنید باید شامل نظر شما باشد . پس با شناسایی مخاطبان بالقوه‌ی خود و کانال‌های محبوب آن‌ها کار را شروع کنید. بهتر است که در شبکه‌ی اجتماعی که مخاطبان بسیاری دارد عضو شوید و فعالیت خود را در آن شروع کنید.