محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟ بازاریابی محتوا

در سال های اخیر سایت هایی که نتوانسته اند سرعت بارگذاری مطلوبی را برای کاربران به ارمغان بیاورند، جریمه های سنگینی را از سوی موتورهای جستجو به خصوص گوگل متحمل شده اند. اگر خلاصه ای برای محتوای سئو شده نوشته نشود، ممکن است گوگل در هر بار نمایش، بخشی از متن را به عنوان خلاصه محتوا تشخیص دهد. محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟ اینکه دقیقا محتوای سئو شده چیست، یک تعریف ساده و صریح ندارد، در واقع یک سری نکات باید در تولید محتوا رعایت شود.

  • استفاده از تصاویر و ویدئو در محتوا تأثیر مثبتی بر زمان توقف روی محتوا دارد؛ براساس پژوهشی از Hubspot حدود ۸۰٪ بازاریابان می‌گویند استفاده از ویدئو زمان توقف روی محتوا را در وبسایت افزایش می‌دهد.
  • این واقعیتی است که اغلب ما از محتوای بصری بهتر یاد می‌گیریم.
  • از تصاویر و ویدیوها به عنوان چاشنی موثر محتوای خود استفاده کنید.
  • از گزینه های قالب بندی مختلف مانند اضافه کردن لیست، برجسته کردن متن و تغییر فونت استفاده کنید.

یعنی همان ویدیویی که زیر تگ H2 یا H3 قرار می دهید حکم عنوان را برای ویدیوهای تان دارد. حتما یک پاراگراف هم به عنوان توضیحات ویدیو زیر تگ عنوان برای ویدیو خود قرار دهید. استفاده از علائم نگارشی علاوه بر افزایش خوانایی محتوا به شما کمک می کند تا کلمات و عبارات کلیدی بیشتری را کنار هم بیاورید.

اهمیت تولید محتوای متنی بهینه شده

پس همین که با چند تا نکته بخوای شروع کنی یا این که ویدیوهایی ببینی که کل این فرایند رو برات کامل توضیح نده، نمی‌تونی کارت رو درست انجام بدی و نتیجه بگیری. معمولا شرکت‌ها و کسب و کارها، انواع تبلیغات را بررسی می‌کنند… من آرمان صفایی با کمک تیم خوب یکتانت در این بلاگ سعی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم بازاریابی و تبلیغات آنلاین را بهتر بشناسید و بتوانید در مسیر رشد کسب‌وکارتان بهتر از آن استفاده کنید. اگر نه، خواندن این مطلب فرصت خوبی است تا محتوای خود را بهبود ببخشید.

دلیل افت رتبه سایت و الکسا

این را هم در کنار سئو کردن محتوای خود در نظر داشته باشید که سریع سر اصل مطلب بروید و وقت را صرف زمینه چینی نکنید چرا که مخاطب آنلاین شما کشش این وقت تلف کردن را ندارد. ما با رعایت تمامی تکنیک‌ها و اصول سئو محتوا، شما را یاری خواهیم کرد که در استراتژي پیشبرد اهداف خود با سرعت بیشتری حرکت کنید. در این مقاله از بلاگ مهدی عراقی سعی کردیم بگوییم سئو محتوا چیست و در ادامه نحوه تدوین استراتژی تولید محتوا را خدمتتان شرح دادیم. ازآنجایی‌که درگذشته یک مقاله کامل راجع به تحقیق کلمات کلیدی در سایت مهدی عراقی نوشته‌ام، دیگر توضیحی دراین‌باره نمی‌دهم؛ خودتان بروید و آن مقاله را به‌صورت کامل مطالعه کنید. معیارهای خوب موفقیت در استراتژی تولید محتوا می­توانند شامل بازدید صفحه، بک لینک‌های دریافتی، کامنت‌ها، فاکتورهای شبکه‌های اجتماعی و نرخ تبدیل باشند. حالا که می‌دانید اهداف شما چیست‌اند و دلیل آن چیست، نوبت آن است که شروع به ساخت تقویم تولید محتوا کنید.

بک لینک سازی

شما در ابتدا با کلمات کلیدی و نیت جستجوی کاربر شروع به کار کردید. البته که باید بدانید از کدام کلمات کلیدی باید در محتوای خود استفاده کنید اما این گام مربوط به نحوه به کار بردن کلمات کلیدی در محتوا است. در این فرمت از انواع تصاویر، ویدئو و اصوات برای هرچه جذاب‌تر کردن محتوا استفاده می‌شود تا اطلاعات یا اخباری در اختیار کاربر قرار گیرد. امروزه هرچیزی که داخل وب قابل مشاهده هستند دارای محتوا میباشد که میتواند یک سایت یا شبکه اجتماعی باشد که اهمیت بسیاری در حوزه سئو دارد . طول کاراکتر توضیحات متا 120 تا 320 کاراکتر باید باشد و حتماً این قسمت باید به‌طوری نوشته شود که کاربر با خواندن آن هم متوجه موضوع آن صفحه شده و هم اینکه برای آن جذابیت داشته باشد تا روی آن کلیک کند.