محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟ بازاریابی محتوا

برخی دیگر از نتایج که تاریخ ندارند را نمی‌توانیم بدانیم که به‌روز هستند یا خیر. درواقع، بدون نشانِ تاریخ تا زمانی‌که روی محتوا کلیک نکنیم، نمی‌توانیم بفهمیم چه زمانی منتشر شده‌اند. بااین‌حال، در چنین مواردی مسلماً کاربر تا زمانی‌که یک نتیجه با نشان تاریخ و کاملا جدید در صفحه وجود دارد، معمولا روی نتایجی که بدون نشان تاریخ هستند کلیک نمی‌کند. در بسیاری از موارد، دیگر نیازی نیست کاری انجام دهید تا تاریخ انتشار را در صفحة نتایج جست‌وجو در کنار محتوا مشاهده کنید.

  • با سپاردن تولید محتوا به تیم کنسئو ، نیازی به نگرانی بابت کپی بودن یا نبودن مطالب ندارید.
  • در صورتی که عبارات کلیدی به شکلی صحیح در بخش‌های هدف قرار گیرند، موتور جستجو قادر خواهد بود این محتواها را فهرست‌بندی کرده و در صورت جستجوی کاربر، نتایج را نمایش دهد.
  • مانند What، Why، When، Where یا Who که به ترتیب به معنای چه، چرا، کی، کجا و چه کسی می باشد.

زمانی که این ترکیب ها از 3 سیلابس عبور میکند کلمات کلیدی طولانی را ایجاد می­کنند که اتفاقا نقش بسیار مهمی را هم در جذب مخاطب و هم در سئو محتوا خواهند­داشت. کلمات کلیدی در واقع باید همان کلماتی باشد که کاربران هنگام جستجو از آنها استفاده می‌کنند. شما با رعایت اصولی که باعث فهم بهتر گوگل می­شود باعث می­شوید تا بتواند محتوای شما را نمایش دهد و همچنین با رعایت و به کارگیری قواعد کیفی مناسب نظر مخاطب را هم جلب می­­کنید. تولید محتواهای سئو شده در فارس محتوا، کاملاً اختصاصی بوده و بر اساس نیاز و حوزه ی کسب و کار شما تولید می‌شود، پس دیگر نگران محتوای تکراری نباشید.

برای نمونه در همه مطالبی که در بلاگ یکتانت می‌بینید همه مطالب به طور دقیقی به مطلب مرتبط دیگری از بلاگ لینک شده‌اند. امیدواریم که از مقاله آموزش سئو محتوا در ویکی دمی لذت برده باشید، اگر نظر یا سوالی راجع به چگونگی نوشتن محتوای مناسب برای سئو داشتید، حتماً در بخش نظرات برایمان بنویسید. در این ویدیو توضیح می دهد که آناتومی و ساختار یک صفحه چگونه باید باشد تا از نظر سئو داخلی برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو عالی باشد.

خدمات سئو سایت وردپرس | خدمات سئو وردپرس

به دنبال راهی مفید برای انجام این کار هستید؟ می توانید از الگوی سئو محتوا در تعیین این طول استفاده کنید. محتواهای تصویری همانطور که از اسمشان مشخص است، بیشتر شامل انواع عکس­ها، نقشه­­ها، نمودارها و دیگر تصاویری می­شوند که در قالب خاص خود موضوعی را به اطلاع کاربر می­رسانند. در واقع محتوای تصویری یکی از آن دسته محتواهایی است که علاوه بر طرافداران بالایی که دارد، یکی از نکات موثر در سئو و بهینه سازی سایت نیز است.

لینک های داخلی در محتوا

طبق این گزارش که در وبلاگ Moz منتشر شده است، نرخ کلیک ارگانیک یک سیگنال رتبه بندی گوگل است. برای جذب خوانندگان یک سبک نوشتاری طبیعی داشته باشید و نیازها و علایق آنها را در نظر بگیرد. محتوای شما باید اطلاعاتی که کاربر به دنبال آن است را در اختیارش قرار دهد. اگر خواندن و درک محتوای شما آسان نباشد، رتبه خوبی در نتایج نمی گیرد.

استفاده از داستان در متن (داستان سرایی)

این واقعاً یک سری روش‌های کپی‌رایتینگ است که باید آن‌ها را درونی کنید تا کیفیت نوشتار خود را به‌طورکلی بالا ببرید. پاراگراف‌های طولانی متن برای خوانندگان شما جذاب نبوده و برای SEO خوب نیستند. محتوای قابل هضم ارائه شده در پاراگراف‌های کوتاه‌تر برای افراد بسیار آسان‌تر است که بخوانند و آنچه را که می‌خواهند پیدا کنند. حتی اگر بخواهند کل مقاله را بخوانند، پاراگراف‌های کوتاه از نظر بصری جذاب‌تر است و عبور از آن را کمتر خسته‌کننده می‌کند. به محتوایی گفته می شود که در آن تمامی نکات و استانداردهای سئو رعایت شده باشد به گونه ای که موتورهای جست و جو با دیدن شان امتیاز بالایی را به آن ها اختصاص دهد.