سفارش تولید محتوا + سئو شده خدمات تولید محتوا با استراتژی و تقویم

در کنار سئو محتوا وب سایت شما باید به خوبی طراحی شده باشد، دارای رابط کاربری عالی باشد و تمام موارد فنی که باعث رتبه سایت شما در گوگل می شود نیز باید پوشش داده شود. اما بدون محتوای با کیفیت، سایت شما برای کسب رتبه در موتورهای جستجو شانسی ندارد. در آموزش سئو محتوا، سعی کردم یک آشنایی اولیه به شما بدهم و سپس بخش‌های مختلف این موضوع را برای شما معرفی کنم. آیا از مفاهیم مطرح شده در درس سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده رضایت داشتید؟ لطفا به این مطلب رای بدهید. الگوریتم‌های گوگل هم که روز به روز هوشمندتر می‌شن و می‌شه گفت تجربه کاربری که مخاطب بعد از وارد شدن به سایت ما پیدا می‌کنه، نقش مهمی برای تعیین جایگاه ما توی صفحه نتایج گوگل داره. توضیحات متا بخشی از محتوای شماست که در صفحه نتایج موتورهای جست‌وجو دیده می‌شود.

در مثال قبل عبارت “بالا بردن بازدید سایت” یا “جذب ترافیک واقعی” جزء عبارات مشابه افزایش بازدید سایت محسوب می شوند که باید در پاراگراف اول متن تان به کار ببرید. یکی از مهمترین موضوعاتی که در بحث تولید محتوای سئو شده چیست میتوان به آن پرداخت، سرعت بارگذاری سایت است. هر چه سرعت بارگذاری یک سایت کمتر باشد، از نظر سئو رتبه بهتری دریافت خواهد کرد. در واقع کاربران از سایت هایی که سرعت بیشتری داشته باشند، استقبال بیشتری میکنند. بهترین زمان برای بهینه سازی محتوا برای جستجوگرها زمانی است که آن را ایجاد می کنید.

  • این کار باعث می‌شود تا مخاطب سر خط مطالب را گم نکند و دچار سردرگمی نشود.
  • به این علت که صفحه دسته‌بندی با وجود یک محصول ارزش ایندکس شدن ندارد و بودجه خزش سایت شما را هدر می‌دهد.
  • افعال را به صورت اول شخص مفرد یا جمع استفاده نکنید و تا جای ممکن فعل ها را به صورت مجهول بیان کنید.
  • اگر می خواهید محتوای شما در گوگل رتبه خوبی بگیرد، باید عالی باشد.
  • نوشتن محتوای بهینه شده برای سئو که موتورهای جستجو و خوانندگان را به طور یکسان تحت تاثیر قرار می‌دهد امری دشوار است.

تاریخچه سئو به دهه 90، وقتی موتورهای جستجو برای نخستین بار ظاهر شدند باز می گردد. امروزه، SEO به یک روش بازاریابی حیاتی و صنعت رشد تبدیل شده است. درصورتى كه كلمه تان از اين ارزيابى سربلند بيرون آمد، می توانید از آن برای نوشتن محتوای مناسب برای سئو، استفاده کنید. در غیر این صورت، بهتر است فعلا از آن ها برای سئو محتوا های درون سایتتان استفاده نکنید. می توانید آنها را در انتهای لیست کلمات کلیدی منتخب خود قرار دهید و بعد ها که سایتتان ارزش و اعتبار بیشتری گرفت، از آنها برای تولید محتوای مناسب برای سئو استفاده کنید. حال، منظور از آموزش سئو محتوا، یعنی بتوانیم محتوایی تولید کنیم که برای موتورهای جستجو مانند گوگل بهینه شده باشد.

سئو محتوا: آموزش اصول سئو در تولید محتوا

مثلا بخشی با عنوان تحقیق کلمات کلیدی داریم که در نهایت به محتوایی که بعدا قرار است برای صفحات سایت مان ایجاد کنیم مربوط می شود. گام نخست برای آغاز تولید محتوا، انتخاب کلید واژه هدفمند است. تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیاز به دانش و تخصص کافی در حوزه کاری مربوطه داشته تا بتوان متوجه شد که کار بر روی چه کلماتی میتواند به سئوی سایت کمک کند. البته ابزار و تکنیک های خاصی نیز وجود دارد که وبمسترها میتوانند به کمک آنها در هر حوزه ای تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهند.

پادکست محتوا یک پست جامع

پس از آنکه تحقیقات روی کلمات کلیدی خود را انجام داده اید و چندین ایده کلیدی را کشف کردید، باید کلید واژه ای را انتخاب کنید که دارای بالاترین رتبه جستجو و مشکلات رقابت کمتری است. به عبارت دیگر، این کلید واژه ای است که کاربران در مرورگر خود سرچ می کنند تا نتایجی نزدیک به محتوای مقاله شما را بازدید کنند. ساده ترین راه برای پیدا کردن آنها این است که به سادگی کلمات کلیدی اصلی خود را در جستجوی Google وارد کنید و مانند تصویر به پایین صفحه نتایج جستجو بروید. برای نوشتن محتوای مناسب برای سئو، شما باید هدف کاربران از عباراتی که جستجو می کنند را بدانید.

با قراردادن لینک از یک محتوا به یک صفحه دیگر داخل سایت خودتان و یا یک منبع خارجی در واقع شما به فلسفه گوگل پایبند مانده‌اید. مطمئن شوید که صفحه بنیادی و صفحات فرعی مرتبط با آن، همگی در جاهای مناسب به یکدیگر لینک شده باشند. هدف این است که شکاف‌ها را شناسایی کرده و آن‌ها را با محتوای معتبر، مرتبط و با کیفیت پر کنید. در اینجا منظور از شکاف، هر موضوعی است که در صفحات نتایج برتر گوگل پوشش داده شده‌اند، اما در محتوای شما موجود نیست.

اغلب كاربران اينترنت، پيش از خواندن محتوا، یکبار به طور کلی آن را مرور ميكنند. كاربر بايد بتواند با خواندن عنوان، متوجه شود كه محتوايتان راجع به چه چيزي است. يادتان باشد كه ٨٠٪‏ كاربران در اينترنت، فقط عناوین را می خوانند و از آن فراتر نميروند. به همين دليل است كه بايد براي ساخت يك عنوان تاثير گذار، زمان بگذاريد.