سئو SEO چیست؟ سئو وبسایت با اصول کلاه سفید گوگل آکادمی کاپریلا

عملکرد سریع موتورهای جستجو برای پردازش و نمایش اطلاعات، در دو اصطلاح پیمایش و فهرست‌بندی خلاصه می‌شود. گوگل، در مرحله اول، صفحات جدید آنلاین را شناسایی و پیمایش می‌کند و سپس آن را فهرست‌بندی و ایندکس می‌کند. در مرحله بعد، با توجه به آنالیز روی محتوای صفحه و سایر پارامترهای داخلی آن صفحه و نیز در مقایسه با صفحات مشابه در سایر سایتها، آن صفحه را در فهرست نتایج خود، رتبه‌بندی می‌کند. نکته مهم آنکه رتبه‌بندی گوگل برای صفحات، دائمی نیست و مرتباً در حال تغییر و به‌روزرسانی است.

  • شما باید تمامی فاکتورهای داخلی سایت خود را برای موتور جستجو و کاربران بهینه سازی کنید.
  • به عبارت بهتر، چون اصولی و درست به صفحه اول گوگل آمده اید، به راحتی نمیتوانند جای شما را در نتایج اول بگیرند.
  • شامل اجرای سئوخارجی و سئوداخلی با استفاده از تقلب و گول زدن موتورهای جستجو را می گویند.
  • برای آن که یک سایت در رتبه بالای جستجوی گوگل قرار بگیرد لازم است که همه چیز درباره سئو را بدانید و مراحل سئو سایت را از همان ابتدای ساخت سایت رعایت کنید.
  • شما باید در موضوعی که در مورد آن می نویسید متخصص باشید و در هنگام نوشتن محتوا آن را ثابت کنید.
  • به بیانی دیگر، Off Page Seo تمام کارهایی است که خارج از یک وب سایت انجام می‌گیرد تا موتورهای جستجو آن وب سایت را قابل اعتماد و معتبر به حساب بیاورند.

شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با سئوکار و و ظایفی که برعهده دارد و بازار کار سئو کار در ایران مقاله سئوکار را مطالعه کنید. تا اینجای مقاله با مفهوم سئو چیست به زبان ساده آشنا شدید و میدانید کاربرد سئو چیست و چرا باید آن را جدی گرفت اما سوالی که مطرح میشود این است که سئو کار چیست و یک سئو کار چه وظایفی برعهده دارد. یکی از بهترین روش هایی که میتوانید به راحتی اصول سئو را یاد بگیرید مطالعه مقالات تخصصی سئو در آریا تهران است . این مقالات مطابق با جدیدترین منابع نوشته شده است و شما میتوانید با مطالعه گام به گام این مقالات به ترتیب با مفاهیم سئو آشنا شوید.

Visitor چیست؟

CSS به توسعه دهندگان وب امکان ایجاد تغییرات ظاهری در صفحات وب را می‌دهد. تغییراتی همچون تغییر فونت، سایز و رنگ عناصر (مثل متن‌ها و لینک‌ها). یعنی به شما این امکان را می‌دهد تا قالب سایت خود را طراحی نمایید، سایت خود را برای نمایش در دستگاه‌های مختلف مثل موبایل و ویندوز واکنش گرا سازید و فونت و رنگ اجزای مختلف صفحات سایتتان را شخصی سازی کنید. بطور کلی، با استفاده از CSS قادر خواهید بود تا وب سایت خود را User Friendly (کاربر پسند) کنید. در لینک سازی‌های خارجی اهمیت بالاتری دارد، از این سایت‌ها می‌توانید با روش‌‌هایی مانند انجمن و دایرکتوری‌ها استفاده نمائید.

برخی از سوالهای متداول درباره متمم (روی هر سوال کلیک کنید)

به عنوان مثالی دیگر، اگر شما عبارت “پیتزا تهران” را جستجو کنید، سه فست فودی که ارائه کننده پیتزا در تهران هستند را مشاهده می کنید. این ربات گوگل، نرم افزاریست که به جستجو در وب پرداخته و سایت ها و محتواهای جدید را یافته و به ایندکس گوگل اضافه می کند. ثانیا، بک لینک ها باید به شما کمک کنند تا به گوگل ثابت کنید که یک برند قابل اعتماد هستید و در این راستا بک لینک از سایت‌های معمولی ​​به شما اجازه نمی‌دهند به این موقعیت برسید. اکثر کارشناسان سئو پیشنهاد می کنند که خرید بک لینک ارزش ریسک ندارد.

Above the Fold چیست و چرا اهمیت دارد؟

هر زمانی که یک صفحه رفرش می شود، یا چندین دفعه توسط بازدید کننده مشاهده می شود، پیج ویو جدا محسوب می شود. زمانی که صفحه ای از سایت شما به کمک یک مرورگر، بازگذاری می شود، در این حالت پیج ویو رخ داده است. وقتی که شما از طریق یک مرورگر، از یک سایت بازدید می کنید، داده های شما برای شناسایی مرورگر یا همان کوکی ها روی سیستم ثبت می شود. تا زمانی که این فرد در سایت شماست و از صفحات دیگر هم بازدید می کند، همچنان یک بازدید ثبت می شود؛ اما اگر فردی با همان آی پی، در زمان دیگری اقدام به ورود به سایت شما کند، ویزیت جدیدی ثبت خواهد شد. وقتی فردی روی لینکی کلیک می کند که به سایت شما هدایت می شود یا آدرس سایت شما را مستقیما در مرورگر می نویسد، یک ویزیت ثبت می شود. به تعداد درخواست هایی که در یک صفحه اتفاق می افتد، Hit می گویند.