سئو چیست seo چیست معنای بهینه سازی سایت چیست؟

تا جایی که میدونم متاسفانه خیر، سعی میکنیم یه آموزش ازش رو در تقویم محتوایی مون قرار بدیم. تاکنون بیش از ۱۶۰۰۰۰ درخواست پشتیبانی را به خوبی و خوشی پاسخ داده‌ایم. اگر موقع کار با محصولات سوال یا مشکلی دارید، روی پشتیبانی ما حساب کنید. سئو با جذب ارگانیک و رایگان باعث زیادشدن فروش محصولات می‌شود. در اینجا تصمیم گرفته ایم در کنار بازاریابی آنلاین ، به مباحث سئو و افزایش ورودی گوگل بصورت تخصصی بپردازیم.

این نکته را تقریباً همه پذیرفته‌اند که بزرگترین و ارزان‌ترین و معتبرترین مسیر ورود به یک سایت موتورهای جستجو هستند. کم نیستند کسانی کهموتور جستجو وگوگل را به عنوان واژه‌های مترادف به کار می‌برند. همه این ابزارها زمانی یک لینک را شناسایی میکنند که ربات یا افزونه مرورگر آنها به صفحه ای شامل آن لینک وارد شود. بعنوان مثال اگر تولبار MOZbar را نصب کنید ربات های Moz صفحاتی که بازدید میکنید را بررسی میکنند. هر کارگاه طی یک روز و در 4 ساعت برگزار میشود و فاصله میان برگزاری دو کارگاه حداقل یک هفته است. برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان برگزاری و محتوای هر کارگاه میتوانید به سایت آکادمی وبسیما مراجعه کنید.

اگر سایت شما یک سایت وردپرسی است به سادگی و با استفاده از افزونه‌های افزایش سرعت سایت وردپرس نظیر Wp-Rocket و Asset Clean Up می‌توانید سرعت سایت خود را تا حد قابل قبولی افزایش دهید. در صورت نیاز به مشاوره و دریافت خدمات تخصصی افزایش سرعت بارگذاری سایت می‌توانید با ما تماس بگیرید. اما سئو کلاه سیاه، می‌کوشد با شناسایی نقطه ضعف‌ها و محدودیت‌های الگوریتم‌های سئو، سایت را به شکلی بهینه سازی کند که رتبه سئو بهتری به دست بیاورد. هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. عوامل مختلفی بر رتبه شما در یک عبارت تاثیرگذار هستند و محتوا نیز یکی از آنهاست.

  • طبیعتا اگر بک لینک نزدیک به ابتدای صفحه باشد، احتمال کلیک بر روی آن افزایش می یابد.
  • فشرده سازی تصویر فرآیندی است که برخی از داده های غیر ضروری تصویر را حذف کرده و در عین حال کیفیت تصویر را نیز حفظ می کند.
  • این کار باعث میشود محتوای شما، به بخشهای کوچک تر تقسیم شود و کاربر به راحتی بتواند هر بخشی را که به آن نیاز دارد مطالعه نماید.
  • محدود بودن و واضح بودن بیش از حد در مورد این بک لینک های مصنوعی، منجر به افت رتبه و در نتیجه از دست دادن ترافیک می شود.
  • در سئوی خارجی یا off page، ما به اقداماتی میپردازیم که خارج از سایت خود ما قابل انجام است.

زمانی که شما به دنبال قیمت طلا هستید، محتوای جدید و آخرین قیمت طلا به شما نشان داده می شود و صفحات قیمتی که متعلق به چندین سال پیش هستند، به شما نشان داده نمی شود. به همین دلیل ممکن است که دو نفر همزمان یک چیزی را سرچ کنند، اما با نتایج متفاوتی مواجه شوند که این مربوط به عملکرد الگوریتم رنک برین است. این الگوریتم تخصصی تر عمل می کند و بیشتر سایت های فروش، میزبان این الگوریتم در سایتشان خواهند بود. در آن سال ها (یعنی همان دهه هفتاد خودمان)، قرار گرفتن در نتایج اولیه گوگل بسیار راحت تر از امروز بود و می شد با کمی خلاقیت در نتایج اولیه قرار گرفت. برای این مورد جواب دقیقی وجود ندارد ولی بر اساس میزان رقابتی و سختی کلمه می‌توان برحسب تجربه بازه‌ای را برای آن مشخص کرد که در خدمات و مشاوره‌های سئو این مورد را با کارفرما مطرح خواهیم کرد. البته نباید اصطلاحاً با تکرار بیش از حد خود را در خطر پنالتی شدن در گوگل قرار دهید و سعی کنید چگالی مربوط به آن را رعایت کنید.

آیا بهینه سازی سایت به ابزار یا نرم افزار خاصی نیاز دارد؟

شرکت نرم افزاری ماز یک امتیاز «اسپم اسکور» ایجاد کرده است که درصد سایت هایی با ویژگی های مشابه را نشان می دهد که منجر به جریمه شدن توسط گوگل می شوند. زمانی که داریم در مورد رتبه الکسا صحبت می کنیم، یعنی میزان محبوبیت یک سایت را در بین میلیون ها سایت، ارزیابی می کنیم. پس از آنکه یاد گرفتید، باید روی یک سایت دیگر آزمون و خطا کنید و دانش خودتان را بسنجید و بعد از آن که مطمئن شدید که به خوبی مسیر را یاد گرفته اید، می توانید آن مسیر را روی سایت خودتان اجرا کنید. به جای هزینه مادی، باید هزینه انرژی و زمان را بگذارید و به دنبال آموزشی صحیح و اصولی و البته رایگان باشید. تبلیغات هزینه های سنگینی دارد و سئو هزینه های مناسب تری دارد. تبلیغات اینترنتی شامل بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات کلیکی و پاپ آپ ها در انواع سایت ها است.

بهترین استراتژی ساخت بک لینک چیست

سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد و شاید فقط یک کلمه سه حرفی باشد اما می تواند یک دنیا تفاوت در استراتژی های بازاریابی دیجیتال شما ایجاد کند. در زیر به تعدادی از سوالات متداول درباره سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو می‌پردازیم. در صورتی که در مورد سئو سایت خود سوال دارید و پاسخ سوال خود را پیدا نکردید سوالتان را برای ما در قسمت نظرات بنویسید. گوگل سرچ کنسول نه تنها می‌تواند به شما در تشخیص مشکلات فنی در سئو سایت کمک کند، همچنین محبوبترین صفحات سایتتان در گوگل را به شما نشان می‌دهد.

بسیاری از افراد چنان سئو خارجی را جدی می گیرند که از سئو داخلی غافل می مانند؛ زمانی که سئو داخلی خوبی نداشته باشید، سئو خارجی موفقی هم نخواهید داشت. توصیه ما این است که حتما سئو داخلی را نسبت به سئو خارجی در اولویت بگذارید. زمانی که عبارتی را در گوگل سرچ می کنید، نتایجی که به شما نشان داده می شود، شامل عنوان، URL و توضیحات کلی از سایت است. نقشه سایت شما یا همان سایت مپ، به موتورهای جستجو کمک می کند تا راحت تر و بهتر سایت شما را پیدا کنند و کرال کنند و ایندکس کنند. و اگر به دنبال یک سیستم مدیریت محتوای خوب هستید تا بهینه ترین ساختار را از نظر قواعد سئو داشته باشد، وردپرس بهترین و مناسب ترین گزینه برای شماست.

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کد ردایرکت پیشنهاد میکنیم مقاله ریدایرکت 301 چیست را مطالعه کنید. پاسخ به این سوال کمی پیچیده‌تر از آن است که در بخش نظرات بتوانیم ارائه دهیم. ولی برای سوال شما مقاله‌ای نوشته‌ایم که می‌توانید در دسته بندی اصول سئو در مقاله نویسی آن را پیدا کنید. در این روش مالک کسب و کار خودش سئو را فرا گرفته و بخش مهمی از زمان و انرژی خود را صرف این کار می‌کند. کسب و کارهای نوپا که هنوز بودجه کافی و ساختار سازمانی مشخص برای سرمایه‌گذاری در حوزه سئو را ندارند معمولا از این روش استفاده می‌کنند و پس از کسب موفقیت‌های کوچک و تامین بودجه استراتژی خود را تغییر می‌دهند.