سئو چیست SEO چیست آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو متمم

بعنوان مثال، همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، بدون بردن نام شخصیت یعنی “هالک”، گوگل متوجه شد منظور ما چه کسی است. Spam Score یا امتیاز هرزنامه نشان‌دهنده درصد سایت‌هایی با ویژگی‌های مشابه است که به جریمه و پنالتی شدن توسط گوگل منجر خواهد شد. اسپم اسکور یا امتیاز هرزنامه بر پایه 27 ویژگی مشترک بین میلیون‌ها سایت جریمه شده توسط موتور‌های جستجو، محاسبه می‌شود. هر‌چه سایت شما امتیاز بالا‌تری کسب کند، احتمال اسپم بودن و در‌نهایت پنالتی شدن آن بیشتر است. اما قابل توجه است که امتیاز اسپم بالا ملاکی قطعی برای اسپم بودن یک سایت نیست؛ بلکه می‌تواند نشانه این باشد که لازم است کمی بیشتر به کیفیت و مرتبط بودن مطالب آن توجه شود.

برای این کار من برای همه مطالبم درمورد یوتیوب، snippet bait نوشتم. به این معناست که فایل یا صفحه درخواستی، توسط سرور پیدا نشده است. اما اینکه منبع مورد نظر بطور موقت یا دائم از بین رفته است را مشخص نمی‌کند.

  • اگر کلمه کلیدی “جاروبرقی” را بررسی کنید، افراد زیادی آن را جستجو می کنند ( متوسط ​​حجم جستجوی ماهانه).
  • برخی محتواها در نسخه موبایل پنهان می‌شوند و چون گوگل نسخه موبایل را یک نسخه کامل می‌داند، آن محتواها از چشم گوگل مخفی می‌ماند.
  • اما باید به خاطر داشته باشیم که توجه به سئو اگر به شیوه‌ای علمی و دقیق و تخصصی انجام شود، اتفاقاً راهکاری زمان‌بر، دشوار و گران‌قیمت است.
  • در آخرین قدم تلاش میکنیم تا نتایج بدست آمده از 4 مرحله قبلی را تحلیل کرده و با استفاده از اطلاعات آماری که از گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس جمع آوری میکنیم استراتژی های خود را بهینه کنیم.
  • راه حلش استفاده از تگ کنونیکال است که به گوگل می‌فهماند که از میان صفحات تکراری در سایتتان، کدام یکی نسخه اصلی است و کدام را در نتایج ایندکس نکند.
  • بله، استفاده از کلمات کلیدی در عنوان صفحه و متا دیسکریپشن هنوز دارای اهمیت زیادیست.

در این فیلم ها قهرمان همیشه کلاه سفید بر سر داشت، در حالی که فرد شرور کلاه سیاه می پوشید. در صورت داشتن اسپم اسکور، لینک ها را disavow کنید و از سایت های بک لینک دریافت کنید که کمترین اسپم را دارند. برای افزایش رتبه الکسای سایت خبری بهتر است از مطالبی استفاده نمایید که مخاطبان بیشتر با کامپیوتر آنها را سرچ می کنند. محتوای به روز تولید کنید و فعال تا مطالبتان همیشه در صدر قرار بگیرد باشید. استفاده از سرفصل های دوره و نکاتی که در طول دوره کاربران آموزش خواهند دید.

آموزش تکنیک های سئو

برای مثال این روزها کاربران بسیار زیادی وب‌سایت خود را رها کرده‌اند و فقط روی پیج اینستاگرام خود فعالیت می‌کنند؛ که این کار یک اشتباه بزرگ است. دلیل این موضوع را در مقاله “اینستاگرام یا وب‌سایت؟” به شما توضیح داده‌ایم. عکس می‌دونید چرا اهمیت داره؟ مهمترین دلیلش رفتار کاربران هست.

Unique Visitor چیست؟

چون به هر حال جستجوی معنایی گوگل و الگوریتم مرغ مگس خوار در حال پیشرفت است و پر کردن متن با کلمات کلیدی بدون در نظر گرفتن بار معنایی آن‌ها نه تنها سودی ندارد بلکه به ضررتان هم خواهد بود. توصیه میکنم برای آشنایی بیشتر با بهینه سازی کلمات کلیدی در محتوا، مقالۀ «چگالی یا تراکم کلمات کلیدی چیست؟» را بخوانید. در این روش سئوکار به جای صبر کردن، سعی میکند به کمک یک سری تکنیک های سئو حرفه ای و البته غیرقانونی، موتورهای جستجو را فریب داده و سریعا به نتایج اول صعود کند. Crawling فرآیندی است که طی آن، موتور‌های جستجو تیمی از ربات‌ها را، که معروف به خزنده و عنکبوت هستند، برای یافتن محتوای جدید و بروز‌رسانی شده وبسایت‌ها، ارسال می‌کنند. محتوا‌ی سایت می‌تواند شامل متن، تصویر، صوت، ویدئو، فایل‌هایی مثل PDF و غیره باشد؛ اما صرف نظر از قالب و فرمت، محتوا‌‌ها از طریق لینک‌ها پیدا می‌شوند.

سئو خارجی سایت با بک‌لینک

گوگل هم هر بار که الگوریتم‌های خود را آپدیت می‌کند، تغییرات پارامترها و اولویت‌های خود را اطلاع‌رسانی می‌کند. موتورهای جستجو از جمله گوگل، برای پاسخ‌دادن به سوالات کاربران طراحی شدند. شاید به‌نظربرسد که سئو، ابزاری منحصر به گوگل است، درحالی‌که اینطور نیست و به‌همان‌اندازه که سئو برای گوگل برنامه دارد، با کاربران هم در ارتباط است و به آنها هم توجه‌دارد. اصل مطلب سئو این است که بفهمیم کاربران، چه‌چیزهایی را در گوگل جستجو می‌کنند، به‌دنبال چه هستند، از چه کلماتی در جستجوهای خود استفاده می‌کنند و چه نوع محتوایی مورد پسندشان است. وقتی پاسخ این سوالات رو بفهمیم، بهتر می‌توانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم و در نتیجه بهترین پیشنهادها و راه‌حل‌های خود را به آنها ارائه‌کنیم. زمانی‌که راه‌حل‌های ما برای کاربران، مناسب باشد، گوگل متوجه این موضوع شده و مطالب ما را در اختیار کاربران بیشتری قرار می‌دهد.