سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما

با دسته بندی کردن اخبار سایت، نرخ پرش یا Bounce rate (سرعت ترک کردن سایت توسط کاربران) کاهش می یابد و در نتیجه رتبه سایت خبری شما افزایش پیدا می کند. لینک های داخلی ایجاد کنید و از هر یک از صفحات وب سایت آموزشی خود به صفحات مرتبط دیگر لینک بزنید. الگوریتم گوگل معنا و مقصودی را که شامل اشتباهات املایی و زبان مورد استفاده است تعیین می کند. سیستم مترادف گوگل به مطابقت درخواست کاربر با سایر کلمات مرتبط کمک می کند و بهترین نتیجه جستجو را به کاربر ارائه می دهد.

  • البته گوگل به طور مرتب صفحه را اسکن می کند و اگر دیگر شما را شایسته نداند، جایگاه شما را تنزل خواهد داد.
  • وظیفۀ الگوریتم مرغ مگس‌خوار نشان دادن مرتبط‌ترین و دقیق‌ترین نتایج به کاربران است؛ برای همین هم به جای تمرکز روی یک کلمۀ کلیدی خاص، واژه‌های هم‌معنی را نیز در نظر می‌گیرد.
  • از اولین چیز‌هایی که باید قبل از ساخت یک وبسایت در نظر داشته باشید، طراحی ساختار کلی وبسایت است.
  • اگر بازدیدهای ویدیویی بیشتری برای کانال ویدیویی خود در یوتیوب می خواهید، باید تمرکز خود را روی سئو ویدیو و درک الگوریتم‌های رتبه‌بندی در یوتیوب بگذارید.
  • با رعایت اصول سئو و سرمایه‌گذاری روی سئوی وبسایت، شما تلاش می‌کنید تا به موتورهای جستجو بفهمانید که محتوای شما بهترین نتیجه برای موضوع مورد نظر کاربر است.

بهترین مسیر پیشنهادی ما برای یادگیری عمیق و کاربردی سئو در همان ویدیو “نقطه صفر سئو” به صورت کامل توضیح داده شده است. پس از مشاهده این ویدیو و مطالعه منابع رایگان معرفی شده می‌توانید کارگاه‌های تخصصی را به ترتیب قرار گرفته در منوی سایت و صفحه دوره غیرحضوری سئو دریافت و مشاهده کنید. همین مساله موجب شده تا سایت هایی در نتایج گوگل موفق باشند که در کنار تولید محتوا، به رضایت کاربر از این محتوا، توجه ویژه ای دارند.

تبلیغ کننده لوازم مهمانی به طور متوسط برای این عبارت جستجو حدود ۱ دلار برای هر کلیک هزینه می کند. این بدان معناست که ترافیک وب سایت ۲۲۰۰۰ بازدیدکننده تقریباً ۲۲۰۰۰ دلار در ماه ارزش دارد. کاربرد شگفت انگیز سئو سایت این است که شما و کسب و کارتان ر بولد میکند و از شما یک برند معتبر میسازد. برند سازی شما باعث میشود در ذهن ها ثبت شوید و همه شما را بشناسند. معرفی شما به عنوان یک برند معتبر باعث اعتبار بخشیدن به کسب و کارتان میشود. تفاوت اصلی بین SEO و تبلیغات پولی این است که SEO شامل رتبه بندی “ارگانیک” است ، به این معنی که شما برای حضور در آن فضا هزینه نمی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

رنک برین توسط سه ویژگی و پارامتر میزان رضایت‌مندی کاربر از نتایج نمایش داده شده در SERP را متوجه می‌شود. این کار مخاطبان سایت شما چنان تأثیر محسوسی بر روی سئو شما خواهد داشت که در مدت بسیار کوتاهی شاهد جابه‌جایی رتبه سایت خود در گوگل خواهید بود به این تکنیک Social Signal می‌گویند که تأثیر آن بر هیچ‌کس پوشیده نیست. استفاده از ویدیوهای آموزش در انتهای مقالات نیز یکی از بهترین تکنیک‌هایی است که می‌توانید برای سئو سایت خود از آن‌ها بهره ببرید.

سئو کلاه سیاه

در ادامه در مورد دلیل اهمیت لینک داخلی در سئو توضیحات دقیقی به شما میدهم. SEO از واژه های search engine optimization برداشت شده و به معنای “بهینه سازی برای موتورهای جستجو” است. در سئو، سئوکار با توجه به علم و تجربه خود، فاکتورهای لازم برای بهینه شدن سایت را در آن پیاده سازی کرده و سعی میکند هر صفحه از آن را “روی کلمات” مربوطه، در نتایج جستجو به رتبه بهتری برساند. همانطور که قبلا گفته شد، موتور‌های جستجو هرگز به دنبال فهرست کردن لیستی از سایت‌های پر شده با محتوا‌های بی‌کیفیت و بی‌استفاده، در صفحات نتایج جستجو‌ی خود نیستند.

لینک سازی داخلی

بهترین شیوه به نظر من استفاده از روش قانونی یا کلاه سفید است، اما با رعایت احتیاط میتوانید وارد سئوی کلاه خاکستری نیز بشوید. سئوی کلاه خاکستری دقیقاً میان سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه سفید است. به بیان بهتر در سئوی کلاه سیاه، با فریب دادن گوگل، طوری وانمود میکنیم که ما بهترین نتیجه برای نشان داده شدن به افراد هستیم. وقتی کاربران زیادی روی اثر خاص کیلیک کنند و از سایتهای رتبه اول و دوم زود تر از سایت اثر خاص خارج شوند، خود این عمل به تنهایی باعث میشود رتبه سایت ما در این عبارت خاص بهبود داشته باشد. به این معنی که کاربران، از موتورهای جستجو سوال کنند و موتورهای جستجو بگویند که اطلاعات مد نظر در کجا و چگونه قابل دسترسی هستند. موتورهای جستجوگر یا Search Engines مجموعه‌ای از نرم افزارها و سخت افزارها هستند که می‌توانند در یک فضای مشخص در میان حجم گسترده‌ای از داده ها، اطلاعات یا داده‌های مد نظر کاربران یا نرم افزارها را جستجو کنند.