سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما

انتشار یک محتوای بدون نقص که کاربران آن را دوست داشته باشند و موتورهای جستجو بتوانند آن را بیابند، ضامن موفقیت هر سایتی می باشد. همه هدف تیم وبسیما این هست که کاربران روزی همچین کامنتی رو تو سایت قرار بدهند. همونطور که گفتین برای این صفحه برنامه ریزی و تلاش های زیادی صورت گرفته و خیلی خوشحالیم که تونستیم محتوای مفید و کاربردی در اختیار شما قرار بدهیم. اگر محتوای شما از جنس خبر یا مقاله است از هیچ طریقی امکان اضافه کردن ستاره به نتایج جستجو را ندارید.

  • دلیل استفاده از آن سرعت بالا در عین حال دائمی بودن آن می باشد.
  • نتایج گوگل به صورت رتبه‌بندی شده در صفحه نتایج جستجو که به آن SERP یا سرپ گفته می‌شود نقش می‌بندد.
  • به جای هزینه مادی، باید هزینه انرژی و زمان را بگذارید و به دنبال آموزشی صحیح و اصولی و البته رایگان باشید.

اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد. آژانس خلاقیت وبسیما در سال 2012 با هدف ایجاد تغییر و تحول در فضای وب ایران فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. ما هرسال با تلاش و پشتکار بسیار، همگام با استانداردهای روز دنیا گام برداشتیم و طی این سال‌ها توانستیم نقش مهمی در اشتغال‌زایی، آموزش و تربیت نیروی حرفه‌ای در صنعت وب ایفا کنیم. در کنار این ارزش‌آفرینی مستمر توانستیم سیمای وب ایران را همان‌طور که از نام‌ش پیداست تا اندازه چشمگیری تغییر دهیم و سطح توقع مخاطبین از وب فارسی را به سوی زیبایی‌شناسی در کنار کارایی عمیق و ارزش‌آفرین افزایش دهیم. بنده حدود سالی هست که به صورت تخصصی در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم و سئو سایت رو به 4 بخش از نظر خودم دسته بندی میکنم.

کسانی که از سئوی کلاه سفید استفاده می کنند، در واقع متخصصانی هستند که تاکتیک های اخلاقی موجود و اصول تعیین شده توسط موتورهای جستجو پیروی می کنند. به بیانی دیگر، سئوی کلاه سفید به معنی عدم فریبکاری برای جلب نظر مخاطبان و موتورهای جستجو است؛ این استراتژی می تواند در بلند مدت موجب ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجویی نظیر گوگل شود. بک لینک ها لینک هایی هستند که در وب سایت های دیگر به وب سایت شما داده شده اند. بک لینک ها یکی از مهمترین بخش های سئو محسوب شده و به واسطه افزایش رتبه، موجب جذب ترافیک از موتورهای جستجو می گردند. از دید گوگل بک لینک های با کیفیت می توانند دلیلی برای رتبه بهتر یک سایت در نتایج جستجو باشد.

تبلیغات در اپلیکیشن چیست و مزایای آن

در این صورت ظاهرشان خیلی خوب به نظر نمی رسد و می تواند نرخ کلیک وب سایت شما را کاهش دهد. تگ عنوان و متا دیسکریپشن عناصر HTMLی هستند که با استفاده از آنها میتوانید عنوان و توضیحاتی را برای یک صفحه بنویسید. این عناصر معمولا در نتایج جستجو یا زمانی که آن صفحه را در رسانه های اجتماعی به اشتراک میگذارید، نمایش داده می شوند. هاست وب سایت شما اولین چیزی است که بر سرعت بارگذاری صفحات سایت شما تأثیر می گذارد. از سال 2019، گوگل از mobile-first indexing به معنای ایندکس صفحات در موبایل استفاده می کند. این موضوع بدان معناست که اکثر وب سایت ها به جای نسخه دسکتاپ در نسخه موبایل خود پایش و ایندکس می شوند.

بهینه سازی تصاویر سایت

سعی کنید همه یا بخشی از عبارت کلیدی شما در لینک یا نامک صفحه نیز وجود داشته باشد. حالا که با مفهوم کلید واژه ها آشنا شدید، میتوانم برای بهتر شدن انتخاب آنها و محتوایی که تولید میکنید، چند نکته را ذکر کنم. تگ تایتل یا عنوان، را در وردپرس، میتوانید با نسب افزونه های مربوط به سئو تغییر دهید و اگر از cms دیگری استفاده میکنید، با یک جستجوی ساده، میتوانید آن را عوض نمایید.

سئو در ۳ چیز خلاصه می شود

در دنیای وب ما سه نوع سئوکار داریم که در ادامه مطالب شما را با آن‌ها آشنا خواهیم کرد. ببینید مهم اینه که UX دچار مشکل نشه، وگرنه به خودی خود از نظر تعداد لینک‌ها مشکلی پیش نمیاد. اگر روی سرعت سایتتون تاثیری نداشته باشه (یعنی کند نشه سایتتون) مشکلی پیش نمیاد. مهشید عزیز، توی صفحه وبلاگ نوین (novin.com/blog)، قسمت بالا، قابلیت جستجو در سایت وجود داره.

از مزایای آن میتوان به این مورد اشاره کرد که اگر شخصی URL خالی را بدون انکرتکست به صفحه شما لینک دهد، متن بک لینک شامل کلمه کلیدی هدف شما می شود. هنگامی که کلمات کلیدی مورد نظرتان برای کسب رتبه را پیدا کردید، باید با ارزیابی میزان رقابت در آنها دریابید که این کار چقدر سخت است. معمولاً این موضوع با معیاری به نام دشواری کلمه کلیدی بیان می شود. آنها از کلمات کلیدی به گونه ای در محتوا استفاده می کردند تا الگوریتم های موتور جستجو را فریب داده و بدین ترتین رتبه های بالا را از آن خود کنند.