سئو چیست؟ راهنمای کامل SEO رادزاد

فشرده سازی کدها، بهبود سرعت سایت، امنیت، وضعیت صفحات 404 و ریدایرکت ها، بررسی وضعیت تگ ها و … از جمله اقداماتی هستند که در سئو فنی باید انجام شوند. سئو خارجی سایت شامل تمامی فعالیت هایی است که در محیط داخلی سایت انجام نشده و در ارتباط با سایت های دیگر است و هدف از آن ها ارتقا رتبه و اعتبار وب سایت مدنظر می باشد. بنابراین فهمیدیم که مهم ترین بخش در سئو داخلی این است که اطمینان حاصل کنید محتوای شما باکیفیت و فوق العاده است.

  • اگر شما گوگل بودید، مطمئنا همین شیوه و ساز و کار را در‌پیش می‌گرفتید؛ چراکه آنچه موجب موفقیت و شهرت شما می‌شود، مردم و کاربران هستند.
  • هنر است چون شامل تکنیک‌های کپی رایتینگ، تجربه کاربری، شناخت نیاز مخاطبین و محتوای تاثیرگذار است.
  • این مدت زمان بسته به نوع استراتژی و میزان فعالیت و سرمایه گذاری هایی که رقبای شما در این زمینه انجام داده اند بستگی دارد.
  • نمودار بالا بیانگر این مساله است که شما با سرمایه گذاری مثلا صد میلیونی روی سئو، سود ۴۹ میلیون تومانی برداشت خواهید کرد.
  • چه مدت از راه اندازی سایت گذشته است؟ طی چند هفته اخیر گوگل مشکلاتی برای ایندکس صفحات و سایت های جدید داشته که هنوز برطرف نشده است.
  • برای بیشتر مشتریان، فرآیندی که منجر به خریدشان می شود، با جستجو در موتور های جستجویی مانند گوگل شروع می شود.

لینک سازی؛ لینک سازی فرایند دریافت بک لینک از وب سایت های دیگر است. این پیوندها به عنوان «رای اعتماد» عمل می کنند و اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهند. بک لینک ها می توانند توسط افراد دیگر ایجاد شوند و یا یک متخصص سئو از طریق ربات ها و یا به صورت دستی اقدام به تولید backlink کند. سئوی تصاویر را فراموش نکنید؛ هر تصویری که در یک صفحه استفاده می شود باید به درستی بهینه شود، در غیر این صورت موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر موجود در سایت را درک کنند.

سئو تکنیکال از انواع سئو

این توضیحات قابلیت این را دارند تا کاربران را متقاعد سازند که این صفحه دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستند. Rich Card روشی خاص برای نمایش محتوا در جستجو‌‌های موبایلی است. می‌توان آن‌ها را نسخه‌های تکامل یافته Rich Snippet قلمداد کرد. درست مثل Rich Snippet، محتوای Rich Card نیز با فرمت بصری متفاوتی نمایش داده می‌شود تا تجربه کاربران تلفن‌های همراه را بهبود بخشد.

سئو بیرون صفحه چیست ؟ (Off Page SEO)

مواردی مانند بهینه سازی نام فایل، اندازه و حجم فایل و متن جایگزین برای سئو ی تصاویر بسیار مهم است. با استفاده از تعداد معینی از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود، به جذب مخاطب و خوانندگان بیشتری دسترسی پیدا خواهید کرد که می توانند در آینده به عنوان مشتریان احتمالی شما محسوب شوند. هر بار که از کلمات کلیدی خاصی برای موضوعات مرتبط استفاده می کنید، صفحه وب شما در SERP نشان داده می شود و کاربرانی که به دنبال عبارات و اصطلاحات مشابه هستند، آن را می بینند. آکادمی وبسیما با هدف آموزش تخصصی سئو و بهینه سازی سایت در کنار به روز ترین متدهای طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری راه اندازی شده است. شما فرمودید که این دسته بندی در صفحه اول گوگل است ولی اعلام نکردید که برای چه عبارتی جایگاه کسب کرده است.

در آخرین فصل از راهنمای کامل سئو رادزاد، نگاهی به معیارها و ابزارهای ضروری برای تجزیه و تحلیل داده‌ها خواهیم داشت. معیارها و ابزارهایی که مالک هر وب‌سایتی باید با آنها آشنا بوده و از آنها استفاده کند. سپس با تمام وب سایت هایی که به رقیب شما لینک می دهند تماس بگیرید و از آنها بخواهید به جای آن، به وب سایت شما لینک دهند. هنگامی که آنها را پیدا کردید، دستورالعمل های پست مهمان آنها را بخوانید و با مالک وب سایت تماس بگیرید.