سئو محتوا Content SEO ️ محتوای سئو شده چیست؟ + ویدیو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین

در انتخاب این عنوان مناسب بهتر است تا از یک الی دو تا از کلید واژه های تان استفاده کنید و آن را هم در ابتدای عنوان خودتان جا دهید. چون همانطور که گفتم عنوان شما اولین چیزی است که توسط هر دو هدف شما یعنی مخاطب و گوگل دیده و بررسی خواهد شد. در انتخاب این کلمات کلیدی باید دقت کنید که نه خیلی عمومی باشد و نه خیلی تخصصی. چرا که اگر خیلی عمومی باشد ممکن است سریع در جستجو بالا بیایید ولی نرخ بازگشت شما هم زیاد می‌شود و نرخ تبدیل بازدیدکننده به سرنخ فروش شما پایین می­آید. از طرفی هم اگر خیلی تخصصی باشد با جستجو های کمتری پیدا خواهید شد و افراد کمتری با این عنوان به دنبال شما می­گردند.

  • گوگل اکنون توجه بیشتری به نحوه پوشش دادن شما نسبت به یک کلمه کلیدی دارد.
  • در سئو محتوا، میزانی که یک موضوع کاربران را جذب و درگیر می کند، بسیار اهمیت دارد.
  • عناوین توصیفی و جذاب می توانند به خوانندگان کمک کنند تا بفهمند پست وبلاگ شما در مورد چیست و از خواندن آن چه چیزی به دست خواهند آورد.

AMP نامی است که اگر اهل دنیای دیجیتال و طراحی صفحات وب باشید، حتما شنیده‌اید. شما میتوانید در قسمت توضیحات، موضوع خودتان را یاداشت کنید تا کارشناس مربوطه با شما تماس بگیرد. این وب سایت متعلق به ویکی دمی میباشد و تمامی حقوق آن محفوظ میباشد.

سئو محتوا (Content SEO) ✍️ محتوای سئو شده چیست؟ + ویدیو

دقت کنید متنی بنویسید که نه خیلی ساده و نه خیلی پر از اصطلاحات تخصصی باشد. به دنبال ایده های تولید محتوا می گردید؟ در جای درستی هستید! بسیاری از موارد مطرح شده درباره سئو محتوا با بسیاری از جنبه‌های دیگر سئو همپوشانی دارد. بعنوان مثال بحث انتخاب لینکهای داخلی از موارد سئو تکنیکال است. سئو محتوا یکی از آسانترین جنبه‌های سئو است و یادگیری آن زمان زیادی از شما نخواهد گرفت.

حقیقت این است که برای رسیدن به اهدافمان محتوایمان باید در چشم مخاطب زیبا باشد و این زیبایی توسط یک برنامه یادگیری ماشین در گوگل تفسیر می‌شود. آیا چیزی مانند یک اشتباه تایپی در یک قطعه محتوای عالی می‌تواند ذهنتان را مغشوش کند؟ نه. در حال حاضر هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند گرامر یک معیار برای رتبه بندی است بلکه گرامر یک تجربهٔ کاربری و یک معیار مهم در مورد اعتبار متن است. محتوایی است که از نظر نتایج جستجو ایده آل است، ایرادهایی که دارد ایرادهای معمولی است یا فریم‌های زمانی آن در هدرهای پایینی قرار داشته باشند. سعی کنید در محتوای خود پیش بینی امید، ترس و نگرانی‌های مخاطب خود را بکنید.

شیوه‌های نوین در نوشتن محتوای مناسب برای سئو، فراتر از کلمات کلیدی است و در واقع شامل درک هدف کاربر از جستجو و بر طرف کردن نیاز او می‌باشد. اولین نیاز برای کپی رایتینگ با کیفیت بالا، نوشتن محتوای اصلی است. باید با همه پست‌ها و مقالات دیگر وبلاگ که قبلاً در اینترنت هستند متفاوت باشد.

صفحات زامبی در سئو، قاتلینِ خاموش سئو!

اگر همه ي نتايج رتبه بندي شده در گوگل، ابزار و يا نرم افزار باشند، پس شما بايد يك ابزار يا يك قطعه نرم افزاری با ارزش ١٠ برابر آن را توليد كنيد. براي مثال، اگر رقبايتان با مقالات ٢٠٠٠ كلمه اي رتبه بندي شده اند، شما ميتوانيد با ايجاد يك منبع ١٠,٠٠٠ يا ٢٠,٠٠٠ كلمه اي ارزشتان را ٥ تا ١٠ برابر بالا ببريد. من یک سایت فروش شمع های تزئینی دارم، تمامی شمع های داخل فروشگاه، دارای چند تا رنگ هستش؛ به طور مثال من شمع شیشه ای طرح اسکلت دارم که در رنگ های صورتی، سفید و قرمز میفروشمشون.

لینک‌های داخلی یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو داخلی هستند که کمک بسیار زیادی به مخاطبان برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و موتورهای جستجوی برای ایندکس آنان می‌کند. یکی از جنبه های استراتژی سئوی محتوا موفق، کپی رایتینگ است. مهمترین چیز این است که شما باید مقالاتی بنویسید که خواندن آنها جذاب باشد و باعث شود مخاطبان شما تمایل به ماندن در وب سایت شما داشته باشند.

در این شرایط از نظر گوگل سخاوتمند شناخته می‌شوید؛ چرا که هدفی جز رفع نیاز کاربر ندارید و حتی به رقیب خود در این حوزه لینک داده‌اید! در تعیین تعداد لینک‌های داخلی و خارجی زیاده‌روی نکنید و مطابق با طول محتوای خود از تعداد منطقی و معقول استفاده کنید. انکر تکست یا Anchor Text متنی است که کاربر با کلیک روی آن به صفحه هدف منتقل می شود. یکی از فاکتورهای سئو که کمتر به آن اشاره شده، اهمیت انکر تکست در لینک سازی است. برای آشنایی بیشتر با این موضوع و انواع انکر تکست مطلب زیر را از دست ندهید. این سوالی است که قبل از این اقدامات و در همان تحقیق کلمات کلیدی باید از خود بپرسیم.

دستاوردهای رشدآموز در پایان کارگاه

یک دسته بندی در واقع باید بتواند یک یا چند موضوع خاص و مرتبط را در خود جای بدهد. بدین ترتیب هر زمان که فردی روی یک دسته بندی خاص کلیک می کند، می تواند تمامی نوشته هایی که با عنوان قرار گرفته روی آن دسته بندی ارتباط مستقیم دارند را مشاهده نماید. در نتیجه کاربران به شکل راحت تری می‌توانند موضوع مورد نیاز خود را جستجو کرده و خیلی سریع تر به آنچه که به دنبالش هستند، دست پیدا کنند.