حتی اگر فقط بهدلیل افزایش جستوجوی طبیعی محتوا تولید میکنید، باز هم احتمالا امید دارید که آن را در آینده به کسبوکار تبدیل کنید. در محتوا دکمه اشتراک در رسانههای اجتماعی را قرار دهید؛ با این کار خوانندگان راحتتر میتوانند محتوای شما را در شبکههای اجتماعی بهاشتراک بگذارند. سرعت صفحه درحالحاضر عامل رتبهبندی جستوجو در تلفن همراه است.
- محتوا مهم ترین بخش بازاریابی در فضای مجازی می باشد و تولید کردن یک محتوای به صورت بهینه شده تخصصی است که تمامی کسب و کار هایی که در عرصه رقابتی حضور دارند به اون نیاز دارند.
- بنابراین، ضروری است که آن را در اولویت اول خود قرار دهید.
- این ابزار سوالاتی که مردم درمورد موضوعی که شما در آن تایپ می کنید را به شما نمایش می دهد.
- یک عنوان خوب باعث می شود که مقاله شما بیشتر در جستجو های مرتبط نمایش داده شود.
- و صفحات فرعی (کلیدواژههای جانبی، عمدتا دو یا چند کلمهای و با تعداد جستجوی کمتر)، وارد جزئیات مربوط به زیردستههای آن موضوع میشوند (کلیدواژههای دُم دراز).
اينكه فقط پشت ميز بنشينيد و يك مقاله بنويسيد، كار سختي نيست! اما اگر بتوانيد یک ويدئو و يا یک فايل صوتی با كيفيت ضبط كنيد، از لحاظ منطقي هم چالش برانگيز است و هم می تواند به سئو محتوای سایت شما کمک کند. ايجاد محتواى موثر، بسيار فراتر و پیچیده تر از قرار دادن چند كلمه ى كليدى ساده در صفحه است! به همين دليل، قرار است امروز به شما چگونگى نوشتن محتوای مناسب برای سئو را آموزش دهیم.
به این کار اصطلاحا “تحقیقات کلمات کلیدی” یا Keyword Research گفته میشود. روش های مختلفی برای استخراج عبارات کلیدی که کاربران شما سرچ میکنند وجود دارد. عملا شما می توانید با سئو 10 عبارت کلیدی لانگ تیل در یک حوزه ، بخش بزرگی از مشتری های بالقوه خود را ، خیلی سریعتر و با هزینه کمتر به سمت سایت هدایت کنید. با توجه به افزایش تمایل مردم به خرید و سفارش محصولات و کالاها در بستر اینترنت، اهمیت تولید محتوا چندین…
اهمیت تولید محتوا
در وبسایتها با توجه به نوع فعالیت، صفحات مختلفی برای پوشش خدمات و محصولات در نظر گرفته میشود. وقتی شما از لینک های داخلی در نوشتن محتوا استفاده میکنید کاربر را به صفحات دیگر سایت مذکور هدایت میکنید . این کار هم یک کار تخصصی است که باید افراد یاشرکت تولید محتوامعتبر این کار را انجام دهند تا محتوای شما نتیجه بگیرد. درواقع نتیجهای که از تولید محتوا سئو باید حاصل شود، رتبه گرفتن در موتورهای جستجو و در نهایت، فروش بیشتر خدمات یا محصولات است. تجربه ۱۰ ساله ما در زمینه سئو و انجام پروژههای بسیار در زمینه تولید محتوای سئو شده، تیم ما را به قدری توانمند ساخته است تا آنچه نیاز شماست را برآورده کنیم. تقریباً هر کسی میداند که از کلمات کلیدی اصلی باید در عنوان و تگهای هدینگ و بهخصوص H1 استفاده کرد.
آموزش کامل نحوه افزودن Qr code به وب سایت
بنابراین، ضروری است که آن را در اولویت اول خود قرار دهید. نوشتن محتوای جذاب و گیرا که از اصول سئو محتوا پیروی کند، میتواند یک چالش واقعی، حتی برای ماهرترین نویسندگان باشد. بیایید تصور کنیم که شما یک مقاله عالی و اصولی نوشتهاید که با محصول اصلی وبسایت فروشگاهی شما مرتبط است و میخواهید تا حد امکان به آن توجه کنید.
عنوان یک پست وبلاگ باید فقط یک تگ h1 در صفحه داشته باشد و شامل یک کلمه کلیدی هدف باشد. بخش های اصلی باید دارای تگ h2 باشند و زیربخش ها باید h3 باشند. برای ایجاد ارتباط معنایی در سایت تان باید از لینک سازی داخلی استفاد کنید. ماهیت استفاده از لینک های داخلی دقیقا این است که بین صفحات مرتبط سایت تان ارتباط ایجاد شود تا هم مخاطبان تان بتوانند به صفحات مرتبط دسترسی پیدا کنند و هم گوگل بتواند مفهوم بین صفحات را درک کند. معمولا آن چیزی که ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی به ما نشان می دهند درست نیست! این ابزارها فقط کلمه کلیدی اصلی یا نهایت 5 تا عبارات مشابه به کلمه اصلی را نشان می دهند.
یعنی اگر میخواهید تصاویر شما تأثیر مثبتی بر سئوی وبلاگ شما داشته باشند باید حتماً متن آلت تصاویر را وارد کنید. در این مطلب به بررسی چگونگی بهینهسازی محتوا و پست های سایت در راستای کلمات کلیدی مد نظر شما میپردازیم و در کنار آن تاکتیکهای بهینهسازی دیگری را نیز ارائه میکنیم. به نظرم اولین کاری که می کنید این باشد که محتوای رقبا را بررسی کنید. مثلا در موضوعی که قصد دارید تولید محتوا کنید 10 سایت اول در نتایج جست و جو را ببینید. میانگین طول محتوای آن ها چقدر است؟ هرچقدر بود شما حداقل 300 کلمه بیشتر از آن ها بنویسید.
در برونسپاری محتوا نیازی نیست که از اول اصول تولید محتوا و سئو را بیاموزید. بلکه با خیالی آسوده تولید محتوا سایت خود را به افراد کاربلد میسپارید. یکی از سایتهایی که در زمینه تولید محتوای سئو شده فعالیت میکند، canseo.ir است.
یک قانون سرانگشتی خوب آن است که بر روی یک یا دو کلیدواژه چند کلمهای برای هر مطلب وبلاگ هدف گداری کنید. شما میتوانید در یک مطلب از بیش از یک کلیدواژه استفاده کنید اما بهتر است تمرکز خود را محدودتر کنید و زمان بیشتری را به بهینهسازی تنها یک یا دو کلیدواژه اختصاص دهید. در این روش مثلا شما یک مقاله سه هزار کلمه ای و خیلی جامع با تمام اصول سئوی محتوا نوشته اید.