سئو محتوا Content SEO ️ محتوای سئو شده چیست؟ + ویدیو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین

هر محتوایی می‌تواند از لحاظ کیفیت مورد سنجش قرار بگیرد و در نهایت، این کاربر است که تصمیم می‌گیرد کدام نوشته و محتوا به بهترین شکل نیازهایش را برآورده می‌کند. در صورتی که تنها هدف شما تولید محتوا برای کاربران باشد و به نکات سئو بی‌توجه باشید محتوای تولید شده توسط شما به شکل زیر خواهد بود. تا به اینجا با محتوا، و سئو محتوا آشنا شدید و فهمیدید لازمه نوشتن یک سئو محتوا رعایت قوائد و اصول یک سئو محتوا است. در ادامه مقاله با بیان اجزای یک سئو محتوا، نکاتی که باید در این راستا رعایت کنید را خدمتتان بیان می­کنیم و درباره­ی ویژگی های محتوای سئو شده مواردی را بیان می­کنیم. همچنین شما می­توانید پس از مطالعه اصول سئو محتوا، نمونه محتوای سئو شده را به عنوان مثال در seoedu مشاهده کنید. علاوه بر آن، شما می­توانید از خدمات طراحی سایت، طراحی سایت فروشگاهی seoedu نیز بهره­مند شوید و از قیمت­های هر کدام از خدمات همچون قیمت طراحی سایت فروشگاهی اطلاع حاصل فرمایید.

  • فراموش نکنید که محتوای تولید شده باید ارزش وقتی را داشته باشد که خواننده صرف مطالعه آن می‌کند.
  • پیشنهاد یاسئومی استفاده از نوشتارهای مختلف کیورد اصلی است و در قسمت های ابتدایی خط و پاراگراف ها از این کیوردها استفاده شود.
  • شما باید تعداد بسیاری از این کلمات کلیدی را در محتوا خود قرار دهید تا بتوانید محتوای کاملی را برای کاربران بنویسید.
  • در درج نام این تصاویر عبارت کلیدی را در نظر بگیرید و همچنین عنوان توصیفی مناسب و متن جایگزین بهینه‌شده با عبارت کلیدی برای این تصاویر به کار ببرید.
  • محتوای سئو شده دیگر شکل رباتی گذشته را ندارد و از اصول قبلی پیروی نمی کند.

وسوسه نشوید که محتوا را فقط به‌خاطر پرکردن وبلاگ یا وبسایت منتشر کنید. همیشه تلاش کنید محتوایی فوق‌العاده منتشر کنید که به خواسته کاربر بپردازد و به حل مشکلات و پاسخ‌ پرسش‌هایش کمک کند. از دیدگاه موتور جست‌وجو، این موضوع به‌معنای این است که هرچه کاربر زمان بیشتری روی محتوای یک سایت صرف کند، این محتوا نسبت به محتواهای دیگر مفیدتر است. به‌آسانی می‌توانید ببینید چگونه و چرا ویدئوها و تصاویر می‌توانند زمان توقف کاربر و درگیرشدن او را در سایت افزایش دهند.

چطور سئو محتوا تولید کنیم؟

از آنجاییکه ارائه محتوای با کیفیت (از نظر کپی نبودن، قدرت انتقال مفاهیم، سئو و تخصصی بودن) بزرگترین دغدغه رایا مارکتینگ می باشد، همواره خودمان را در معرض تست شما کارفرمایان گرانقدر قرار می دهیم. از این رو می توانید درخواست نمونه محتوای رایگان با کلمه کلیدی یا عنوان مد نظرتان را بدهید تا پس از دریافت یک تا دو نمونه محتوا به راحتی بتوانید تصمیم گیری بفرمایید. با توجه به اینکه گوگل نیز به دنبال افزایش رضایت کاربران است، به این موضوع توجه ویژه ای دارد. سرعت بارگذاری سایت ها در موبایل با دقت بیشتری توسط ابزار های مختلف سنجیده میشود، زیرا سرچ یا همان جستجو از طریق موبایل در سال های اخیر نسبت به محیط ویندوز افزایش یافته است. هنگامی که وبلاگ نویسی می کنید، با استفاده از لینک داخلی، می توانید بازدیدکنندگان را برای چک کردن پست های مرتبط قدیمی تر خود هدایت کنید.

تولید محتوای صوتی و تصویری

محتوایی است که بصورت طبیعی از کلمات کلیدی و انواع آن در ۱۰۰ کلمهٔ اول استفاده کنید. اینکار را ناشیانه انجام ندهید اما سعی کنید تا حد ممکن از کلمات کلیدی استفاده کنید و از تمام کلمات کلیدی مورد نظر خود هر چه سریع‌تر در ۱۰۰ کلمهٔ اول استفاده کنید. زبان مخاطب شما چیست؟ کجا باید این مخاطبان و کاربران بالقوه را پیدا کنید؟ شبکه‌های اجتماعی و تالارهای گفتگو جای بسیار مناسبی برای این کار است.

ترجیحا یک بار در ابتدای برای عنوان اصلی از تگ H1 استفاده کنید. در استفاده از فاصله و نیم فاصله دقت کنید و فاصله های اضافی را با نیم فاصله جایگذاری کنید. از جمله نمونه­ های مهم آن در استفاده از علائم جمع و علائمی چون می و غیره است که در ابتدای افعال قرار می­ گیرند. افعال را به صورت اول شخص مفرد یا جمع استفاده نکنید و تا جای ممکن فعل ها را به صورت مجهول بیان کنید. همیشه هم در نظر داشته باشید که از به کار بردن افعال سخت جلوگیری کنید و ساده صحبت کنید. ازآنجایی‌که کدهای اسکیما بسیار گسترده هستند و برای توضیح کامل آن باید یک مقاله جدا نوشت، پیشنهاد می‌کنم راجع به آن به تحقیقات مفصلی بپردازید.

درک این نکته بسیار مهم است که ساختار URL سازگار با موتور جست‌وجو به همان اندازه‌ که برای موتورهای جست‌وجو مفید است، برای کاربران نیز سودمند خواهد بود. تحقیق درباره کلمه کلیدی یا کلیدواژه باید همیشه نقطه آغاز نوشتن باشد. تولید محتوا درکنار تحقیق درباره کلیدواژه‌ها بسیار مهم است. اگر چنین رویکردی برای تولید محتوا دارید، باید تجدیدنظر کنید. این مقاله را تا انتها بخوانید تا با رموز تولید محتوای بهینه و باکیفیت بیشتر آشنا شوید.