سئو محتوا Content Seo چیست؟ + آموزش سئو محتوا مهدی عراقی

گوگل هنوز توانایی این را ندارد که عکس‌ها و ویدیوها را به طور دقیق و از لحاظ میزان ارتباط به موضوع مورد جستجو بسنجد. توانایی گوگل در تمایز قائل شدن بین کلمات جستجو شده را جستجوی معنایی می‌نامند. این توانایی با انتشار بروزرسانی‌های رنک برین و مرغ مگس‌خوار در الگوریتم گوگل انعکاس بیشتری پیدا کرد. در هردو بروزرسانی گوگل با استفاده تکنیک‌های پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی سعی در تشخیص بهتر نیت کاربر از جستجو دارد. اگر تا الان روی سئوی سایتت کاری نکردی، بهتره که از همین امروز شروع کنی.

  • با ایجاد لینک داخلی مناسب ، کاربران را از صفحات پر بازدید خود به صفحات زامبی هدایت کنید.
  • شاید تعجب کنید چرا توضیحات متا را به‌عنوان یکی از عناصر اساسی بهینه‌سازی صفحه درنظر گرفته‌ایم.
  • گاهی وقت ها ممکن است در مورد موضوعی صحبت کنید که اطلاعات بیشتری در مورد آن داخل سایت خودتان وجود ندارد.
  • نرگس عزیز برای سئو محتوا خودمون به زودی یک دوره برگزار خواهیم کرد که میتونیم در خدمت شما هم باشیم.

قبل از سفارش محتوای سئو شده، می‌توانید با کارشناسان ما در فارس محتوا تماس بگیرید و نیازهای خود را مطرح کنید. اگر در حال فعالیت در یک صنعت تخصصی هستید، یک واژه‌نامه خوب ساخته‌شده می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند و ترافیک زیادی از موتورهای جستجو به دست‌آورد. سئو محتوا چیست؟ اگر در دنیای بازاریابی دیجیتال به‌تازگی فعالیتتان را شروع کرده باشید، احتمالاً با واژه‌ای به نام «سئو محتوا» بارها و بارها مواجه شده‌اید. و صفحاتی که با کلمات کلیدی long tail بهینه شده اند در پایین هرم قرار می گیرند. تایتل شما علاوه بر اینکه باید کلمه کلیدی را داشته باشد همچنین باید از جذابیت خوبی برخوردار باشد تا به افزایش CTR کمک کند. برای مثال ما می توانستیم یک سری نکات را برای در تولید محتوا بیاوریم اما می دانیم که یک مقاله جامع بهتر از یک مقاله کوتاه در گوگل رتبه می گیرد.

سئو محتوا: آموزش اصول سئو در تولید محتوا

برچسب‌های موضوعی می‌توانند در سازماندهی محتوای وبلاگ کمک کننده باشند اما اگر بیش از حد از آن‌ها استفاده کنید ممکن است اثر منفی داشته باشند. اگر برچسب‌های مشابه زیادی داشته باشید ممکن است موتورهای جستجو شما را به عنوان وبسایتی با محتوای دوگانه مشخص کنند. موتورهای جستجو آدرس اینترنتی مطلب را نیز بررسی می‌کنند تا از محتوای مطلب آگاه شوند و این مورد یکی از اولین چیزهایی است که زیر ذره‌بین موتورهای جستجوی قرار می‌گیرد. همچنین این کار تجربه خوبی را هم برای خواننده به همراه ندارد. این عامل نیز یکی از فاکتورهای موتورهای جستجو در اولویت‌بندی است تا تضمین نماید که شما می‌توانید به آنچه بازدیدکنندگان به دنبال آن هستند پاسخ دهید.

البته یادتان باشد وقتی محصولات این دسته‌ زیاد شد، حتما تگ نوایندکس را بردارید و صفحه دسته‌بندی محصول را روی یک کلمه کلیدی هدف‌گذاری کنید. در آموزش سئو داخلی سایت؛ توضیح داده شد که سئو محتوا به ۳ بخش تقسیم می‌شود. در این صفحه ابتدا ۳ ویدیو آموزش سئو محتوا را مشاهده می‌فرمایید و سپس به معرفی اجزای مختلف این مبحث پرداخته‌ایم. بهینه سازی تیترهای داخلی محتوا،تجربه کاربر را بهبود می‌بخشند و همچنین محتوای شما را تقسیم به بخش‌های کوچک‌تری می‌کنند.

لازمه نوشتن محتوای مناسب برای سئو چیست؟

این تکنیک‌ها نهایتا در محل قرار گرفتن محتوای شما در بین نتایج جستجوی گوگل تاثیرگذار هستند. اما معمولا روی کیفیت محتوایی که به کاربر ارائه می‌شود تاثیر آنچنانی ندارند. ارائه محتوای با کیفیت و در نظر گرفتن نیازهای کاربر جنبه دیگر سئو محتوا است. اگر هدفتان تنها رعایت نکات سئو باشد محتوای شما چیزی شبیه به تصویر زیر خواهد شد و به اصطلاح محتوای رباتی نامیده می‌شود.

همانطور كه گفتم، با فراهم نمودن ارزش بیشتر از آنچه رقبایتان برای کاربران در محتوایشان فراهم می کنند، ميتوانيد به اين مولفه برسيد. هدف شما بايد اين باشد كه محتواهایی تولید کنید که ارزش آنها 10 برابر بیشتر از ارزش محتواهای رقبایتان باشد. پس بدانید که گوگل نیز تمام تعاملات با سایت شما را زیر نظر می گیرد.

داستان سرایی در محتوا باعث می شود محتوا جذاب تر به نظر برسد. داستان ها ابزاری قدرتمند برای آموزش و ترغیب مخاطب به خواندن کامل محتوا هستند. این بدان معناست که مثلا شما باید تمام تجربیات خود را در رابطه با پروژه ای که روی آن کار می کنید جمع آوری کنید. اگر شما یک موجود زنده اید، پس باید در ذهن خود داستانی بگویید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را از ذهن خود بیرون بکشید. وقتی محتوایی تولید می کنیم در واقع داریم به تعدادی از سوالاتی که در ذهن مخاطب در آن موضوع وجود دارد پاسخ می دهیم.