سئو محتوا Content Seo چیست؟ + آموزش سئو محتوا مهدی عراقی

آن هم به زمانی برمی‌گردد که روی کلیدواژه قفل می‌شویم و به بهانه‌های کوچک و بزرگ، آن را به خورد مخاطب می‌دهیم. کیورد استافینگ یا تکرار بی‌دلیل کلیدواژه‌ها، کاری است که ارزش و جذابیت محتوایمان را نشانه رفته است و آن را با خود پایین می‌کشد. با مفهوم CTA آشنایی دارد و در جهت بهبود محتوای سایت خود از آن استفاده می‌کند. یک مسئله دیگر اشاره به منابع و لینک سازیبه سایت های معتبر است.

  • سئو محتوا، فقط ساخت یک صفحه برای رتبه‌گیری در یک کلمه کلیدی نیست.
  • این کار هم یک کار تخصصی است که باید افراد یاشرکت تولید محتوامعتبر این کار را انجام دهند تا محتوای شما نتیجه بگیرد.
  • با کلیک روی عنوان آن مستقیما به همان بخش از صفحه ارجاع داده می شود.

اگر در حال نوشتن پستی در مورد جنگل‌های ایران هستید، بدیهی است که مطلب شما شامل مجموعه‌ای از عکس‌های درختان و گیاهان می‌شود، اما همه آن‌ها یکسان نیستند. شما ممکن است عکس‌هایی از نمای نزدیک، از آسمان، گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری داشته باشید. در این حالت حتماً اطمینان حاصل کنید که نام تصویر شما منعکس کننده محتوای تصویر باشد.

ساختار محتوایی خود را ایجاد کنید(H2 + H3 + H

مهم این است که تکرار کلمه کلیدی در متن طبیعی باشه، میزان طبیعی بودن با توجه به کلمه و نوع محتوا متفاوت است. مثلا عبارت ‘با’ ممکنه در یک صفحه زیاد تکرار بشه اما طبیعی هست. با اینکه به‌اشتراک‌گذاری در رسانه‌ها عاملی برای رتبه‌بندی مستقیم به‌شمار نمی‌آید، برای خوانندگان مهم است که بتوانند محتوای شما را بازنشر کنند.

همیشه به خوانایی مطلب محتوای متنی توجه زیادی کنید

دقت کنید که هدف شما این است که به درستی توصیف کنید که موضوع عکس چیست. همچنین باید توجه داشت که از به کار بردن کلمات غیر ضروری خودداری کنید. سعی کنید برنامه نویسی سایت خود را همیشه به روز نگه دارید و سرعت نمایش صفحات سایت را بهینه سازی کنید. پست وبلاگ و بلاگ‌نویسی برای افراد و کسب‌وکارها مزایای زیادی دارد. این نکته در کشور ما تا حدی کمرنگ است چرا که متاسفانه هنوز گوگل در زبان فارسی نمی‌تواند این ارتباطات معنایی را دقیق بررسی و شناسایی کند.

همان طور که قبلا گفتیم، نرخ تبدیل و سئو محتوا باید برایتان مهم باشد، اما تمرکز بر روی خواسته کاربر اولویت بیشتری دارد. اما در اينجا ميخواهم به تکنیک های بیشتری اشاره کنم که ممکن است تا به حال به آنها توجه نکرده باشید. اما به یک نکته توجه داشته باشید، شما قرار است که یک بانک از کلمات کلیدی داشته باشید، بنابراین سعی کنید تا آنجایی که می شود، در مورد موضوعی که قصد نوشتن آن را دارید کلمه پیدا کنید. بنابراین فقط به فکر تولید محتواهای کوتاه با هدف گرفتن رتبه و کلیک نباشید ، چرا که این محتواهای کوتاه، عاری از هرگونه اطلاعات مفید و کارامد برای کاربران هستند. سایت هایی که محتوای کوتاه و بی ارزش تولید می کنند، احتمال دارد که شامل پنالتی گوگلشوند؛ هم چنین ممکن است این سایت هابانس ریتبالا و نرخ تبدیل پایین تری داشته باشند. به یاد داشته باشید که منظور از تولید محتواى مناسب برای سئو، فقط نوشتن متون بالای ٢٠٠٠ كلمه نيست.

منظور از «محتوا» تمامی اطلاعاتی است که در فضای وب وجود دارند و به عبارتی در آن زندگی می‌کنند و هر فردی با استفاده اینترنت و فضای وب می‌تواند به آنان دسترسی داشته باشد. بالای هرم صفحه اصلی شما و در صفحه اصلی پیوندهایی به برخی دیگر از صفحات (مانند صفحات دسته) وجود دارد. مولتی مدیا یا چندرسانه ای ها شاید خیلی به سئو محتوا ارتباطی نداشته باشد. در ابتدا، کلمات LSI به گوگل کمک می کنند تا مفاهیم و موضوع صفحه شما را به طور کامل بفهمد. پس ما قبل از اینکه یک محتوایی را بخواهیم تولید کنیم مواردی را بررسی میکنم. محتوای طولانی پتانسیل بیشتری برای جذب بک لینک و اشتراک گذاری را دارد.

اینکار نهایتاً کمک می‌کند که آن تصاویر در صفحه نتایج تصاویر یافته شده رتبه‌بندی شوند. توضیحات متای شما قرار است اطلاعاتی را درباره محتوای مطلب وبلاگ به موتورهای جستجو و خواننده‌ها ارائه کند. یعنی شما باید در آن از کلیدواژه چند کلمه‌ای استفاده کنید تا گوگل و مخاطب کاملاً از محتوای آن مطلب آگاه باشند. در زمان تهیه و سئو محتوا باید تمرکز اصلی خود را بر این موضوع معطوف کنید که چه جیزی برای مخاطب شما مهم است، نه اینکه دفعات تکرار کلیدواژه یا عبارت کلیدواژه شما چند بار باشد. به این فکر کنید که متن محتوا مفید باشد و به آن سوالی که مخاطب با آن به پست شما رسیده است پاسخ دهد.