سئو محتوا

از گزینه های قالب بندی مختلف مانند اضافه کردن لیست، برجسته کردن متن و تغییر فونت استفاده کنید. این کار خوانایی محتوا را برای کاربران تلفن همراه آسان تر می کند. آنها تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهند و به اشتراک گذاری آنها آسان تر است. کلیدواژه‌های طولانی که اغلب مبنای یک سوال را شکل می‌دهند سبب می‌شود که پست شما بر اهداف خاص مخاطب شما متمرکز باشد. مثلاً کلیدواژه چند کلمه‌ای مثل «چطور یک مطلب برای وبلاگ بنویسیم» در حوزه سئو تأثیر بسیار بیشتری نسبت به کلیدواژه کوتاه «مطلبی برای وبلاگ» دارد.

  • در عمل، به سادگی، به این معنی است که باید تعادل بهینه­ای بین ذکر کلمه کلیدی خود در سراسر کپی (به عنوان مثال، در عنوان، در URL سایت و در متن) و حضور فراوان آن پیدا کنید.
  • و اگر می خواهید به طور منظم محتوا را منتشر کنید، باید حداقل هفته‌ای یک بار این کار را انجام دهید.
  • اگر بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده کرده‌اید شروع به اصلاح متن خود کنید و سعی کنید به جای خود کلمهٔ کلیدی از مترادف‌های آن استفاده کنید.
  • همیشه به یاد داشته باشید که یک بهینه سازی خوب برای موتورهای جستجو، نیازمند یک محتوای خوب است.
  • محتوای قابل هضم ارائه شده در پاراگراف‌های کوتاه‌تر برای افراد بسیار آسان‌تر است که بخوانند و آنچه را که می‌خواهند پیدا کنند.
  • اگر در حال فعالیت در یک صنعت تخصصی هستید، یک واژه‌نامه خوب ساخته‌شده می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند و ترافیک زیادی از موتورهای جستجو به دست‌آورد.

محتوا باید به اندازه­ای باشد که برای رتبه بندی، یک موضوع را با عمق کافی پوشش دهد. هنگام ایجاد محتوا، باید به آنچه قبلاً رتبه بندی شده­است نگاه کنید. حداقل 10 صفحه برتر را تجزیه و تحلیل کنید تا هدف و طول تقریبی صفحه را درک کنید تا نشانی از اینکه محتوای شما چقدر باید داشته باشد.

همواره تمهیداتی برای CTA یا خروج کاربران در نظر بگیرید

در فیلم دوم آموزش سئو، توضیح داده شده است که از مالتی مدیا در سایت خود استفاده کنید. افزونه های ضروری و کاربردی سئو بسیار در این راه به ما کمک می کنند که یکی از افزونه های کاربردی برای ساخت سرفصل در ابتدای نوشته ها، افزونه table of content هست ، که در اینجا آموزش آن را قرار دادیم. پس به صورت جداگانه در مورد تحقیقات کلمات کلیدی ، روش های مختلف آن + یک تمرین عملی خواهیم پرداخت. همچنین اگر هنوز فکر میکنید به طور کامل با کلمات کلیدی lsi آشنا نشده اید ، مقاله کلمات کلیدی lsi فرین آکادمی را بخوانید.

جستجوی معنایی یا semantic search چیست؟

از هدینگ‌‌ها به نحوی درست و منطقی در سراسر متن استفاده کنید. این عناصر علاوه بر اینکه ظاهر منسجم‌تری برای محتوای شما به ارمغان می‌آورند، در طبقه‌بندی موضوعات متن نیز موثر واقع می‌شوند. با استفاده از هدینگ‌ها، گوگل مفهوم و منظور متن شما را بهتر درک کرده و از این طریق رتبه بهتری به متن شما اختصاص خواهد داد. اگر به توضیحات بیشتی نیاز دارید مقاله ” آموزش نوشتن محتوا برای سایت ” را مطالعه فرمائید. همانطور که می‌بینید استفاده از کلمات جذاب، منحصربه‌فرد و همچنین جملاتی مانند مثال‌های واقعی برای آموزش سئو می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در افزایش نرخ کلیک داشته باشد. یکی دیگر از اصل های بهینه نوشتن محتوا استفاده از لینک های خروجی هستند که ترجیحا در نوشتن یک محتوا 4 لینک خارجی بسازید این کار در سئو بسیار اهمین دارد.

به یاد داشته باشید که آن ها را کوتاه نگه دارید، از کلمات کلیدی استفاده و از جذاب بودن آن ها هم اطمینان حاصل کنید. این کار باعث می شود تا اهمیت و ارزش صفحات را برای گوگل مشخص شود. همانطور که گفته شد، نوشتن محتوای طولانی می تواند یک مزیت رقابتی برای شما باشد. از Google Suggestion برای پیدا کردن کلمات کلیدی Long tail استفاده کنید. فکر کردن در مورد این سوالات به شما کمک می کند تا ایده اصلی برای پست یا مقاله خود بیابید.